بهترین کتاب های کمک آموزشی پایه دهم بر اساس نظرسنجی به تفکیک درس چی بخونم | ketabko

بهترین کتاب های کمک آموزشی پایه دهم بر اساس نظرسنجی به تفکیک درس چی بخونم | ketabko

مجموعه کتاب های سیر تا پیاز مناسب دانش‌آموزانی است که نمی‌خواهند حتی یک سؤال را نیز در امتحانات مختلف از کتاب کمک درسی دهم تجربی دست بدهند. کتاب کار خیلی سبز، یکی دیگر از کتاب های کمک درسی برتر دهم تجربی است که بین دانش‌آموزان درس‌خوان، محبوبیت زیادی دارد. همان‌طور که از نام این کتاب ها انتظار می‌رود، کتاب های کار خیلی سبز، برای تمرین و تکرار بیشتر طراحی شده‌اند. در این کتاب در کنار درس‌نامه‌هایی مختصر و مفید، تمرین‌ها و تست‌هایی در چهارچوب استاندارد کتاب ارائه شده که امکان تسلط بر دروس را بیشتر می‌کند. یکی از مزیت هایی که این کتاب آموزشی داره اینکه پاسخ های تشریحی سوالات هم ارائه داده و همین باعث میشه تا شما بتونین یادگیری خودتون رو ارزیابی کنین. کتاب عربی دهم سری میکرو طبقه بندی از مجموعه کتاب های آموزشی به همراه تست های متنوع است.

در این کتاب ها درس‌نامه‌هایی کوتاه و کاربردی به همراه سؤالات تستی تألیفی و سال‌های اخیر به همراه پاسخ‌نامه کاملاً تشریحی ارائه شده است. در این کتاب، سؤالات پیچیده کنکور عیناً و یا شبیه‌سازی شده آورده شده است. کتاب های آی کیو برای سنجش و یادگیری پیشرفته دانش‌آموزان تدوین و تألیف شده‌اند. پرسش های چهار گزینه ای ریاضی سال دهم تجربی میتونه بهترین انتخاب باشه چرا که هم زمان تست زنی شمارو افزایش میده هم شمارو با سوالات قبلی آزمون یا کنکور آشنا میکنه. زبان انگلیسی دهم تست مبتکران درسنامه کاملی دارد و تمام واژگان به طور کامل ذکر و معنی شده است. کتاب فارسی دهم خیلی سبز کتابی با درسنامه مفید و تست های پرتعداد است.

موج آزمون ریاضی رشته تجربی نشر الگو

کمتر کسی از دانش‌آموزان و اولیا آن‌ها هستند که از اهمیت پایه دهم بی‌اطلاع باشند. این پایه به علت تخصصی‌تر شدن دروس، ممکن است برای دانش‌آموزان کمی چالشی، گیج‌کننده و پراسترس باشد. در این مطلب به معرفی انواع کتاب کمک درسی دهم تجربی و کتاب های کمک آموزشی خوب این پایه از ناشران برتر پرداخته شده است. مفتخریم که بانک کتاب پایتخت بزرگترین، معتبرترین و بروزترین سایت خرید کتاب کمک درسی و کتاب درسی در ایران، به برترین انتخاب شما دانش آموزان عزیز بدل گشته است. شما دانش آموزان، معلمان و کاربران گرامی در زمینه ی خرید کتاب کنکور، کتاب کمک درسی، دی وی دی آموزشی و لوازم التحریر به راحتی و با یک جستجوی ساده بهترین محصول را میتوانید انتخاب و از سایت پایتخت کتاب خریداری کنید. در هر محصول در گاج مارکت اطلاعات شامل معرفی کتاب کمک درسی دهم و قیمت کتاب کمک درسی دهم و انتشارات و…

کتاب های دهم تجربی انتشارات خیلی سبز

بخش‌های این کتاب ها شامل درس‌نامه‌های دقیق و مختصر، مثال‌ها و تمرینات زیاد و نمونه سؤالات امتحانی به‌صورت طبقه‌بندی‌شده به همراه پاسخ‌نامه تشریحی است. این کتاب سنجش مناسبی از اطلاعات دانش‌آموز به عمل‌آورده که باعث بالابردن اعتمادبه‌نفس وی نیز می‌شود. می توان نتیجه گرفت این کتاب برای دانش آموزانی که سطح علمی بالایی دارند مناسب است. دانش آموزانی که سطح علمی پایین تری دارند باید از کتاب های کمک درسی با درسنامه ای جامع تر استفاده کنند چرا که محتواهای کامل سبب می شود مطالب آموزشی با توضیحات بیشتر در اختیار دانش آموز قرار گیرد. همین طور لحن ساده و صمیمی کتاب های کمک درسی سبب می شود یادگیری و درک مطالب بهتر باشد. همچنین این کتاب شامل تست‌های تألیفی و کنکورهای سال‌های گذشته به‌صورت طبقه‌بندی شده و پاسخ‌نامه کامل و تشریحی است.

  • نشر الگو، از سال 1384 در حوزه انتشار کتاب های کمک درسی شروع به کارکرده است.
  • کتاب فیزیک دهم تجربی میکرو طبقه بندی گاج از مجموعه کتاب های آموزش و حل تست است.
  • کتاب های فضایی از انتشارات مهر و ماه، یکی دیگر از محبوب‌ترین کتاب های کمک درسی دهم تجربی هستند.
  • تعداد کتاب های دهم تجربی و مباحث آن‌ها بیشتر شده و شروع پیچیده‌تر شدن مباحث در دروس مختلف است.
می دونیم که دغدغه انتخاب و خرید کتاب های کمک آموزشی کنکور همیشه یکی از مهم ترین چیزهایی بوده و بخشی از ذهن و فکر شما رو درگیر می کنه. این رو هم میدونیم که نمیشه برای افراد مختلف نسخه واحد پیچید و به همه یک چیز رو توصیه کرد. بنابراین تصمیم گرفتیم یه نظر سنجی درباره بهترین کتاب های کمک آموزشی پایه دهم برگزار کنیم. اینجوری علاوه بر اینکه با بهترین منابع کنکور 99 آشنا میشید، کتاب های پرطرفدار رو میشناسید و در واقع دارید با سلیقه دانش آموزان و دبیران اونها هم آشنا می شید. کتاب های تست مهر و ماه، یکی دیگر از کتاب های کمک درسی دهم تجربی است که دانش‌آموزان را برای مواجهه با کنکور و آزمون‌های آمادگی آن آماده می‌کند. این کتاب ها پوشش سراسری بر روی مفاهیم کتاب های درسی دارند و بر همین اساس شامل درس‌نامه‌هایی منحصربه‌فرد، جامع و مفهومی به همراه مثال‌های آموزشی زیاد هستند.

لقمه طلایی زیست تصویری کنکور مهروماه