ازمون انلاین ایین نامه ️ پاسخ ها

ازمون انلاین ایین نامه ️ پاسخ ها

مانند سایر آزمون ها، آزمون آیین نامه رانندگی هم همچون سایر آزمون ها از سختی ها و چالش های خاص خود برخوردار است و قبولی در آن همواره نیازمند دانش و اطلاعات کافی در این زمینه است. نکته بسیار مهمی که بسیاری از هنرجویان آموزش رانندگی را سردرگم کرده، نوع استفاده از تست های آیین نامه راهنمایی و رانندگی است. تغییراتی که در آزمون‌های آیین‌نامه اصلی ایجاد شده برخی از هنرجویان را دچار مشکل کرده است.

  • بنابراین پیش از هر چیز باید به سراغ دریافت گواهی‌نامه رانندگی بروید اما این روزها شاید افزایش چشم‌گیرد هزینه‌های دریافت گواهی‌نامه هستیم.
  • اگر سوالی به دلیل بی دقتی اشتباه پاسخ داده شده حتما نکته ‎ای نادیده گرفته شده است.
  • به همین دلیل است که گفته می شود در اختیار داشتن سوالهای ایین نامه اصلی یک امر مهم و ضروری است.
  • البته لازم به ذکر است که در هر حال نکات آیین نامه تغییرات زیادی ندارد اما نحوه طراحی سوالها ممکن است در طی سالیان مختلف متفاوت باشد.

پس از پایان آزمون یک ورق کاغذ پیش دست خود قرار دهید و نکات هر سؤال را یادداشت کنید و نکات را درون متن آیین نامه پیدا کنید. پس از سه ازمون تسلط شما شروع به بالا رفتن می‌کند و هر چه پیش می‌روید تسلط شما بیش‌تر می‌شود. بله، در امتحان آیین‌نامه اصلی از بخش فنی نیز سؤالاتی مطرح می‌شود. با توجه به خلاصه بودن مطالب در این نمونه سوالات وقت شما برای مطالعه موارد اضافه هدر نخواهد رفت و یک راست به سراغ اصل مطلب که همان آشنایی با آزمون های گذشته می باشد خواهید رفت و با آنها بیشتر آشنا میشود. روند دریافت گواهینامه به این صورت است که شخص ابتدا به آموزشگاه رانندگی نزدیک محل زندگی خود مراجعه و درخواست ثبت نام خود را ارائه میدهد. پس از آن نام متقاضی توسط آموزشگاه در سیستم راهنمایی و رانندگی ثبت می شود و سپس می بایست پرونده ای برای وی در آموزشگاه تشکیل شود.

آزمون آیین نامه رانندگی 1401‎

بدون هیچ شکی با این سوالات انتظار موفقیت شما دوستان عزیز رو داریم. ممنون از اين كه نظر خودتون رو با ما در ميان ميگذاريد قبولي شما باعث خوشحالي ما ميشه . برای مثال اگر شما تو مبحث حق تقدم مشکل دارید میتونید فقط آزمون حق تقدم رو تمرین کنید. یا مثلا در نظر بگیربد که در یک راه دارای خط کشی ممتد، یک راننده بدون اطلاع از مفهوم خط کشی ممتد، از آن عبور کند.

بهترین آزمون آیین نامه

این کار را آنقدر تکرار کنید که بخش بزرگی از سوالات برایتان تکراری شود. این اتفاق شاید برای یک هنرجو پس از ۱۰ آزمون بیوفتد و برای هنرجوی دیگر پس از ۵ آزمون یا برای فرد دیگری تعداد بالاتری آزمون نیار باشد تا تسلط کافی ایجاد شود. به هر ترتیب تمرین و تکرار باید تا رسیدن به تسلط کافی ادامه پیدا کند. بیش از ۱۰۰ آزمون را در سایت خود به صورت رایگان قرار داده است. مطمئناً يكی از مهمترين مراحل آموزش رانندگی، آزمون تئوری مهارت رانندگی ميی باشد، هنرجويان برای رسيدن به مرحله‌ی آزمون عملی رانندگی، مي‌بايست ابتدا آزمون تئوری را با موفقيت طی كنند. باسلام وخسته نباشیددستتون دردنکنه موفق وپیروزباشید.واقعاًعالیه.لطفاًلطفاًهیچ وقت خسته نشیدوبه کارتون ادامه بدیددست مریزادعلی یارتون.دوستدارسماحسن ازتبریز.

سوالات آیین نامه اصلی جدید

در این میان هنرجویان باید دقت داشته باشند که همه سایت هایی که این امکانات را در اختیار آنان قرار می دهند، معتبر نبوده و در انتخاب سایت های منبع، دقت لازم را مبذول فرمایند. در محل توقف (پارک) کنار خیابان حق تقدم با وسیله نقلیه ایست که…. برای گردش به چپ در راههای بیرون شهر که منحصر به دو خط رفت و برگشت بوده و مانع فیزیکی وسط جاده نداشته باشند رانندگان موظفند وسیله نقلیه را….. تو تست ۲۷ جواب صحیح رو زدین باید مصدوم رو از محل حادثه نباید دور کرد. تعداد سوالات در هربار کلیک روی این گزینه 30 سوال به صورت تصادفی نشان می دهد, آزمون آیین نامه آنلاین درایو هر سوال 1 امتیاز دارد. بله، به متقاضیان تضمین داده می‌شود که در صورت عدم رضایت از کیفیت و محتوای پکیج طلایی سؤالات آیین‌نامه، ۱۰۰% مبلغ پرداختی بدون هیچ قید و شرطی به آن‌ها بازگردانده شود.

زمان برگزاری آزمون آیین نامه رانندگی

بدون نیاز به تهیه کتابهای متعدد و جزوه، همه آنچه لازم است در اختیار تان خواهد بود. بخش مهمی از تستها به صورت رایگان است و نیازی نیست هزینه ‌ای برای دانلود آن صرف کنید. روزهای پیش از آزمون آیین نامه کافیست مروری روی نکته‌ هایی که یادداشت کرده‌اید داشته باشید چند آزمون را مرور کنید.

این نوع سوالات در آزمون هایی که در همین صفحه بالا قرار دارد بسیار زیاد وجود دارد، کافیست این سوالات را تمرین کنید. در این صورت میزان پاسخگویی صحیح آنها به آزمونها کاهش یافته و شانس قبولی آنها نیز کمتر می شود. بنابراین باید از سایت‌هایی که زیر نظر راهنمایی و رانندگی یا موسسه‌های آموزش رانندگی فعالیت می‌کنند اعتماد کنید. و در صورت تغییر در آزمون امتحان اصلی همین صفحه سریع سوالات بروز می شود. با خیال راحت و بدون استرس همین ازمونها را تمرین و تست بزنید مطئن باشید نتیجشم می گیرید. اصلا به زمان آزمون کاری نداشته باشید و سعی کنید حسابی بر روی هر سؤال فکر کنید.