انواع مدل های دکوراسیون داخلی سنتی ایرانی

بسیاری از افراد گرایش به اشیاء عتیقه و سنتی دارند و به استفاده از سبک و تزیین کلاسیک علاقه مند هستند. همچنین بهتر است پیش از طراحی کاغذ دیواری با یک طراح حرفه ای دکوراسیون و متخصص در این زمینه مشورتی انجام دهید، تا به طرح مورد علاقه و خاص خودتان برسید. اگر به دکور سفید و سیاه علاقه ی خاصی دارید و از طرفی می خواهید طراحی داخلی خلاقانه و مدرنی را برگزینید، می توانید دیگر رنگ ها را در دکور سفید مشکی خود بکار دکوراسیون داخلی خانه چوب بگیرید. در ادامه این مطلب ایده های کاربردی برای طراحی دکوراسیون خانه کوچک اروپایی را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم با بکارگیری این ایده ها بتوانید دکوراسیونی شیک و متفاوت را در منزل خود ایجاد کنید.

شما می توانید با تهیه انواع شلف های دیواری و شمع های تزیینی و گل های رنگارنگ دکوراسیونی شیک و مدرن را در فضای سرویس بهداشتی منزل خود ایجاد کنید. شما میتوانید از این دکوراسیون های شیک برای طراحی داخلی آشپزخانه های بزرگ و یا کوچک خود ایده بگیرید و با متناسب با نیازهایی که دارید، آشپزخانه منزلتان را به روز و مدرن کنید. برای طراحی دکوراسیون منزل می توانید با توجه به سبک دلخواه خود و مدل و طرح وسایل منزل تان از انواع دکوراسیون داخلی سلطنتی و دکوراسیون داخلی مدرن استفاده کنید. در طراحی داخلی اتاق خواب کلاسیک از لوسترهای کلاسیک و خاص برای ایجاد نورپردازی ایده آل استفاده می شود و این مدل لوسترها باعث ایجاد فضایی سلطنتی تر در اتاق خواب می شوند. اگر تمایل دارید فضای آشپزخانه تان کلاسیک و لوکس تر به نظر برسد در صورت وجود فضایی مناسب می توانید از میز ناهار خوری کلاسیک در محیط آشپزخانه استفاده نمایید. خلاق باشید و به دنبال وسایل دیگر جهت استفاده دو منظوره باشید.

امروزه، اغلب مردم خواهان دکوراسیون خانه های مدرن برای طراحی فضای داخلی خانه خود، هستند و با حساسیت های خاصی لوازم منزل خود را انتخاب می کنند. طراحی دکوراسیون داخلی پذیرایی اهمیتی خاص دارد زیرا افراد یک خانواده بیشتر زمان خود را در آنجا سپری می کنند و از میهمانان خود نیز در همین فضا پذیرایی می کنند. علاوه بر این چون هدف ما خرید یک خانه مطلوب و باب میل است سعی کردیم که بیشتر از اسباب و لوازم ایکیا، آن هم به خاطر قیمت مناسب و دسترسی سریع و راحت به آنها استفاده کنیم. سبک کلاسیک برای طراحی داخلی منازل، دارای ویزگی های منحصر به فرد و خاصی است که با کمی دقت در آن می توانید به راحتی متوجه این سبک از طراحی داخلی شوید؛ استفاده از مبلمان کار شده و منبت کاری، وسایل و لوازم دکوری لوکس، مبلمان استیل، استفاده از رنگ های طلایی و نیز رنگ های قهوه ای و تیره در دکور داخلی نشان دهنده سبک کلاسیک و سلطنتی می باشد، حال در صورتی که علاقمند به این سبک از دکوراتیو داخلی هستید، در ادامه می توانید تصاویر جدیدتری از دکور خانه های ایرانی با طراحی کلاسیک را ملاحظه نمایید. نمونه ای از دکوراسیونهای سفید مشکی در عکس های زیر را ملاحظه نمایید.

امروزه اغلب اتاق خواب ها دارای فضایی کوچک هستند پس برای استفاده بهینه از فضای اتاق خواب خود، باید سراغ طراحی های جدید و امروزی بروید تا هم اتاق خوابی شیک و هم مکانی مناسب برای استراحت کردن داشته باشید. چوب بامبو بدون توجه به تغییرات آب و هوایی ثابت می ماند که باعث می شود از آن به عنوان قطعات تزیینی در فضای باز استفاده کنید. حال از آنجا که بسیاری از افراد علاقمند به انتخاب رنگ های سفید و سیاه در دکوراسیون آشپزخانه منازل خود هستند، باید میزان استفاده از این رنگها و روش استفاده از آن به گونه ای انتخاب شود که تاثیر منفی در روحیه افراد نداشته باشد، در اینجا مدلهای زیبا و شیکی از دکوراسیون سفید سیاه برای آشپزخانه مدرن را گردآوری کرده ایم که می توانید از این تصاویر در فضای داخلی منازلتان الهام گرفته و استفاده کنید. طراحی واحد آپارتمانی دوم نسبت آپارتمان قبلی کمی مجلل تر است در این آپارتمان کوچک و یک خوابه نیز از همه فضای آپارتمان استفاده بهینه شده است. این متریال با دوام و قوی است، حتی از فولاد قوی تر است و در همهی رنگ ها و انواع موجود است. تصاویری از انواع طراحی دکوراسیون منزل 2017 برای خانه های لوکس و مدرن را در این مطلب مشاهده کردید که امیدواریم با ایده گرفتن از این مدل ها بتوانید دکوراسیون به روز و جدیدی را برای منزل خود طراحی کنید.

در بحث سبک ویلا ، معمولا ویلاها به صورت کلی و مصطلح دو سبک مدرن و کلاسیک تقسیم بندی می شوند گرچه سبک های فراوانی وجود دارد مانند سبک ویلای نئوکلاسیک، ویلا به سبک ایرانی، ویلای انگلیسی و ویلای مدیترانه ای و یا ویلا به سبک تلفیقی و پست مدرن و.. در دکوراسیونهای کلاسیک معمولا از رنگ های ساده استفاده می کنند (از رنگ های حد وسط و میانه استفاده می شود). اتاق ناهار خوری اغلب یک اتاق جداگانه است و در گوشه اتاق، معمولا از کابینت های برای نگه داری ظروف چینی استفاده می شود. افراد معمولا دوست دارند، دکوراسیون خانه آنها از زیبایی خاصی برخوردار بوده و طراحی داخلی خانه به گونه ای باشد که توجه همگان را به خود جلب نماید، از این رو توجه به دکوراسیون داخلی اهمیت زیادی پیدا خواهد کرد؛ فرش ها و قالیچه های زیبا و سنتی نقش مهمی در دکوراسیون داخلی ایرانی دارند و در زیبایی خانه بسیار تاثیرگذار هستند، حال استفاده از آنها در کنار سایر المان های سنتی می تواند دکوراسیون زیبا و چشم نوازی را به وجود آورد، در اینجا تصاویر متنوعی از دکوراسیون داخلی منزل ایرانی به سبک سنتی و سلطنتی را قرار داده ایم که می توانید ببینید و الگو بگیرید.

امروزه در بسیاری از خانه ها می توان محیطی یکپارچه یافت که بسیاری از افراد در طراحی دکوراسیون منزل فضای یک دست با مشکلات فراوانی رو به رو هستند.در این مقاله به چند روش جهت دکوراسیون فضای داخلی خانه بدون اتاق خواب پرداختیم . حائز اهمیت بودن طراحی داخلی سرویس های بهداشتی شامل زیبایی، تمیز بودن، داشتن سیستم تهویه هوای مناسب، ایجاد مکانی مناسب برای قرار دادن لوازم شخصی افراد خانواده و شوینده ها جهت نظافت سرویس های بهداشتی، نکات بسیار مهمی هستند که باید در طراحی دکوراسیون خانه های مدرن مورد توجه قرار بگیرند. در ادامه تصاویری از دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی را مشاهده می کنید. در تصاویر بالا و پایین فضای پیش ورودی یا همان (فضای لابی) را مشاهده می کنید.

طراحی دایره شکل آن و ستون هایی که در اطراف نمای این ساختمان چرخیده اند. در ادامه عکس هایی با طراحی های متفاوت از دکوراسیون اتاق خواب های لوکس و مدرن را مشاهده خواهید کرد. در ادامه شما عزیزان تصاویری از انواع دکوراسیون های پذیرایی در منازل مدرن که جذاب و خاص هستند را مشاهده خواهید کرد. در این بخش میخواهیم عکس هایی از انواع دکوراسیون آشپزخانه مدرن و امروزی، که دارای طراحی های متفاوت و لوکس هستند را به نمایش بگذاریم. رنگ سیاه، جزء رنگ هایی است که در ایران در دکوراسیون داخلی منزل، کمتر به سراغ آن می روند، بهتر است بگویم استفاده از این رنگ به نوعی جسارت نیازمند است. اگر فضای پذیرایی منزل تان را به صورت کلاسیک طراحی کرده اید برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب نیز باید از این سبک دکوراسیون داخلی استفاده کنید. با کاربرد مبلمان و وسایل ظریف و شیک از چوب بامبو خانهتان را سبز کنید. شما می توانید به راحتی طراحی دکوراسیون خانه خود را به سبک کلاسیک بسپارید و خیالتان از بابت داشتن خانه ای شیک و لوکس راحت باشد این سبک گرما و راحتی خاصی به شما می بخشد. در طراحی دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک از کابینت های کلاسیک و یا کابینت ممبران استفاده می شود همچنین در این سبک دکوراسیون در فضای آشپزخانه رنگ های سفید و قهوه ای و یا استخوانی به چشم می خورند که این رنگ ها باعث کلاسیک تر به نظر رسیدن دکوراسیون آشپزخانه می شوند و علاوه بر این شما می توانید با استفاده از این رنگ ها فضایی آرامش بخش را در آشپزخانه منزل تان ایجاد کنید.

در ادامه این مطلب با مشاهده عکس ها، با دکوراسیون های آشپزخانه های مدرن بیشتر آشنا می شوید. در این مناطق بیشتر رنگ بژ با رنگ خاکستری خودنمایی می کند که ترکیبی بسیار آرامش بخش و زیبا برای دیزاین آپارتمان 90 متری مدرن است. همانطور که در تصاویر بالا ملاحظه کردید، قرارگیری و ترکیب دو رنگ سفید و مشکی در طراحی داخلی منزل می تواند تصویر رویایی و شیکی ایجاد کند، امروزه استفاده از این دو رنگ متضاد برای دیزاین و دکوراتیو آشپزخانه های مدرن به خصوص برای طراحی کابینت ها کاربرد زیادی پیدا کرده است، حال در صورتی که علاقمند به استفاده از رنگ های متضاد و ترکیبی برای دیزاین آشپزخانه منزلتان هستید، در ادامه تصاویری از انواع دکوراتیو آشپزخانه های مدرن با طراحی سفید و مشکی قرار داده ایم که امیدواریم مشاهده آنها مورد توجهتان قرار گیرد. باید لوازم را با ترکیب رنگ، اندازه درست و کاربری صحیح انتخاب کرد تا دکوراسیونی بینقص و تمیز داشت. رنگ سبز زیتونی (که مرسومتر است) و رنگ سبز روشن که ممکن است کمی پر زرق و برق یا حتی جلف و جوانانه به نظر برسد هم برای ترکیب با چوب فوقالعادهاند.

طراحی دکوراسیون داخلی منزل یکی از مهم ترین نکاتی است که باید مورد توجه همه افراد قرار بگیرد. در طراحی داخلی کلاسیک همچنین از رنگ های کرمی و قهوه ای و طلایی و سفید استفاده می شود که این رنگ ها فضایی پر از آرامش را در پذیرایی ها با دکوراسیون کلاسیک ایجاد می کنند. پذیرایی یکی از بخش های مهم هر خانه ای است پس باید از فضای پذیرایی خانه با هر ابعادی، نهایت استفاده را برد که این امر مستلزم دانستن قوانین طراحی دکوراسیون داخلی خانه های مدرن و در نظر گرفتن سلیقه شخصی است. سبک کلاسیک یکی از سبک های با اصالت و تاریخی است و طراحی داخلی کلاسیک می تواند فضایی پر از آرامش و حس و حال قدیمی را به ما بدهد و ما از بودن در آن فضا لذت ببریم.

درکل چیدمان چوبی در طراحی دکوراسیون داخلی منازل یک فضای دلنشینی خلق می کند که هیچ چیز دیگری توان رقابت با آن را ندارد و حتی وقتی از چوب با گره های طبیعی اش استفاده می شود چه زیبا خود را نشان می دهد بطوریکه نیازی به هیچ وسیله دکوری و تزیینی دیگری احساس نمی شود. استفاده از سرامیک یا سنگ با کیفیت درجه یک، استفاده از سنگ های اسلب در کنار چوب در طراحی داخلی منزل از جمله موارد مهم در زیبایی دکوراسیون داخلی لوکس می باشد. در گذشته به طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی اهمیت زیادی داده نمی شد ولی امروزه طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی نیز به یکی از مهم ترین بخش های طراحی دکوراسیون منزل 2017 تبدیل شده است.