آموزش معامله گری و نحوه دریافت جایزه Coinex -ایران ارز دیجیتال

برای واریز به کوینکس CoinEx وارد حساب کاربری خودتان شده و سپس از منو ها گزینه Assets را کلیک کنید . تایید هویت دو عاملی (Two-factor authentication) که به اختصار «۲FA» گفته میشود، روشی برای ورود به یک حساب کاربری است که در آن سیستم برای اینکه مطمئن شود کسی که قصد ورود دارد خودِ کاربر است (و مثلا یک هکر نیست)، دو عامل مختلف برای تایید هویت طلب میکند. از مهمترین مزایای این صرافی میتوانیم به ؛ اجازه دسترسی و احراز هویت به کاربران ایرانی ، آسانی کار کردن با این اکسچنج برای افراد مبتدی ، امکان برداشت تا سقف یک میلیون دلار در صورت احراز هویت و … این صرافی بابت سپرده ها و واریز هزینه ای از کاربر دریافت نمی کند و برای برداشت ها (withdrawals) هزینه های متغیری با توجه به دارایی تعیین می کند. یکی دیگر از راههای کسب درآمد غیرفعال با توکن NTVRK استیک کردن Stake است، که افراد بر اساس قرار دادن توکنهایشان در شبکه، درصد ثابتی از سود را به عنوان سهامدار دریافت میکنند.

رو به فارسی تبدیل کنیم.

پس از ثبت نام به ایمیل کاربر کد یا لینک افتتاح حساب ارسال میشه که اگه کد 6 رقمی ارسال شد باید در فیلد مشخص شده سایت وارد کنید. اگر فرد دیگری با همین ویژگی ها در طرف مقابل وجود داشته باشد ، معامله انجام خواهد شد. پس مشکل coinex با ایرانی ها وجو نداره و فقط از طرف ایران این صرافی فیلتر شده. طبق اطلاعات سایت کوین مارکت کپ صرافی coinex در بین صرافی های ارزدیجیتال رده 49 رو به خودش اختصاص داده که رتبه ی خوبی هم هست. حجم معاملات 24 ساعته نیز 74 میلیون دلار هست که روز به روز میتونه افزایش پیدا کنه تا به رده های بالاتر هم برسه. سقف برداشت نیز 10 هزار تتر هست و برای افزایش این سقف باید احراز هویت انجام بدید.

DEposit برای واریز ارز های مختلف به کوینکس و تاریخچه واریز ها دریافت ارز دیجیتال از سایر صرافیها صرافی coinex برای ایرانیان یا کیف پولها. را فشار دهید تا کد تأیید ایمیل را به صندوق پست الکترونیکی خود دریافت کنید. در این مقاله سعی کردمی تا تخصصی تر از همیشه اطلاعات مربوط به این صرافی را با شما در میان بگذاریم. باید بگیم که صرافی کوینکس هنوز کاربران ایرانی رو تحریم نکرده اما در صرافی بایننس که ایرانی ها تحریم هستن نمیتونید معامله انجام بدید و در صورتی که این صرافی از ایرانی شدن شما با خبر بشه حساب شما مسدود میشه. و در اخر نیز با کلیک بر روی برداشت عملیات شما انجام میشه و باید منتظر برداشت باشید.

7. کد QR Code نمایش داده شده را با اپلیکیشن اسکن کنید و در کادر مربوطه کد ارسالی به اپلیکیشن Google Authenticator را وارد کنید. اما اگه میتونید در این صرافی بصورت غیر ایرانی احراز هویت کنید بایننس میتونه گزینه مناسبی نسبت به coinex باشه. وسس و مدیر صرافی کوینکس Coinex آقای ” یانگ هایپو Yang Haipo ” است. در معاملات فیوچرز بایستی میزان لوریج را تعیین نمود این امکان از طریق کلیک بر روی گزینه Cross امکان پذیر است. همونطور که پیشتر هم گفتیم کوینکس از زبان فارسی پشتیبانی میکنه و برای تغییر زبان به فارسی باید روی قسمت قرمز مشخص شده در عکس زیر کلیک کنیم. پس از اموزش ثبت نام در coinex و قبل از اینکه به قسمت واریز ورود کنیم میخوایم بدونیم چطوری میتونیم زبان سایت کوینکس رو به فارسی تبدیل کنیم. در این فرم که سه قسمت برا پر کردن داره در قسمت قرمز باید ایمیل رو وارد کنید.

از این رو میتواند با درج عدد 52 هزار دلار در قسمت “Stop” و تعیین میزان مورد نظر”Value” در بهترین قیمت بازار خرید خود را انجام دهند. در این قسمت میتونید قیمت ها رو مشاهده کنید و از طریق قسمت سبز رنگ مشخص شده میتونید ارز مورد نظرتون رو جستجو کنید. در قسمت صورتی رنگ نیز میتونید اردر های خرید و فروش و قیمت فعلی و میزان خرید و فروش رو بصورت درصدی مشاهده کنید. پس از کلیک بر روی قسمت قرمز حالا باید زبان رو انتخاب کنیم و می تونیم گزینه فارسی رو انتخاب کنیم. صرافی کوینکس رابط کاربری آسانی دارد و همین باعث شده خیلی از تریدرهای ایرانی به این اکسچنج مهاجرت کنند و دلیل اصلی مهاجرت ما ایرانیها به کوینکس چیزی نمیتونه باشد جز آزاد بودن در ترید و به دور از تحریمها که میتوانیم در آن با خیالی راحت و با تعداد سکه های بیشتری ترید کنیم.