تحلیلگر بازارهای مالی بین المللی مجتمع آموزشی دکتر هدایتی-آکادمی حسینی فایننس

برگزاری دوره آموزش پیشرفته و سطح بالا مدیریت ریسک در بازار سرمایه توسط تیم تحلیلی و معاملاتی FXA در طول مدت 20 ساعت آموزش کاربردی و عملی برگزار میشود. برگزاری دوره آموزش پیشرفته و سطح بالا تحلیل بنیادی بورس ایران توسط تیم تحلیلی و معاملاتی FXA در طول مدت 36 ساعت آموزش کاربردی و عملی برگزار حسینی فایننس بازارهای مالی میشود. برگزاری دوره آموزش پیشرفته و سطح بالا ساخت و عرضه توکن ارز دیجیتال توسط تیم تحلیلی و معاملاتی FXA در طول مدت 28 ساعت آموزش کاربردی و عملی برگزار میشود.

آموزش سرمایه گذاری در بازارهای مالی

تحلیل‌های مختلف تنها می‌توانند ریسک معاملات شما را کاهش دهند و از رخ دادن سرمایه‌گذاری‌های کورکورانه جلوگیری کنند. براساس برخی منابع تاریخی به نظر می‌رسد دانش ‌تحلیل تکنیکال برای اولین بار در ژاپن در قرن ۱۸ ظاهر شد. روشی برای پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار از طریق مطالعه وضعیت گذشته بازار است. در این تحلیل از طریق بررسی تغییرات و نوسان‌های قیمت‌ها و حجم معاملات و عرضه و تقاضا می‌توان وضعیت قیمت‌ها در آینده را پیش‌بینی کرد.

دوره آموزش عرضه و تقاضا در بازارهای مالی

بسیاری از آدمها وارد بازار بورس شده اند به دنبال کسب سود زیاد ، پول زیادی از دست داده اند. بازار جهانی شامل مواردی از جمله معاملات ارزی، معاملات طلا، معاملات نفت، سهام و ارز های دیجیتال است. ما به کیفیت و اثربخشی محصول خود اعتقاد داریم و به همین منظور گارانتی بازگشت وجه یک ماهه به شما ارائه می دهیم تا خریدی بدون ریسک و بدون نگرانی داشته باشید. پس شما هم اگر قصد دارید که تبدیل به یک تریدر حرفه‌ای شوید، دیر یا زود باید یک روش ترید مخصوص به خودتان را بسازید. شاید الان اصلا متوجه این حرفها نشوید؛ ولی در ادامه مسیر، خودتان به این موضوع پی می‌برید.

  • دوره «تحلیل بین بازارهای مالی» که توسط تیم دنیای مالی طراحی شده به بررسی فرصت‎های سرمایه‌گذاری کوتاه مدت می‏پردازد و بازارهای مختلف را مورد بحث‌وبررسی قرار می‌دهد.
  • «بازار مالی» بازاریست که در آن معامله‌گران به خریدوفروش اوراق،‌ ‌سهام و انواع ارز مشغول‌اند.
  • از دنباله‌ی فیبوناچی همچنین برای فرمول‌سازی نظریه‌های دیگری مانند اصل موج الیوت نیز استفاده می‌شود.
  • در این مدل تحلیل شما با یک سری از اندیکاتورها مثل ایچی موکو ، مووینگ اوریج ها ، بولینگربند و … .
تحلیلگر بازارهای مالی بین المللی مجتمع آموزشی دکتر هدایتی-آکادمی حسینی فایننس

برگزاری دوره آموزش پیشرفته و سطح بالا مدیریت سبد سهام توسط تیم تحلیلی و معاملاتی FXA در طول مدت 18 ساعت آموزش کاربردی و عملی برگزار میشود. برگزاری دوره آموزش پیشرفته و سطح بالا دلالی و واسطه گری توسط تیم تحلیلی و معاملاتی FXA در طول مدت 26 ساعت آموزش کاربردی و عملی برگزار میشود. برگزاری دوره آموزش پیشرفته و سطح بالا بازار سکه و طلا توسط تیم تحلیلی و معاملاتی FXA در طول مدت 22 ساعت آموزش کاربردی و عملی برگزار میشود. برگزاری دوره آموزش پیشرفته و سطح بالا بازار مسکن توسط تیم تحلیلی و معاملاتی FXA در طول مدت 22 ساعت آموزش کاربردی و عملی برگزار میشود. برگزاری دوره آموزش پیشرفته و سطح بالا هوش مالی توسط تیم تحلیلی و معاملاتی FXA در طول مدت 28 ساعت آموزش کاربردی و عملی برگزار میشود. برگزاری دوره آموزش پیشرفته و سطح بالا کوچینگ مالی توسط تیم تحلیلی و معاملاتی FXA در طول مدت 70 ساعت آموزش کاربردی و عملی برگزار میشود.

آموزش ترید

این اندیکاتور از یک منحنی تشکیل شده است که در بازه ۰ تا ۱۰۰ نوسان می‌کند. زمانی که اندیکاتور RSI بالاتر از تراز ۷۰ باشد، نماد در وضعیت اشباع خرید و زمانی که پایین‌تر از تراز ۳۰ باشد، در وضعیت اشباع فروش قرار دارد. در صورتی که RSI از منطقه اشباع فروش خارج شده و بالاتر برود، احتمالا زمان مناسبی برای خرید و اگر RSI از اشباع خرید سهم خارج شده و پایین بیاید، احتمالا زمان مناسبی برای فروش سهم است.