قطعات لیفتراک شرکت تاپکولیفت لیفتراک تجهیزات انبارداری الحاقیه لیفتراک فروش و تعمیر | توکو لیفتراک

کابین – منطقه ای که دارای صندلی برای اپراتور به همراه پدال های کنترل ، فرمان ، اهرم ها ، سوئیچ ها و داشبورد است که حاوی خوانش های اپراتور است. محوطه کابین ممکن است هوای آزاد و محصور باشد اما توسط مأموریت نگهبانی بالای قفس پوشانده شده است. در صورت محصور بودن ، کابین ممکن است مجهز به بخاری کابین برای کشورهای دارای آب و هوای سرد به همراه پنکه یا تهویه مطبوع برای هوای گرم باشد. نگهبان سربار – سقف فلزی که توسط پستها در هر گوشه کابین پشتیبانی می شود که به محافظت از اپراتور در برابر هرگونه اشیاء در حال سقوط کمک می کند. در بعضی از لیفتراک ها ، محافظ سربار بخشی از مجموعه فریم است
منبع انرژی – ممکن است از یک موتور احتراق داخلی تشکیل شده باشد که می تواند از طریق گاز LP [26] ، نصب مناسب سیلندر و ایمنی سیلندر لیفتراک LPG.

  • هیدرولیک لیفتراک با اهرم هایی که مستقیماً شیرهای هیدرولیک را دستکاری می کنند یا توسط محرک های برقی کنترل می شود ، با استفاده از اهرم های “انگشت” کوچکتر برای کنترل کنترل می شود.
  • این موارد اغلب در تجهیزات کشاورزی PTO استفاده می شود ، زیرا محور PTO محوری با نیاز معمول به شافت محور مغایر است ، که یا عمودی است (مانند مورس های دوار) یا به صورت افقی از یک طرف اجرا به طرف دیگر گسترش می یابد.
  • گیربکس سرعت موتور را به سرعت چرخهای کندتر کاهش می دهد و گشتاور را در روند افزایش می دهد.
  • به‌ عنوان‌ مثال برخی از مدل‌های گیربکس لیفتراک‌ های چری که در حین تولید می‌شوند از قطعات گیربکس TCM ژاپن استفاده می‌کنند و این قطعات را می‌توان با یکدیگر جابجا کرد.
  • کلمه “هیدرولیک” از واژه یونانی “ὑδραυλικός” (hydraulikos) سرچشمه گرفته است که به نوبه خود از “ρδωρ” (هیدور ، یونانی برای آب) و αὐλός (aulos ، به معنی لوله) سرچشمه می گیرد.
گیربکس های دوچرخه در جعبه ای تعویض می شوند که جایگزین براکت پایین سنتی است. یکی از جدیدترین تلاشها برای تهیه گیربکس برای دوچرخه ها ، 18 سرعته پینیون P1.18 است. هنگامی که در یک دوچرخه تعلیق عقب تعبیه شده است ، یک تنش گیر زنجیره قفس قفل شونده مانند derailleur را نیز حفظ می کند ، اگرچه بدون داشتن سطح زمین کم دراولر. چرخ دنده اپیکلیک یا چرخش سیاره ای که در یک گیربکس اتوماتیک استفاده می شود. بیشتر خودروهای مدرن آمریکای شمالی و برخی خودروهای اروپایی و ژاپنی دارای گیربکس اتوماتیک هستند که نسبت به تجهیزات دنده مناسب و بدون دخالت اپراتور انتخاب می کنند.

لوازم یدکی لیفتراک باید متناسب با برند و همچنین مدل لیفتراک تهیه و سپس با قطعات لیفتراک فرسوده و آسیب دیده جایگزین گردد. ایران کلارک، وارد کننده و تامین کننده قطعات لیفتراک در ایران، محصولاتی با کیفیت مطلوب و طول عمر مفید با بهترین قیمت را به مشتریان عزیزش عرضه می دارد. تامین قطعات لیفتراک مستلزم دانش و تخصص لازم در این زمینه می باشد که ایران کلارک با تجربه 10 ساله خود، توانسته افراد زیادی را از خرید انواع قطعات یدکی لیفتراک از خود راضی و خشنود نگه بدارد. شما می توانید جهت خرید محصولات از مشاوره 24 ساعته ما بهره مند شده و با خیال راحت خرید خود را انجام بدهید. ما در پاور پارت طیف گسترده‌ ای از قطعات لیفتراک، از جمله موتورهای هیدرولیک و الکتریکی، چرخ دنده‌ ها، دیسک‌ ها، لنت‌ های ترمز، فیلترهای هوا، لاستیک‌ و رادیاتورها را ارائه می‌ دهیم. ما متعهد به کیفیت و دوام استثنایی لوازم یدکی لیفتراک هستیم و از هر برند و مدل موجودی داریم.

لوازم یدکى تویوتا لکسوس لندکروز پرادو هایلوکس هایس

چطور می‌توانیم بیشترین بهره را از لاستیک های لیفتراک خود ببریم؟ نگه داشتن لاستیک در شرایط کار مناسب باعث افزایش بهره‌وری لیفتراک، کاهش خستگی اپراتور و بهبود کارایی می‌شود. مهم است که لاستیک‌های خود را در شرایط خوبی نگه دارید، اما دقیقاً چگونه این کار … هر لیفتراکی برای حرکت نیاز به یک عامل تولید کننده‌ نیرو و یک عامل انتقال دهنده‌ آن دارد.

گروه کاری و تیغه بیل مکانیکی جمع و جور با استفاده از مایع هیدرولیک که بر روی سیلندرهای هیدرولیک عمل می کند ، فعال می شوند. عملکرد خاکبرداری (چرخش) و بیل مکانیکی خاکبرداری توسط موتورهای هیدرولیک مایع هیدرولیک فعال می شوند. آرایش های دیزل برقی در بسیاری از لوکوموتیو های راه آهن ، کشتی ها ، کامیون های بزرگ معدن و برخی بولدوزرها مورد استفاده قرار می گیرد.

لوازم یدکی لیفتراک میتسوبیشی

قطعات لیفتراک شرکت تاپکولیفت لیفتراک تجهیزات انبارداری الحاقیه لیفتراک فروش و تعمیر | توکو لیفتراک