بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی؛ 7 نکته­ای که حتما باید بدانید!

این میکروارگانیسمها عموما در مسیر سیستم آبرسانی شهری وارد آب میشوند که فقط و فقط فیلتر ممبران و همین فیلتر فرابنفش است که می تواند آنها را از بین ببرد. در طول این یک سال تمام ایرادات و مشکلات دستگاه توسط تعمیرتو برطرف میشوند. تخصص مجموعهی آکوا به همراه تجربه و استفاده از تکنولوژیهای روز دنیا باعث شده تا دستگاههای این برند کمترین مشکلات و نواقص را خرید تصفیه آب داشته باشد. قیمت دستگاه تصفیه آب و هم چنین قیمت فیلتر آکوا تایوان و مزایا و ویژگیهای هر کدام به شما توضیح داده می شود و با خیالی راحت و آسوده میتوانید تصمیم بگیرید. تنها تفاوتشان در این است که RO، مواد ریزتری را نسبت به UF از آب میزداید. علاوه بر این سافتنر یا نرمکننده آب و سایر سیستمهای فیلتر آب را در اختیار مشتریان قرار میدهد. خرید تلفنی: از راه های دیگر خرید یا مشاوره، خرید تلفنی دستگاه تصفیه آب است.

خرید دستگاه تصفیه آب

که بعد از نصب و راه اندازی در تولید آب مشکلاتی ایجاد شود. تکنسینهای باتجربه و کارآزموده تعمیرتو در منزل یا محل کار شما حاضر میشوند و بدون اخذ هزینهای تمام مراحل نصب، راهاندازی و تست دستگاه را انجام میدهند. این دستگاه مدلهای متنوعی دارد و بر اساس کاربرد و مراحل تصفیه، چندین فیلتر مختلف دارد و فرآیند تصفیه آب را به صورت مرحلهای انجام میدهد. تصفیه آسا برای این منظور هم خدمات ارزنده ای ارائه نموده که زمان تعویض فیلتر تصفیه آب به شما اطلاع رسانی شده و در اسرع وقت تکنسین های فنی شرکت، دستگاه شما را سرویس مینمایند. کشور تایوان از بزرگترین شرکتهای تولید کننده تصفیه آب می باشد و آکوا در کنار سافت واتر و سیسیکا از بهترین دستگاههای تصفیه آب جهان می باشند. همانطور که میدانید برند آکوا، ایرانی نیست و از خارج از کشور وارد میشوند. فیلتر قلیایی: این فیلتر حالت اسیدی را از آب خارج میکند ( آب اسیدی هم برای استخوانها و هم دندانها به شدت مضر است و فعالیت بدن را هم مختل میکند).

قیمت دستگاه تصفیه آب

اين دستگاه علاوه بر حذف ذرات معلق، گازهاي شيميايي، تركيبات مضر موجود در آب مانند نيترات، آرسنيك، فلزات سنگين و دیگر ترکیبات، قادر است كه سنگيني و سختي آب را تاحد قابل توجهي كاهش دهد. سیستم اسمز معکوس یک روش اختراع شده نوین برای کاهش تمام مواد آلوده و املاح آب تا ریز ترین اندازه می باشد که با کاهش سختی آب و تنظیم آن به صورت استاندارد، آب آشامیدنی تصفیه شده سالم در اختیار شما قرار می دهد. دستگاه تصفیه آب آکوا اسمز معکوس عمدتا از 6 یا 8 مرحله تشکیل شده است. انواع مختلف دستگاههای اسمز معکوس خانگی، تجاری و صنعتی را در ابعاد و اندازه مختلف و با توجه به نیاز مشتریان عرضه میکند. دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس سافت واتر از روش فرآیند اسمز معکوس برای شیرین کردن آب استفاده میکند. در واقع در کارتن انواع دستگاه تصفیه آب خانگی که جزو برندهای معتر دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل در ایران همچون تصفیه آب cck سی سی کا و تصفیه آب سافت واتر Soft Water هستند ممبران فیلمتک 50 گالن قرار میگیرد که در زمان خرید باید به اصلی بودن ممبران توجه نمایید .

در صورتی که به دنبال خرید دستگاه تصفیه آب بوده باشید، حتما نام سی سی کا را شنیده اید. سرب: سرب موجود در آب آشامیدنی در هنگام لوله کشی به آب لوله کشی شهری وارد میشود، به ویژه در مواردی که آب دارای اسیدیته بالا یا مواد معدنی کم باشد موجب خوردگی لوله های گالوانیزه و اتصالات فلزی میشود. شما در صورت نیاز میتوانید از یکی یا هر سه این فیلتر ها (در صورت نیاز) استفاده کنید که به هر دستگاهی که سفارش میدهید قابل افزودن میباشد! اگر قیمت دستگاه تصفیه آب آکوا، قیمت فیلتر تصفیه و سایر قطعات دستگاه را ببینید و با نرخ بازار مقایسه کنید متوجه خواهید شد که از هر نظر برای شما اقتصادی و بهصرفهتر است. اما با این فیلتر آکوا برای همیشه آب قلیایی خواهید داشت که برای سلامتی استخوانها و همچنین سلامتی پوست به شدت مفید است.

پایین بودن فشار آب سرعت تولید آب را کاهش داده و باعث افت کارکرد مفید غشاء می شود. نمايشگر سطح زمين و نقش آن مناسب بودن فشار آب به کار می روند. برای اینکه از بابت اورجینال بودن دستگاه مطمئن شوید پیشنهاد می کنیم این دستگاه را از نمایندگی تصفیه آب Aqua در ایران تهیه کنید. یکی از نکات مثبت در خصوص فیلتر دستگاه تصفیه آب بیز این است که شما می توانید این فیلترها را برای هر یک از انواع دستگاه های تصفیه بیز خریدار کنید. در پایان، این دستگاهها با کیتهای آزمایشی پیشرفته تست میشوند و شما میتوانید درصد آلایندهها، pH و سایر موارد را به طور کامل ببینید و با آب تصفیه نشده مقایسه کنید. متاسفانه امروزه بسیاری از دستگاههای تصفیه آب آکوا که در بازار هستند و یا به اسم برند آکوا به فروخته می شوند مونتاژ شده و یا تقلبی هستند و به هیچ وجه اورجینال و اصلی نیستند.

آنها در دو نوع بدون مخزن و مخزن دار به بازار عرضه می شوند. شرکت آکوا در سال 1996 در کشور تایوان تاسیس شد. شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور با تکیه بر تجربه کاری چند سال گذشته و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده و پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی ، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه ، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه آب گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است . تعمیرتو از اولین و معتبرترین نمایندگی تصفیه آب در ایران و بورس تصفیه آب خانگی این برند دستگاه که با ضمانت اصالت کالا در اختیار شما مشتریان عزیز قرار میدهد.

بهترین دستگاه تصفیه آب

آکوا از مارک های مشهور و شناختهشده در حوزه ساخت و تولید دستگاه تصفیه آب خانگی است. شما میتوانید همین حالا تماس بگیرید و با مشاوران و متخصصین تعمیرتو در مورد خرید دستگاه تصفیه آب مشورت کنید. در مورد فیلتر آکوا نیز دیتایی کاربردی را در اختیار شما قرار خواهیم داد و در نهایت نمایندگی تصفیه آب Aqua در ایران را به شما معرفی خواهیم کرد که با خیالی آسوده دستگاه و قطعات اورجینال را تهیه کنید و در منزل و یا محل کارتان استفاده نمائید. همچنین سختی آب را نیز تنظیم میکنند و رنگ و طعم را استاندارد در اختیار شما قرار میدهند.

بسیاری از متخصصین حوزه آب آشامیدنی استفاده از این دستگاهها را به عنوان یکی از دستگاههای شاخص به خانوادهها پیشنهاد میکنند. انواع فیلتر آکوا به گونهای طراحی شدهاند که تا مدتهای طولانی بدون مشکل کار میکنند و مشکلاتی مثل هواگیری یا نشتی ندارند. چرا که این دستگاهها مستقیما از تولیدکننده وارد میشوند و واسطهها به طور کامل حذف شدهاند. فیلترهای بالایی یا همان فیلترهای پستکربن یا مینرال دچار گرفتگی یا کیپ شدگی شدهاند. معمولا گرفتگی در این فیلتر به علت وجود عوامل و مواد سخت در آب ورودی است که موجب مسدود شدن الیاف های ممبران می شود. نو هستن ولی باز هم مشکلمون حل نشد TDS آب شهر قبل از ستونها حدود ۲۰۰۰ حتی در زمان گرفتگی ممبرین ها tds آب تولیدی دستگاه های ro تغییری نمیکنه TDS آب تولیدی ro ها حدود ۵۰ولی آب تولیدی در فلومتر به نصف رسیده جناب مهندس ، با این شرایط به نظر شما نباید ممبرین حداقل ۶ ماه کار کنه بعد شستشو بشه ما قبلا ممبرین های فیلم تک استفاده می کردیم گفتیم شاید ممبرین ها مشکل دارن .

شما از خدمات قبل و بعد از فروش تعمیرتو بهرهمند میشوید. و تعداد در هر متر مکعب 70 عدد می باشد ساخت شرکت اطلس آب داراری 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد. این موضوع بسیار حائز اهمیت است و نکته ی آن این است که واقعا خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب از خود آن مهمتر است . در توضیح بهترین دستگاه تصفیه آب تعاریف گوناگونی وجود دارد چراکه هر فردی با توجه به سلیقه و سطح نیاز خود به بیان آن میپردازد.

قیمت فیلتر تصفیه آب

با هزینهای کمتر بعد از مدت تمام شدن گارانتی در منزل شما انجام میشوند و خیال شما از هر جهت راحت است. با خرید از تعمیرتو یک سال گارانتی طلایی vip دارید. زمانی که قصد دارید که یک دستگاه تصفیه آب صنعتی را در محلی نصب کنید، باید به مواردی که در ادامه گفته می شود توجه داشته باشید و بر این اساس نسبت به نصب دستگاه اقدام کنید. دستگاه های تصفیه همواره از اجزاء و بخش های مختلفی تشکیل شده اند که هر بخش وظیفه و عملکرد جداگانه ای را در تصفیه آب برعهده دارد؛ اما به طور کلی در میان تمامی تجهیزات به کار رفته فیلترها همواره جزء اصلی و سازنده دستگاه های تصفیه خانگی و صنعتی شناخته می شوند.