بانک اطلاعات مصالح و مجریان ساختمانی شرکت ها : لیست زیرمجموعه شیشه و نمای شیشه ای

پارتیشن و دیوار شیشه‌ای رو می‌‌شه هم در خونه‌ها و اماکن مسکونی و هم در اداره‌ها و اماکن تجاری مورد zymaco.net استفاده قرار داد. این دو محصول که‌تنوع بسیار بالایی هم دارن ، در واقع نوعی دکوراسیون داخلی محسوب می‌شن. علاوه بر زیبایی خاصی‌که با استفاده از این نوع شیشه در ظاهر ساختمون ایجاد می‌شه ، باید به‌کاربرد بسیار متمایز اون در ویوی ساختمون اشاره کرد.

همانگونه که از نام این شیشه مشخص است از دو شیشه مجزا تشکیل شده است. این شیشه‌ها بصورت موازی در کنار یکدیگر قرار گرفته و فاصله خالی آنها توسط هوا و یا مواد خشک کننده پر شده است.‌ شیشه دوجداره از انتقال حرارت و سر و صدا جلوگیری کرده و عایق بسیار خوبی برای سازه‌های ساختمانی محسوب می‌شود. لمینیت به معنای چند لایه می‌باشد یعنی روی شیشه از چندین لایه چسب رزینی استفاده می‌کنند که در نهایت پیوستگی آن را افزایش می‌دهد. این پیوستگی باعث می‌شود که شیشه در هنگام شکستگی بر روی زمین فرو نریزد و به اصطلاح شکستی بصورت عنکبوتی باقی می‌ماند.

فروش شیشه سکوریت

بانک های اطلاعاتی این سایت تحت قانون حقوق مولفین میباشد و هرگونه سوء استفاده، بازنشر و یا فروش آنها پیگرد قانونی خواهد داشت. نوع دیگر شیشه که معمولا برای ایجاد محیط خصوصی و خارج از دید درساختمان ها از آن استفاده می شود. استفاده از شیشه دو جداره، سطح صدا را بین ۲۰ الی ۳۵ دسیبل کاهش می‌دهد. متوسط شدت سر و صدا در محیط‌ های معمولی زندگی در شهرها در حدود ۶۰ الی ۷۰ دسیبل می‌باشد. نوری تازه که در زمینه ظروف بلور- ظروف پرکس، اپال فعالیت می کند. شیشه و گاز (شوگا) که در زمینه بلور و کریستال – ظروف شیشه ای فعالیت می کند.

در این کارخانه متخصصان همواره جوابگوی مشتریان بوده و برای خرید شیشه سکوریت به آن ها بهترین مشاوره ها را می دهند. همانطور که از نامشان پیداست این شیشه ها از دو لایه شیشه تشکیل شده اندو لذا ترکیب هر نوع از شیشه ها، نوع خاصی از شیشه دوجداره را ایجاد می کند. برای شناخت تنوع رنگی این محصول و تمام مزایای اون مقاله‌ رو مطالعه کن. استخر شیشه‌ای از جدیدترین تولیدات شیشه‌ای هستش که‌با انواع شیشه مقاوم و شفاف تولید می‌شه. انواع استخر شیشه‌ای با زیباترین و مدرن‌ترین طراحی‌ها برای انواع ویلاهای شخصی و اماکن توریستی و هم‌چنین استخرهای شخصی و عمومی ساخته می‌شن.

نمای شیشه ای با سپنتا شیشه

شیشه خم لمینت حتی جایگزین مناسبی برای بعضی از مصالح ساختمانی چون سنگ و فلز شده‌ و از اون حتی برای ساخت پله ، دیوار ، سقف و کف هم استفاده می‌شه. شایان ذکره که‌انواع شیشه‌ خم سکوریت و لمینت با قیمت‌های مناسب تو مرکز خرید شیشه خم ارائه می‌شه. شیشه‌های کریستال از شفاف‌ترین و زیبا‌ترین شیشه‌های شفاف محسوب می‌شن.

بانک اطلاعات مصالح و مجریان ساختمانی شرکت ها : لیست زیرمجموعه شیشه و نمای شیشه ای

شیشه های تکجداره، معمولا برای روشنایی بین اتاق ها داخل ساختمان، گلخانه، رومیزی ها، میز ناهارخوری و شیشه کمدها مورد استفاده قرار می گیرد. ولی در شرکت‌های کوچک‌تر معمولا کنفرانس‌ها در اتاق مدیریت انجام می‌شن ، به‌همین منظور میزهای مدیریت با طراحی میز‌های کنفرانس وجود دارن. که‌بسته به‌سلیقه یا نیاز هر شرکت با طراحی‌های متنوع ساخته می‌شن. برای میز‌های کنفرانس نیز می‌شه از انواع شیشه منحنی استفاده کرد. این شیشه‌ها با نام تجاری شیشه‌های پشت‌رنگی نیز معروف هستن.این محصول بدلیل رنگ‌های بسیار براق و متنوعی که‌داره در دکوراسیون داخلی و حتی نماسازی ساختمون‌ها کاربرد بسیار زیادی داره.

کاربرد شیشه ساختمانی در حمام و سرویس بهداشتی نیز موجب زیبایی بیشتر و فضای مدرن در دکوراسیون داخلی شده و فضای کوچک را بهینه تر می کند. شیشه ساختمانی در بخش های مختلف ساختمان مانند درب و پنجره و سایر بخش ها در دکوراسیون داخلی مانند نرده، پله، بالکن و پارتیشن ها برای جداسازی و نما نیز از شیشه ها استفاده می شود. شیشه ساختمانی گاهی در سقف یا کف نیز به کار می رود و دلیل به کار گیری آن کاهش بارهای سقف و کف است. در برخی موارد نیز برای این است که نور را بین طبقات به حرکت درآورند که شیشه بهترین راه حل است. حرکت روی یک کف شیشه ای با محاسبات و اجرای صحیح حس هیجان فوق العاده ایجاد می کند و فضا را از قالب های تکراری خارج می کند. این روزها شیشه های ساختمانی را با تکنیک های ایمن سازی و لمینت کردن کاربردی تر می کنند به طوری که شیشه ها ایمن و بادوام و شفاف و مقاوم در مقابل ضربات و فشارها تولید می شود.

گروه صنعتی کاوه با توجه به حجم فعالیت زیاد و کارخانجات بسیار، به دنبال آن تولیدات متنوعی را نیز در چه در صنعت شیشه و چه در زمینه بلور و ظروف شیشه ای دارد به همین خاطر در این مقاله تنها به ذکر تعدادی از محصولات آن می پردازیم. خط تولید شیشه نگین شرق همگام با تکنولوژی روز دنیا ابزار آلات خود را به روز می نماید و یکی از ماندگارترین خط تولید شیشه است که می تواند یا کیفیت ترین شیشه ها را تولید نماید. برای اطلاع از آخرین قیمت شیشه ساختمانی همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید. انواع مختلفی از شیشه ها در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

این نوع شیشه‌ها بدلیل دارا بودن مقدار زیادی ذرات کریستال در سطحشون بسیار شفاف‌تر و براق‌تر از سایر شیشه‌های شفاف هستن. کارخانه شیشه خم فرکو بین انواع تولیدات خودش ، شیشه‌های فوق شفاف کریستال هم تولید می‌کنه. شیشه های ساختمانی مانند شیشه های سکوریت و رفلکس دارای ویژگی ها و قابلیتهای مختلفی می باشند وبه عنوان مثال می توان به معماری ،‌میزان مقاومت شیشه و طراحی آن اشاره کرد. همچنین امروزه به دلیل افزایش انواع شیشه های مختلف ، تشخیص شیشه مناسب درهر زمینه کار نسبتا دشوار و سختی شده است.

  • شایان ذکره که‌انواع شیشه‌ خم سکوریت و لمینت با قیمت‌های مناسب تو مرکز خرید شیشه خم ارائه می‌شه.
  • این محصول زیبا که‌در کارخانه شیشه خم فرکو تولید می‌شه ، از کیفیت و مقاومت بالائی برخورداره.
  • پنجره خانه ها با شیشه ساختمانی ساده به صورت فلزی و پروفیلی ساخته می شود که به شیشه های دوجداره و سه جداره معروف هستند و قیمت هر شیشه مصرفی برای پنجره با توجه به حجم، ابعاد، ضخامت و نوع شیشه مشخص می شود.
  • تو روش دوم شیشه هم‌زمان با حرارت دیدن حالت می‌گیره و در حین نرم شدن به‌شکل مورد نظر در میاد.