بهترین مشاور کنکور انسانی 1403 آیدی نوین | darsjet

در ادامه به طور خلاصه به مراحل انتخاب رشته کنکور انسانی اشاره خواهیم داشت. از شما دعوت می‌کنیم در ادامه این مقاله با مرکز مشاوره آویژه همراه باشید تا راهنما و مشاوره انتخاب رشته انسانی کنکور سراسری 1402 را به شما ارائه نماییم. طرفین قرارداد مشتری وبسایت که به اختصار در این قرارداد مشتری و مشاور وبسایت مشاوران ۱۰۰ با آدرس moshaverane100.com می‌باشد که در این قرارداد به اختصار مشاور نامیده می‌شود. خدمات مشاوره و برنامه ریزی درسی گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ را بطور کامل در این لینک می توانید مشاهده کنید. هر یک از مشاوران گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ دارای یک صفحه اختصاصی در سایت مشاوران ۱۰۰ هستند که در این صفحه تصویر کارت دانشجویی، کارنامه کنکور، ویدیوها، فایل های صوتی و شماره کارت بانکی آن مشاور درج شده است.

بهترین مشاور کنکور انسانی 1403 آیدی نوین | darsjet

با توجه به استخدام رسمی آموزش وپرورش و سایر مزایای تحصیل در دانشگاه های تربیت معلم و دانشگاه های فرهنگیان، برای خیلی از دواطلبان اهمیت مجاز بودن در این دوره ها حتی از مجاز شدن برای دوره های روزانه نیز بیشتر است. وکیل، روانشناس و حسابدار و مدیر، شغلهای مورد علاقه داوطلبان علوم انسانی شده است. اما در کنار این رشته ها، رشته هایی وجود دارد که کمتر به چشم می آیند ولیکن آینده خوبی را از خود نشان می دهند. بنابراین اگر در انتخاب رشته کنکور سراسری به سودای وکالت و روانشناسی و مدیریت و حسابداری و مدیر مالی نرسیدید، دست کم رشته هایی را انتخاب کنید که با ذات فکری شما نزدیک تر هستند. کسی که تحلیل اجتماعی و سیاسی خوبی دارد و توانایی نقد دارد باید به سراغ رشته های مشابه با ذهنیت خود برود. مهندسی را می شناسم که اعتقاد دارد در مدیریت ایده های نوینی دارد و از مهندس شدن خود پشیمان است.

فرآیند انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی 1402

2- 5 درصد از ظرفیت کد رشته محل های دفترچه انتخاب رشته انسانی سازمان سنجش مخصوص داوطلبان این سهمیه است و ظرفیت در کد رشته محل هایی که از نظر انسانی قابلیت گرد کردن به عدد صحیح را داشته باشند به این سهمیه می رسد. با توجه به اینکه اکثر رشته های ریاضی، رشته های بومی گزینی هستند بنابراین اهمیت رتبه در سهمیه خیلی بیشتر می شود. برای شناخت بیشتر انواع پذیرش ها در کنکور سراسری بهتر است مطلب انتخاب رشته کنکور سراسری را مطالعه کنید. ظرفیت کد رشته محل‌های دانشگاهی بر اساس نمره کسب‌شده، سهمیه منطقه یک، دو، سه و ایثارگری و پذیرش بومی تعیین می‌شود. درواقع برای هر کد رشته محل در انتخاب رشته کنکور انسانی 4 نوع پذیرش در نظر گرفته‌شده است.

3- سهمیه رزمندگان مختص کسانیست که حداقل 6 ماه حضور در جبهه داشته باشند. درنهایت بهتر است که انتخاب‌های بدبینانه 10 تا 15 درصد انتخاب‌های پایانی را شامل شود. ✅ رشته هایی را که می دانید به احتمال قوی در آن ها قبول می شوید، جزو 50 رشته بعدی قرار دهید. در بخش نمرات خام دروص امتحانی به مشاهده درصد کسب شده از هر درس می پردازید. در صورتی که فاصله شهر محل زندگی تا شهری که در آن تحصیل می‌کنید زیاد باشد، مسلماً نمی‌توانید در فواصل زمانی کوتاه به خانه سری بزنید و خانواده را ملاقات کنید.

درصدهای لازم برای رتبه و رشته موردعلاقه کنکور انسانی

کنکور انسانی جزو رشته های اصلی محسوب می گردد و برای کسب رتبه قبولی کنکور فوق نیاز به همراهی با بهترین مشاوران کنکور انسانی خواهید داشت. در صورت بروز هر گونه مشکل و برای دریافت مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری می توانید راهنمایی های لازم را از کارشناسان مجموعه مشاور گروپ دریافت نمایید. اولین گام برای یک انتخاب رشته صحیح و ایده آل، تسلط کافی به اطلاعات مندرج در کارنامه اولیه است.

  • از جمله شرایط اختصاصی شرکت در انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان دارا بودن تراز 6500 و بالاتر می باشد.
  • زمانی پرونده انتخاب رشته شما بسته می شود که 150 انتخاب شما نهایی شده باشد.
  • لازم به ذکر است رشته هایی مثل حسابداری، روانشناسی، مدیریت، حقوق و… دارای سهمیه بومی گزینی است.
  • مرکز مشاوره تحصیلی مشاوران برتر متشکل از کارشناسان مسلط به قوانین به روز آموزشی و تیمی قدرتمند در تمامی زمینه های مشاور انتخاب رشته کنکور تحصیلی می باشد.
  • اما در این مرحله از انتخاب رشته آنلاین کنکور دپارتمان بارسا، از متخصصین برخی رشته ها اطلاعات خیلی خوبی درباره اون رشته جمع آوری کردیم تا بتونید با آگاهی بیشتر، بهترین انتخاب رشته کنکور سراسری و دانشگاه آزاد رو تجربه کنید.