ست ادکلن و اسپری بلگاری اکوا جانوین | takdoo-تکدو

این ست مردانه می تواند هدیه ای جذاب و بی نظیر بررای مناسبت های خاص مانند روز پدر و … باشد . ست ادکلن لجند قهوه ای و اسپری مردانه عطری است Woody Spicy که در بسته بندی خود دارای اسپری این عطر نیز می باشد . خرید ادکلن اصل لجند قهوه ای و اسپری مردانه اش برای تمام فصول سال بسیار مناسب و دلپذیر می باشد . این ست هدیه و کادو بهترین هدیه و کادو برای مناسبت هایی چون روز زن، روز مادر، تولد و سالگرد ازدواج می باشد.از آنجایی که خانم ها علاقه زیادی به عطر و ادکلن و اسپری دارند و مصرف بالایی هم دارند. ست ادکلن ادو پرفیوم رساسی بلو لیدی یک گزینه مناسب برای هدیه روز زن وروز مادر است. این عطر و رایحه برای خانم های بانشاط و فعال که پر از شور و ذوق زندگی هستند بسیار مناسب است.

ادو پرفیوم مردانه مدل RICHE & ROYALE Intense فرگرانس 100 میل

به طور کلی، ست‌های هدیه برای خانم‌ها و آقایان طراحی شده‌اند و مناسب هدیه دادن در مناسبت‌های خاص مانند روز زن یا روز مرد هستند. این کمپانی پس از شرکت «اجمل»، بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی عطر و ادکلن در امارات محسوب می‌‌شود. هرگز عطر خود را در معرض نور و گرمای مستقیم قرار ندهید و حتی‌المقدور تلاش کنید تا عطر داخل جعبه خود نگهداری شود. عطر را از فاصله 15 الی 20 سانتی‌متری روی پوست خود اسپری کنید تا پخش بوی قابل قبولی داشته باشید. حتما می‌بایست پاف اول عطر را به‌صورت مستقیم و محکم اسپری کرد تا تعادل فشار برقرار شود.

ست هدیه اصلاح آقایان مالیزیا مدل Vetyver بسته 3 عددی

ست عطر و اسپری خوشبو کننده بدن زنانه اسکلاره 212 سی Sclaree 212 Sey… فروشگاه اینترنتی مهراس عرضه کننده انواع لوازم آرایشی، بهداشتی و عطر و ادکلن اصل و باکیفیت از برندهای معتبر داخلی و خارجی است. خرید اینترنتی انواع لوازم آرایشی و لوازم بهداشتی و ادکلن با قیمت مناسب و ارسال فوری به کل کشور در خدمت شما عزیزان هستیم. در زمان تهیه انواع ست‌های هدیه برای خانم‌ها و آقایان، علاوه بر بالا بودن کیفیت، قیمت عطر و ادکلن زنانه از اهمیت زیادی برخوردار است.

ست ادکلن و اسپری بلگاری اکوا جانوین | takdoo-تکدو

این عطر از رایحه‌ای گرم و شیرین برخوردار است و برای مجالس رسمی و کاری عالی به نظر می‌رسد. برند لهستانی لا ریو در سال 2003 میلادی تاسیس شد و فعالیت خود را در همین سال آغاز نمود. لا ریو یکی از شرکت های فعال و پیشتاز در زمینه تولید محصولات عطری در کشور لهستان و قاره اروپا به شمار می رود که عطر های خود را با مشارکت کمپانی های مشهور فرانسوی تولید و به بازار عطر جهان عرضه می کند.

ست عطر و اسپری خوشبو کننده بدن مردانه اسکلاره تلگرام Sclaree…

رایحهٔ این ادکلن مردانه خنک و تند است که کاملاً مناسب روزهای گرم تابستانی است. حجم این محصول 100 میلی لیتر است و در یک ظرف شیشه ای بسیار زیبا نگهداری می شود. طراحی شیشه ادکلن ساووی نیز مشابه با عطر دیور ساواج است، درپوش مشکی ادکلن به شکل مگنتی یا آهنربایی است.

  • نقد و بررسی شما ارسال شده است و پس از تایید مدیر فروشگاه منتشر خواهد شد.
  • این برند انواع ست‌های هدیه برای خانم‌ها و آقایان را ارائه می‌دهد.
  • 🔆یکی از بهترین ست‌های هدیه موجود در بازار محصولی از برند ترکیه‌ای ایکوال است.
  • این عطر از رایحه‌ای گرم و شیرین برخوردار است و برای مجالس رسمی و کاری عالی به نظر می‌رسد.
  • وقتی نوبت به انتخاب ادکلن و اسپری می رسد، تنها ویژگی مد نظر ما برای انتخاب کردن این است که تمام طول روز ادکلن یا اسپری رایحه خوب خود را روی لباس یا بدن حفظ کند.