تصمیم نهایی بین دوراهی فیبوگروپ و روبو فارکس در ایران

در ادامه قصد داریم دلیل برتر بودن این بروکر را برای تریدر های بروکر اسلامی فارکس ایرانی توضیح دهیم. بهترین ساعت کار فارکس برای یک تریدر ساکن ایران چه زمانی است؟ بروکر آلپاری سالها است که به کاربران ایرانی خود، خدمترسانی میکند و تقریباً ۹۰ درصد تریدر های ایرانی بازار فارکس با آن آشنایی دارند. شما عزیزان برای افتتاح حساب در این بروکر میتوانید نسبت به حرفهای یا مبتدی بودن خود، نوع حساب را انتخاب کنید و معاملات خود را انجام دهید. برای فعالیت در بازار فارکس باید یک بروکر یا شرکت کارگزاری انتخاب کنید. این وبسایت همچنین به هر بروکر یک امتیاز اعتماد می دهد و بنابراین تعیین میزان اعتماد پذیری هر شرکت را آسان می کند. هر دو به جای حل مشکل دائما روش را عوض می کند؛الکلی نوع الکلش را و بازنده سیستم تریدش را . به جای اینکه چندین و چند پلتفرم معاملاتی عرضه کنند که هرکدام دارای باگ های فراوان باشد، مسئولین بروکر هات فارکس فقط متاتریدر 4 را عرضه کرده است اما تمام ایرادات و باگ های این نرم افزار را برطرف کرده و از طرفی آن را به سرورهای پرقدرتی متصل کرده تا هچگونه تاخیری در معاملات مشتریان رخ ندهد.

متاتریدر 4 بروکر هات فارکس از لحاظ امنیتی به آخرین تکنولوژی SSL 256 بیت نیز متصل شده تا خیال تریدرها از همه لحاظ راحت باشد. به عبارت دیگر کارگزاری هات فارکس هیچگونه دخالتی در معاملات مشتریان خود ندارد و آنها را به همان شکل و به صورت کاملا مستقیم و اتوماتیک به بازار جهانی متصل می کند. برای جلب رضایت سلیقه های معاملاتی مختلف مشتریان، متنوع ترین انواع حساب معاملاتی را می توان در کارگزاری هات فارکس مشاهده کرد. کارگزاری hycm به مشتریان، 24 ساعته در 5 روز هفته پشتیبانی اختصاصی به چندین زبان ارائه میدهد. از ویژگیهای دیگر این کارگزار میتوان به پشتیبانی از 12 زبان زنده دنیا به وسیله چت زنده، ارائه خدمات پشتیبانی به صورت 24 ساعته از طریق تلفن و ایمیل و ارائه خبرهای اقتصادی تاثیرگذار روی بازارهای مالی اشاره کرد. بعد از کلیک روی دکمه سبز رنگ ثبت نام شما تمام است و یک ایمیل برای شما خواهد آمد که حاوی یک لینک فعال سازی است. به سرمایه گذاران و معاملهگران حرفهای و فعال در این بروکر دو پلتفرم با نامهای بهینه سازی سود و کپی معاملات و سرمایهگذاری سیستم مدیریت ریسک یکپارچه اختصاص یافته است.

کارگزاری هات فارکس همچنین خود را در برابر خطای سیستم های نرم افزاری، پلتفرمهای معاملاتی، کلاهبرداری و سایر ریسک های متداول، به اندازی 5 میلیون یورو بیمه کرده است. خوشبختانه فارکس تایم برای افرادی که می خواهند سیستم را آزمایش کنند اکانت دمو در نظر گرفته است که از طریق آن می توانید تمرین کنید و پیش این که به طور واقعی سرمایه خود را در ریسک بگذارید، کمی با محیط آن آشنا شوید. تا اینجا با مفهوم بروکر فارکس چیست آشنا شده اید. منظور از بروکر فارکس چیست؟ قبل از شروع توضیحات باید خدمت شما دو نکته بسیار مهم را یادآوری کنیم. برای مثال اسپرد معامله جفت ارز EUR/USD در حساب ECN با حداقل 0 پیپ شروع می شود، برای یک معامله یک لاتی 10 دلار کارمزد از حساب معامله گر کسر میشود. علاوه بر مجوز CySec، بروکر هات فارکس توانسته بیش از 20 جایزه از سال 2010 تاکنون دریافت کند که همگی نشان از کیفیت بالای خدمات می باشد. منوی بالای صفحه mt4 دارای یک بخش راهنما است که شامل مستندات، آموزش های ویدیویی و سایر راهنماهای استفاده از mt4 است. البته این تمام ماجرا نیست و کارگزاری آلپاری اتفاقا برای معامله گران حرفه ای با سرمایه های سنگین نیز شرایط بسیار مناسبی تدارک دیده شده و این را می توان از حجم سرمایه در گردش ماهانه بسیار بالای این بروکر در ماه متوجه شد.

وی میافزاید: در این شهرها در شب فضای مناسب برای گردش شهروندان وجود دارد، به علاوه فعالیت اقتصادی که به رونق اقتصاد خانواده کمک میکند نیز انجام میشود. در صورتی که برای انجام معاملات از اسپردهای ثابت استفاده کنید، احتمال بالایی وجود خواهد داشت که کارگزاری مجددا قیمت گذاری کند. قبل از انتخاب کارگزاری دقت کنید که دارای یکی از رگولاتوریهای FSA و CySec یا آفشور باشد. یکی از اصطلاحات کمتر درک شده در فارکس مفهوم سوآپ به معنای نرخ مبادله یا جابه جایی است. این رگوله از اعتبار آنچنان بالایی برخوردار نیست و میتوانیم بگوییم IFC Markets صرفا جهت خالی نبودن عریضه دست به دریافت مجوز از این رگولاتوری زده است.

این بازار به دلایل متعددی مانند وجود اهرمهای معاملاتی، امکان انجام معاملات به صورت 24 ساعته، متنوع بودن معاملات، عدم وجود دامنه معاملاتی، اعتبار بخشی به تریدرها، امکان استفاده از استراتژیهای گوناگون در معاملات، امکان به کارگیری از تحلیل تکنیکال برای هر نوع دارایی و غیره از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است. برای برطرف کردن نیازهای تریدرها در بروکر روبو فارکس پنج نوع حساب معاملاتی وجود دارد. پیدا کردن یک کارگزار مناسب که بتواند نیازهای افراد را در زمان معامله در بازارهای مالی برآورده کند، کار بسیار وقتگیری میباشد. برای معامله در بازار فارکس شما نیاز به یک بروکر مطمئن و امن دارید تا بتوانید با خیال راحت در آن معاملات خود را انجام دهید. یکی از بروکرهای پرطرفدار در بین ایرانیان روبو فارکس است.

بعد از اتمام این مراحل شما باید آدرس ایمیل، شماره تلفن همراه و مدارک را تایید کنید؛ سپس به سراغ پروفایل خود رفته و تمامی مدارک مورد نیاز را تکمیل کنید و مدارک مورد نیاز اسکن تهیه کنید تا بعدها به مشکل نخورید. البته برای واریز و برداشت لازم است تا ابتدا حساب معاملاتی شما از لحاظ هویتی و سکونتی مورد تایید بروکر قرار بگیرد تا به سرعت بتوانید هم پول واریز کنید هم برداشت نمایید. هزینه عدم فعالیت حساب، هزینهای است که از مشتری ثبت شده کارگزاری گرفته میشود، که البته روبوفارکس بابت این مورد هزینهای از کاربران غیرفعال خود دریافت نمینماید. البته برای دریافت این کارت حتما می بایست با پشتیبانی کارگزاری هماهنگ نمایید و مدارک مورد نیاز را برایشان ارسال نمایید. با توجه به نکات ذکر شده روبو فارکس تمام ویژگیهای یک بروکر امن و مورد اطمینان را دارد. این بدان معنی است که وقتی روز کاری تجارت و معامله در ایالات متحده تمام میشود، بازار فارکس دوباره در توکیو و هنگ کنگ آغاز میشود.

اگر ایمیل برای شما ارسال نشده است بر روی دکمه (( ایمیل را دوباره ارسال کن )) کلیک کنید تا از دوباره برای شما ارسال شود. برای ارسال مدرک شناسایی روی آپلود(کادر قرمز مقابل مدرک شناسایی) کلیک کنید. در کادر های شکل بالا اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. در این شبکه نیازی نیست دسترسی حساب معاملاتی خود را به سایت یا فرد دیگری بدهید و یا اینکه اطلاعات شخصی خود را برای کسی ارسال کنید. با استفاده از این روشهای پرداخت، دیگر نیازی به پرداخت کمسیون در هنگام واریز یا دریافت وجه وجود ندارد. برخی از این امکانات عبارتند از: بونوس افتتاح حساب در بروکر و وجود اهرم. در حالی که mt5 از برخی ویژگی های چشمگیر برخوردار است، اما ممکن است برای مشتریان بروکر hycm که فقط تجارت فارکس و CFD دارند، اضافی باشد. استفاده از mt4 به ویژه برای معامله گران مبتدی ساده تر است، با این حال، اگر شما یک تاجر باتجربه و علاقه مند به ابزارهای اضافی هستید، قطعاً mt5 بستری است که باید برای معاملات در نظر بگیرید. یکی از بارزترین تابستانهای چند سال اخیر را باید به تابستان ۹۷ لقب بدهیم که نوسانات قیمت دلار در آن فصل باعث شد تا اکنون شاهد یک سربالایی بسیار بزرگ در نمودار قیمت دلار باشیم.

اکنون توجه به سخنان جیمز بولارد، رئیس فدرال رزرو سنت لوئیس در اواخر روز دوشنبه خواهد بود، با توجه به اینکه او اخیراً خواستار افزایش 100 واحدی نرخ بهره تا ژوئن شده است. مجله افیکسکار – اخبار فوری فارکس : بازارها در حوزه آسیایی به همراه معاملات آتی والاستریت به شدت پایین تر معامله می شوند زیرا تقویت انتظارات برای یک افزایش بیشتر نرخ بهره توسط فدرال رزرو (فدرال رزرو) در ماه ژوئن، احساسات منفی بازار را تقویت کرده است. برخلاف بیشتر بروکرها، با مطالعه این مقاله بررسی بروکر هات فارکس یا همان کارگزاری هات فارکس متوجه می شوید که این کارگزاری موضوع مشتری مداری را سرلوحه عمل خویش قرارداده است. در کنار حساب نانو آلپاری، حساب ای سی ان آلپاری یا حساب ECN آلپاری است. بنابراین برای ثبت نام در این بروکر حتما باید از وی پی ان یا فیلتر شکن یا یک آیپی غیر ایرانی استفاده نمایید.

بونوس خوش آمد گویی یا افتتاح حساب یکی دیگر از مزیتهای بروکر روبو فارکس است و به هر کاربر جدید بعد از ثبت نام 30 دلار جایزه تعلق میگیرد. روبو فارکس به عنوان یک بروکر و کارگزار جهانی یکی از پرسرعتترین پلتفرمهای فعال در زمینه خرید و فروش آنلاین فارکس، سهام، شاخص، کالا، ارزهای دیجیتال و غیره است و به دلیل ارائه خدمات با کیفیت جوایز بسیار زیادی کسب کرده است. استفاده از خدمات مالی و شرکت در بازارهای مالی جهانی، مانند فارکس، برای شهروندان ایرانی نیز ممکن است. معامله گران میتوانند با خدمات مشتری بروکر hycm از طریق تلفن، فکس، ایمیل یا چت زنده یا مستقیماً از طریق دفاتر جهانی شرکت تماس بگیرند. در این بروکر شما میتوانید اکثر قراردادهای مابهالتفاوت، بیش از ۶۰ جفت ارز بازار فارکس، معامله کالاهایی مانند طلا، نقره، نفت خام و گاز طبیعی و همچنین دسترسی به ۱۱ شاخص جهانی و ۱۰ شرکت برتر در ایالاتمتحده آمریکا داشته باشید.

پوزیشن سایز او ۱،۰۰۰،۰۰۰ واحد یا ۱۰ لات استاندارد است. هر دو حساب معاملاتی متاتریدر 4 و متاتریدر 5 در سیستم عاملهای ios یا android در دسترس هستند. این بروکر همچنین یک وب سایت به زبان فارسی برای استفاده کاربران فارسی زبان خود طراحی کرده و دارای یک کانال تلگرامی فارسی زبان است که در حدود 60 هزار نفر ایرانی در آن عضویت دارند. وب سایت hycm به 12 زبان مختلف در دسترس است تا دسترسی آن را برای همه مشتریان خود از کشورهای مختلف در سراسر جهان فراهم کند. پشتیبانی 24 ساعته با 12 زبان زنده دنیا کار کاربران را از از هر کشوری که باشند راحت کرده است. هنگام استفاده از پلتفرم معاملاتی بروکر هات فارکس Hotforex به مشکل خاصی برخورد نخواهید کرد. کارمزد زیادی نیست ولی بازهم خیلی ها عیب میدانند کارمزد پرفکت مانی 0.5 درصد است یعنی با انتقال هر 1،000 دلار از شما 5 دلار کسر خواهد کرد. آخرین گزارش مشاغل ایالات متحده، از جمله حقوق و دستمزد غیرکشاورزی، یک روز بعد منتشر خواهد شد. این ویژگی برای تریدرهای حرفهای، یک مزیت بسیار جذاب است.

آیا بروکر معتبری است؟ آیا میتوانم به بروکر hycm اعتماد کنم؟ مشتریان بروکر hycm از طریق برنامه های تلفن همراه metatrader 4 و metatrader 5 کنترل کاملی بر حساب های معاملاتی خود از طریق تلفن های هوشمند خود دارند. برای تشخیص امن بودن یک کارگزاری فارکس یا بروکر فارکس فقط کافیه تا سازمان های نظارتی رو بشناسید و ببینید بروکر انتخابی شما عضو یکی از سازمان ها هست یا خیر. از سوی دیگر سیاست محافظت از حساب مشتریان در برابر موجودی منفی باعث شده تا حتی در پرنوسان ترین دقایق بازار، هیچ خطری از این بابت مشتریان یا خود کارگزاری را تهدید نکند. امیدواری ها مبنی بر اینکه مذاکرات بین روسیه و اوکراین که قرار است روز سه شنبه از سر گرفته شود، بتواند راه حلی برای مناقشه فراهم کند، باعث کاهش شدید قیمت جهانی نفت شد. فارکس یک بازار جهانی برای معامله ارز، بزرگترین بازار در جهان, 24 ساعت شبانه روز از یکشنبه شب تا جمعه شب باز است. با این حال این بروکر سعی میکند درخواست ها را در همان روز پردازش کند. در این مقاله سعی داریم شما را به بروکر الپاری برای ورود به بازار فارکس اشنا کنیم. جدول زیر که به صورت روزانه بروزرسانی می شود، گوشه ای از هزینه های معاملاتی در این کارگزاری را نشان می دهد.

این موضوع هم برای اسکالپرها جذاب است، هم برای تریدرهایی که از اکسپرت معاملاتی استفاده می کنند و هم برای تمام تریدرهایی که به امنیت سرمایه خود در بروکر اهمیت می دهند. برای پاسخ به این سوال که آیا بروکر هات فارکس قابل اعتماد است، اول از همه باید به این نکته اشاره کنیم که سرمایه تمام مشتریان تحت شدیدترین تدابیر امنیتی در حساب های بانکی بین المللی محافظت می شوند. علاوه بر تمام اینها، این بروکر برای تمام تریدرهای خود، چه تریدرهای تازه کار با سرمایه های کوچک و چه تریدرهای بزرگ با سرمایه های کلان، خدمات و برنامه های معاملاتی متنوعی را ارائه می دهد و به قولی سعی می کند همه را راضی نگه دارد! در ادامه میزان دقیق کمسیون، لوریج، دپازیت، استاپ اوت هرکدام را برای شما توضیح میدهیم تا بتوانید برای انتخاب حساب نسبت به استراتژی معاملاتی خود، راحتتر تصمیمگیری کنید. با توجه به این که سایت اصلی این بروکر در ایران دفتری ندارد اما ایرانیها میتوانند از خدمات آن استفاده کنند و با استفاده از آموزشهای لازم باعث ارتقای تریدرهای خود شوند و معاملات پرسود و با کیفیتی داشته باشند.