اتاق فرار رزرو اتاق فرار در تهران مجموعه اسکیپ رومیست | allescape

اتاق فرار رزرو اتاق فرار در تهران مجموعه اسکیپ رومیست | allescape

پس از آن که به ترسناک ترین داستان های تخیلی و ترسناک در اتاق فرار تهران پرداختیم، وقت آن است که کمی به اتاق فرارهای هیجان انگیز رسیدگی کنیم و بهترین اتاق فرار تهران در این ژانر را به اتاق فرار ترسناک شما معرفی کنیم. پس اگر قصد دارید از سفر ماجراجویانه خود آدرنالین خونتان را بالا ببرید با ما همراه باشید. مجموعه اسکیپ روم توصیه کرده آن‌هایی که حداقل تجربه 5 بازی در اتاق فرارهای مختلف را داشته‌اند، برای انجام این بازی اقدام کنند و دلیل آن هم روند پیچیده بازی و گیم‌پلی سخت آن است. نکته‌ای که باید بدانید این است که این بازی فقط برای افراد بالای 18 سال است و به هیچ عنوان افراد کمتر از این سن، حتی با داشتن رضایت‌نامه والدینشان امکان بازی کردن در آن را ندارند. در طول بازی اگر جایی گیر کردید یا نیاز به راهنمایی داشتید، کافیست از گیم مستر درخواست کنید تا به شما هینت دهد. سیستم هینت دهی با سرنخ شاید در نگاه اول یکسان باشد اما تفاوت بزرگی با سرنخ دارد.

  • حواستون باشه حتما هم فکری کنید، المان ها رو پیدا کنید و خلاصه دست به دست هم بدید که بتونید فرار کنید.
  • اتاق فرارهای فانتزی نیز مثل زندگی فانتزی پر از ماجراهای عجیب و غریب و غیر قابل باور است.
  • برای تجربه تله مرگ بهتر است در ابتدا بازی فرار از تنگنا را بازی کرده باشید.
  • گاهی شما در یک خانه‌ی متروکه یا سلول زندان گیر می‌افتید و گاهی هم در یک بیمارستان دورافتاده گرفتار می‌شوید و گاهی ممکن است درگیر یک گروگان‌گیری، دزدی و یا سرقت مسلحانه شوید.

محبوبیت اتاق فرار در سراسر جهان باعث شد سه سال بعد یعنی در سال 2015، بالای 60 اسکیپ روم در سراسر جهان ساخته شود و با توجه به اطلاعاتی که در سال 2019 یعنی 4 سال بعد منتشر شد، تعداد اتاق فرار ها در جهان به بیش از 50هزار رسیده بود. اتاق فرار گرمابه یکی از متفاوت‌ترین اسکیپ روم‌های حال حاضر شهر تهران با فضای نوستالژیک و باورپذیر سنتی ایرانی است. در این اتاق فرار شما فقط با ترس‌های قدیمی و دلهره‌هایی که در سایر اتاق فرار ها تجربه کردید مواجه نیستید و با معنای جدیدی از اسکیپ روم مواجه می‌شوید.

اسکیپ باکس

در فیلم های ترسناک همیشه دیده اید که یک صدای پس زمینه ای از یک جن یا شیطان هست که دارد حرف هایی میزند. صداهای پس زمینه اتاق فرار ها هم برگرفته از این فیلم ها هستند و بعضی مواقع در پس زمینه صداهایی شنیده می شود که انگار کسی دارد حرف میزند. شما همیشه باید به صداهای پس زمینه دقت کنید چون معمولاً سرنخ هایی هستند. اگر سخت ترین نباشد اما یکی از سخت ترین انواع قفل ها در اتاق فرار ها قفل های گاو صندوقی هستند.

پس از اینکه اسکیپ روم وارد ایران شد، ژانرهای مختلفی از آن را با داستان های ایرانی و مطابق با سلایق ایرانی ها طراحی نمودند. اما اکنون شهرهای زیادی از ایران مجموعه های مختلفی برای این بازی تدارک دیده اند. اسکیپ روم ها قوانین مختلفی دارند که بسیاری از آن ها در ظاهر ساده هستند اما رعایت کردن آن ها کاری دشوار است و باید همیشه حواستان در طول بازی جمع باشد. مهم ترین قانون اتاق فرار، عدم آسیب رسانی به اکتورها، وسایل و تجهیزات اسکیپ روم می باشد.

اتاق فرار معبد سامو؛ باستان شناسی در مکانی مخوف

این اتاق فرار تهران در آدرس شهرک گلستان، میدان اتریش، بنفشه دهم، پاساژ باران واقع شده است. البته باید توجه کنید که به هیچ عنوان نباید سرو صدایی داشته باشید تا همسایگان اجازه بازدید مکان هایی که احتمال پیدا شدن آسیه را می دهید، به شما بدهند. هزینه ورودی این اتاق فرار تهران، 120 هزار تومان بوده و از 5 تا 8 نفر شرکت کننده می توانند در آن نقش آفرینی کنند. چرا که اتاق فرار از بازی های گروهی معمایی است که شما در فضایی از پیش آماده شده قرار خواهید گرفت و باید با تدبیر خود در زمانی که بازی تعیین می کند، برسید و از آن فرار کنید.

آیا شرکت در بازی‌های اتاق فرار محدودیت سنی دارد؟