اصول سئو چیست ؟ 24 اصل لازم برای رسیدن به رتبه یک فرادرس مجله‌

اصول سئو چیست ؟ 24 اصل لازم برای رسیدن به رتبه یک فرادرس مجله‌

این آپدیت بیش از همه بر سایت‌های پزشکی اثرگذار بود و از ارائه نتایج نادرست و ناقص پزشکی جلوگیری می‌کرد. در ادامه، الگوریتم‌های گوگل به ترتیب سال را برای شما بیان خواهیم کرد. به‌طور مثال، اگر فیچر اسنیپت باشد، می‌توان دریابید که جستجوگرها به دنبال چه اطلاعاتی هستند. با استفاده از این سایت می‌توانید چک کنید که سایت شما با موبایل سازگار است یا خیر. اگر شما هم تجربه موثری در زمینه موفقیت در سئو دارید، با ما به اشتراک بگذارید.

استفاده از خاصیت Alt برای تصاویر به کار رفته

منظور از الگوریتم گوگل تمام آن الگوریتم های کوچک، سیستم های یادگیری ماشینی و تکنولوژی هاییست که گوگل از آنها برای رتبه بندی وب سایت ها در نتایج جستجو استفاده می کند. سئو بر روی نتایج ارگانیک موتورهای جستجو متمرکز بوده و ارتباطی با بهینه سازی PPC (گوگل ادز) ندارد. ترافیک (Traffic) به بازدید کاربران از وب سایت شما گفته می‌شود و راه معمول ارزیابی میزان موثر بودن یک کسب و کار دیجیتال در جذب مخاطب است. در‌حقیقت، وبلاگ نوعی وبسایت است که توسط یک فرد یا گروه کوچکی از افراد اداره می‌شود. تنها تفاوت عمده وبلاگ با وبسایت این است که وبلاگ مرتبا با محتوای جدید بروز‌رسانی می‌شود و محتوا‌های آن به ترتیب زمانی معکوس نمایش داده می‌شوند (پست‌های جدید اول قرار می‌گیرند). علاوه بر اینکه وبسایت‌ها ماهیتی استاتیک (ثابت) دارند و مکررا بروز‌رسانی نمی‌شوند، محتوا‌های آن‌ها نیز در صفحات مختلف دسته بندی می‌شوند.

پیشنهاد می‌کنیم اگر دوست دارید این شغل حرفه‌ای و پردرآمد را داشته باشید حتماً در این دوره شرکت کنید. برای این اقدام تنها تولید محتوا کافی نیست و می‌بایست بهینه‌سازی سئو داخلی، سئو خارجی و در ادامه سئو تکنیکال به درستی انجام گیرد. فراموش نگردد که یک استراتژی و هدف‌گذاری درست می‌تواند راه رسیدن به صفحه اول گوگل را نیز برای صفحات هموار سازد. اسکیماها اطلاعات و داده‌های ساختار یافته‌ای است که به کرالرهای گوگل این قابلیت را می‌دهد که کد و محتوای صفحه را بهتر و دقیق‌تر متوجه شوند. اسکیماها نوعی کد HTML هستند و که به راحتی می‌توانند نتایج SERP را به نفع سایت‌های استفاده کننده تغییر دهند.

همانگونه که زبان‌های بسیاری برای ارتباط بین انسان‌ها وجود دارد، مجموعه‌ای از زبان‌های برنامه نویسی نیز وجود دارد که برنامه نویسان می‌توانند با استفاده از آن‌ها با کامپیوتر ارتباط برقرار کنند. در ادامه، مهم‌ترین زبان‌های برنامه نویسی که ممکن است در مقوله سئو مورد استفاده قرار گیرند را مشاهده می‌کنید. زمانی که یک صفحه از وب سایت شما توسط یک مرورگر بارگذاری شود، Page View رخ داده است. اگر یک صفحه چندین بار توسط یک بازدید کننده تازه سازی (Refresh) شود، هر بار یک Page View جدا محسوب می‌شود. به کاربری که از سایت بازدید می‌کند، Visitor یا بازدید کننده گفته می‌شود. بازدید کننده شخص در نظر گرفته نمی‌شود؛ بلکه هر IP یک بازدید کننده به حساب می‌آید.

لینک دهی به سایر مطالب یا محصولات وب‌سایت خودتان

اگر به نوار آدرس مرورگر خود دقت کنید آدرس اغلب سایت‌ها با https شروع می‌شود و یک قفل بسته در کنار آدرس وجود دارد. در سال ۲۰۱۴ گوگل رسما اعلام کرد که به سایت‌هایی که از اس اس ال استفاده می‌کنند رتبه بهتری خواهد داد. پیشنهاد ما به شما نصب گواهینامه SSL از ابتدای راه‌اندازی وبسایتتان است. لینک داخلی یک لینک از یک صفحه از سایت به صفحه‌ای دیگر از همان سایت است. هدف آژانس و آکادمی دی ام روم این است که با مشاوره و همراهی درست، بتوانید از تمام پتانسیل‌های فضای دیجیتال برای رشد و توسعه کسب و کار خود استفاده کنید.

برای مثال، در این فایل می‌توانید صفحه‌هایی را از فهرست کراول شدن خارج کنید و آن‌ها را کراول نکنید. فایل robots.txt اغلب به شکل خودکار ساخته می‌شود و در آدرسی مشابه yoursite.com/robots.txt قابل مشاهده است. قدرت یک دامنه که معمولا معیاری اسا از 1 تا 100 که بر اساس میزان بک لینک و کیفیت آن ها، قدمت دامنه، میزان ورودی و … اندازه گیری می شود. DA عبارتی است که وبسایت MOZ از آن استفاده می کند و DR برای وبسایت Ahrefs است.

  • هر‌چه این معیار‌ها در تولید یک محتوا و ساختار کلی یک وب سایت بیشتر رعایت شوند، الگوریتم‌های موتور‌های جستجو رتبه‌های بهتری به آن صفحات اختصاص می‌دهند.
  • هرچقدر این ابزار بیشتر یاد میگیرد توانایی فریب آن برای انسان ها کمتر میشود.
  • سلام دوست عزیز
    این مدل نشانه گذاری برای محتوای سریالی استفاده میشود.
  • به عنوان مثال یک محتوا فقط یک عنوان اصلی h1 دارد و بقیه باید به صورت زیر عنوان h2 و h3 و h4 و الی آخر در سایت قرار گیرند.

بک لینک ها یکی از مهمترین بخش های سئو محسوب شده و به واسطه افزایش رتبه، موجب جذب ترافیک از موتورهای جستجو می گردند. از دید گوگل بک لینک های با کیفیت می توانند دلیلی برای رتبه بهتر یک سایت در نتایج جستجو باشد. اما دقت داشته باشید که هر گونه شبیه سازی در این کار موجب جریمه شدن سایت می شود. سئو فرایندی قاعده مند است که موجب افزایش رتبه سایت در نتایج جستجو گوگل، بینگ و سایر موتورهای جستجو می گردد و در نتیجه ترافیک بیشتری برای وب سایت ایجاد خواهد شد. یکی دیگر از معیار‌های اساسی در بهینه سازی موتور‌های جستجو (Seo)، Off Page Seo یا سئو‌ی خارجی است.