فروشگاه اینترنتی ایران آلیاژ خرید فولاد خرید کمپرسور و دستگاه صنعتی | brassonline

فروشگاه اینترنتی ایران آلیاژ خرید فولاد خرید کمپرسور و دستگاه صنعتی | brassonline

محصولات این شرکت در صنایع خودرو سازی، ماشین سازی، نفت و گاز و پتروشیمی، ابزارسازی، نیروگاهی، ریلی، ساخت لوازم پزشکی و جراحی و سایر صنایع ویژه خرید قسطی چدن کاربرد وسیع دارد. کلیه کارخانه های زیر مجموع شرکت فولاد آلیاژی ایران را در زیر معرفی می کنیم. بیشترین کاربرد محصولات فولاد آلیاژی ایران در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، نیروگاه ها، ابزارسازی، ساخت لوازم پزشکی و جراحی، صنایع خودروسازی، ماشین سازی، ادوات کشاورزی، صنایع معدنی و سایر صنایع ویژه است. این ورق آلیاژی نوعی فولاد کم‌آلیاژ و سخت است که دارای قابلیت عملیات حرارتی است. عناصر کربن و منگنز موجود در ترکیب شیمیایی این فولاد آلیاژی باعث افزایش چشمگیری فرم‌پذیری و قابلیت تحمل دماهای بسیار بالا شده است. وجود عناصر کروم، مولیبدن و درصدهای کمی از عناصر فسفر و گوگرد در این آلیاژ، خواصی مانند مقاومت سایشی، مقاومت در برابر خوردگی و مقاومت به ضربه را به ارمغان آورده است.

  • عمده ورق آلیاژی مورد نیاز صنایع در ایران توسط شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، کاویان، اکسین اهواز، فولاد آلیاژی ایران، شهید باهنر یا توسط واردات از کشورهای کره، چین و اوکراین تامین می‌شود.
  • کشف عناصری چون نیکل و کروم و ترکیب با آن با آهن و کربن امکان تولید فولاد زنگ‌نزن را به وجود آورد.
  • تولید فولاد آلیاژی امروزه در بسیاری از کشورهای جهان رشد چشمگیری داشته است.
  • عملیات حرارتی فرآیندی است که قابلیت ایجاد خواص مختلف از یک ماده با ترکیب شیمیایی ثابت را ایجاد می‌کند.
  • وجود عناصر سیلیسیوم و منگنز در ترکیب این آلیاژ باعث ایجاد ترکیب مطلوبی از استحکام و شکل‌پذیری شده است.

قطعات صنعتی نظیر سرسیلندر اتومبیل،گیربکس اتومبیل، و پروانه های پمپ با دقت ابعادی زیاد از جنس آلیاژهای ریختگی آلومینیم تهیه می شوند. افزودن این عنصر سبب می‌شود تا سختی آهن افزایش یافته و مقاومت مورد نیاز، در حجم کمتر به دست آید. از جمله آلیاژهای مقاوم به حرارت می‌توان به آلیاژهای ۱.۷۳۳۵ و ۱.۸۰۷۰ اشاره کرد.با توجه به حضور نیکل و کروم در ساختار این آلیاژ، قیمت میلگرد مقاوم به حرارت بیشتر از قیمت میلگرد معمولی می‌باشد. این فولادها برای ساخت قالب‌های تزریق پلاستیک استفاده می‌شود.

شرکت آلومینیوم بایله

این کالا از انواع بسیار مهم میلگرد آلیاژی در صنعت به خصوص صنایع خودروسازی است. تمپر کردن هم پس از سخت‌کاری و به منظور حذف تنش‌های ایجاد شده ناشی از کوئنچ (سردسازی ناگهانی) انجام می‌شود. این فرآیند با حرارت دهی در دمای کمتر نسبت به آنیل و نرماله کردن و آرام خنک کردن قطعه اتفاق می‌افتد. میلگرد CK45، MO40، VCN100، VCN150و VCN200 را می‌توان معروف‌ترین این دسته فولادها دانست.

شرکت ایراک

این محصول نوعی ورق آتشخوار که کاربرد زیادی در ساختمان‌سازی دارد. استنلس استیل 304 (s.s 304) مقاومت در برابر خورندگی اتصالات آکاردئونی را افزایش می دهد و باعث افزایش قابلیت جوشکاری و در این اتصالات می شود. از دیگر مزایای این این آلیاژ می توان به ریخته گری خوب و دقیق اشاره نمود. شرکت ارتعاشات صنعتی ایران از تولید کنندگان پیشتاز در تولید انواع لرزه گیرهای آکاردئونی و لاستیکی می باشد. لرزه گیرهای آکاردئونی ارتعشات صنعتی ایران در سه نوع جوشی، فلنجدار و دنده ای تولید می شوند که می توانند همراه با مهار یا بدون مهار باشند.

شرکت صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان

روش دیگر استفاده از عناصری ضدخوردگی مانند کروم، نیکل، فسفر و مس است. استفاده از این عناصر با مقدار کربن متوسط می‌تواند مقاومت در برابر خوردگی را بالا برده و فولاد را برای سالیان سال به فولاد زنگ‌نزن تبدیل کند. یکی از بیشترین استفاده‌ها از فولاد کم‌آلیاژ Mo40 ساخت میلگرد در قطر ۱۰mm تا ۱۰۰۰mm است. از دیگر کاربردهای این فولاد استفاده در نیروگاه‌های حرارتی که دما بالای ۵۸۰ درجه سانتی‌گراد بوده است.