خرید انواع چسب با بهترین قیمت

خرید انواع چسب با بهترین قیمت
چسب پلی اورتان

چسب پلی اورتان یکی از انواع چسب های جدید است که باید در تمامی کارگاه ها و منازل وجود داشته باشد. این چسب با نام های مختلفی به فروش می رسد. چسب پلی اورتان با اکثر مواد مانند فلزات، سنگ ها، فایبرگلاس و لاستیک پیوند قوی ایجاد می کند.

چسب اپوکسی یکی از انواع چسب صنعتی مایع است که دو نوع اصلی آن شفاف و اپوکسی دوبل می باشد.

چسب شیشه

چسباندن شیشه شکسته به دلیل مواد غیر متخلخل و همگن دشوار است. می توانید از چسب قطره ای برای ترمیم ترک های کوچک مانند پرکننده های لب استفاده کنید، اما برای ترک های بزرگتر، رزین اپوکسی شفاف با کیفیت بالا مناسب تر است.

چسب اپوکسی دوقلو

چسب اپوکسی دوبل با کاربردهای مختلف خود برای انواع کارها و چسباندن اجسام مختلف ایده آل است.

چسب ابزار

از این چسب برای ساخت تسمه نقاله استفاده می شود. یکی از پرکاربردترین انواع تسمه نقاله لاستیکی است که برای استقرار باید به شاسی متصل شود و برای این کار از چسب دستگاه استفاده می شود. چسب لوازم خانگی مخصوص سیم های برق است و در برابر برق عایق می باشد. این چسب برای عایق کاری، تعمیر و اتصالات استفاده می شود.

یکی دیگر از کاربردهای چسب نواری، آب بندی طناب های روشنایی استخر است. این بند با روکش نایلونی پوست مار ساخته شده است که قبل از استفاده از بند اصلی به راحتی جدا می شود. برای محکم کردن نوار سخت افزاری، اولین نوار سخت افزاری را دور کابل بپیچید، سپس دور دوم را نصف کرده و ادامه دهید.

نوار دور کابل را محکم و کاملاً روی کابل بکشید. این چسب چندین بار در طول خود کشیده می شود و انعطاف پذیر است.

استفاده از چسب تجهیزات

از این چسب در صنعت خودروسازی برای تعمیر و پنچری لاستیک استفاده می شود. همچنین به عنوان چسب لاستیک به آهن یا لاستیک به فلز استفاده می شود. چسب دستگاه برای اتصال فایبرگلاس به لاستیک ایده آل است.

این چسب خاصیت ضد اسیدی دارد، بنابراین بهترین راه حل برای چسباندن انواع لاستیک است. همچنین به عنوان یک پوشش ضد خوردگی در پالایشگاه های نفت و مخازن گاز استفاده می شود.

نحوه مخلوط کردن چسب دستگاه

یک کیت ابزار دو قسمتی از یک چسب مایع و یک سخت کننده تشکیل شده است، این دو قسمت باید کاملاً مخلوط و مخلوط شوند. مراقب باشید، این مخلوط باید در هر مرحله آماده شود و بلافاصله استفاده شود. این چسب 8 تا 24 ساعت طول می کشد تا خشک شود.

 

چسب بدون هوا

برای جلوگیری از لرزش از چسب بی هوازی که به عنوان چسب قفل و نخ می شناسید استفاده می شود. این چسب یک جزئی بوده و در نبود اکسیژن روی سطح فلز مانند چسب فلزی خشک و سفت می شود.

این چسب نگهداری در خط تولید را کاهش داده و از نشت آب و گاز جلوگیری می کند. کاربرد رایج این پوشش روی قطعات فلزی و پیچ و مهره است.

چسب بی هوازی در چهار رنگ بنفش، قرمز، آبی و سبز در بازار موجود است که بسته به نوع کاربرد می توانید یکی از انواع آن را انتخاب کنید.

رنگ بنفش: کم انرژی

آبی: استحکام متوسط ​​(قابلیت مکش سطحی)

رنگ قرمز: پر انرژی

رنگ سبز: متوسط ​​و پرقدرت (فیتیله الکتریکی)

چسب بی هوازی از 95% مونومر و 5% کاتالیزور تشکیل شده است که برای اتصال به فلز استفاده می شود.

زمان خشک شدن چسب بستگی به نوع فلز دارد. فلزات رنگ شده به این روش سریعتر خشک می شوند. این بدان معناست که آهن و آلومینیوم اولین و سریع ترین فلزاتی هستند که در برابر چسبندگی بی هوازی مقاومت می کنند، در حالی که فلزاتی مانند کروم و روی خشک تر هستند.

مزایای چسب های بی هوازی

بوی کمی

یک جزء واحد

در دمای اتاق خشک کنید

مقاومت بالا در برابر عوامل محیطی

مضرات هضم بی هوازی

برای چسباندن سطوح متخلخل قابل استفاده نیست

برای چسباندن انواع خاصی از پلاستیک موثر نیست

چسب سیلیکون

این محصول چسبی است که در دماهای بالا و پایین قابل استفاده است. درزگیر سیلیکونی ساختار شیمیایی خاصی با مقاومت بالا دارد. به این محصول چسب آکواریومی نیز می گویند. از آنها برای آب بندی و مقاومت در برابر رطوبت استفاده می شود. نفوذپذیری آب در دماهای بالا و پایین به همین دلیل برای آب بندی شیشه های ساختمان، ترک های کاشی ساختمان، نصب سینک و سینک، درزگیری شکاف حمام، سطوح سنگی، شیشه ای، پلاستیکی، فلزی و مواردی از این دست کاربرد دارد.

ویژگی های چسب سیلیکونی

مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش

انعطاف پذیری وجود دارد

خرابی الکتریکی

در دماهای بالا تا 40 درجه سانتیگراد و منفی 75 درجه استفاده شود

مقاومت بالا در برابر رطوبت

زولاسیون

نحوه استفاده از چسب سیلیکون

برای استفاده از چسب سیلیکونی به یک کارتریج درزگیر، یک چاقوی تیز و یک کاردک نیاز دارید. ابتدا چسب باقی مانده را با چاقو بردارید و سطح کار را از آلودگی های دیگر مانند کثیفی، روغن یا گریس پاک کنید.

برای پوشاندن اطراف روبان، عرض شکاف را مشخص کنید، سپس سر کارتریج را با چاقو ببرید و کارتریج را داخل پمپ قرار دهید. خروجی چسب را تست کنید و از مناسب بودن مقدار خروجی چسب مطمئن شوید. کارتریج را بالای سطح و با زاویه 45 درجه نگه دارید و چسب را به آرامی و یکنواخت بمالید. برای شکل دادن و ایجاد سطوح صاف روی درزها می توان از کاردک استفاده کرد.

چسب زدن برای آکواریوم

چسب آکواریوم برای قسمت هایی که نیاز به آب بندی دارند مناسب است. دو نوع چسب معمولی و آنتی باکتریال در بازار موجود است. نمونه های آنتی باکتریال دیرتر سیاه می شوند و ماندگاری بیشتری دارند. بنابراین قیمت چسب آنتی باکتریال آکواریوم گرانتر است. چسب آکواریوم سفید، شفاف و رنگدانه تر از شفاف و بی رنگ است.

چسب UV

چسب فرابنفش یا UV نوعی چسب شیمیایی است که به کمک جذب اشعه ماوراء بنفش یا اشعه ایکس جوش داده می شود و پس از سفت شدن اثری از خود باقی نمی گذارد.

چسب سیانواکریلات

چسب سیانواکریلات در لیست چسب های مایع قرار دارد چسب سیانواکریلات به چسب فوری نیز معروف است و یکی از مهم ترین انواع چسب سیانواکریلات چسب لاکسیل است.

رزین اپوکسی

رزین اپوکسی یک چسب مایع دو جزئی است که به یکدیگر چسبیده و ماده ای سخت، براق و بادوام را تشکیل می دهد. این ماده برای پوشاندن سطح چوب و ایجاد یک لایه محافظ ایده آل بوده و در کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

اپوکسی نوعی رزین بهبود یافته است. به عبارت دیگر رزین اپوکسی همان چسب اپوکسی مایع است. تمام اپوکسی ها از دو قسمت تشکیل شده اند: رزین و هاردنر. فرآیند پخت زمانی اتفاق می افتد که رزین و هاردنر با یکدیگر واکنش نشان دهند.

یک تکه

رزین ماده جامدی است که در طی عمل آوری به پلیمر جامد تبدیل می شود. رزین معمولاً یک ماده طبیعی بود، اما انواع مصنوعی نیز وجود دارد که برخی از آنها بسیار شبیه به رزین طبیعی هستند.

رزین از بیسفنول و اپی کلرهیدرین تشکیل شده است. رایج ترین نوع بیسفنول ترکیبی از استون و فنل است. شاید تعجب کنید که فنل چگونه تشکیل می شود؟ فنل برای اولین بار در قطران زغال سنگ یافت شد. اما بعدها دانشمندان شیمی آن را از نفت استخراج کردند. امروزه، از آنجایی که اپی کلرهیدرین مورد توجه قرار گرفته است، از چیزی به نام آلیل کلرید مشتق شده است که یک ماده شیمیایی فرعی است که با پروپیلن کلرید ترکیب می شود.

رزین اپوکسی که پلی‌پوکسید نیز نامیده می‌شود، یک پلیمر پیش‌پلیمر و واکنش‌گر حاوی گروه‌های اپوکسی با مقاومت حرارتی و شیمیایی بسیار بالا و چسبندگی بالا است.

اپوکسی یکی از بهترین چسب های موجود برای کاربردهای صنعتی است. رزین اپوکسی در هنگام پخت، چسبندگی محکم و بادوامی ایجاد می کند و به خوبی به فلزات می چسبد. این چسب مقاومت شیمیایی و محیطی بسیار خوبی دارد. پر کردن فضاهای خالی آسان است و فضایی بسته در برابر مواد مضر ایجاد می کند. این ماده نسبت به پرچ و چسب برتری دارد.

از آنجایی که رزین اپوکسی توانایی جلوگیری از ساییدگی و پارگی را دارد، به عنوان یک راه حل ایده آل برای محافظت از بسیاری از لوازم خانگی که به مرور زمان زنگ می زنند و خراب می شوند، استفاده می شود.

رزین اپوکسی یک ماده بادوام است که به عنوان یک محصول همه کاره در بسیاری از صنایع از هنر گرفته تا خودرو استفاده می شود. این ماده بادوام بر روی انواع مواد مانند چوب، پارچه، شیشه و فلز استفاده می شود. از جمله کاربردهای رزین اپوکسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده از رزین اپوکسی به عنوان چسب

استفاده از رزین اپوکسی در کاربردهای الکتریکی و الکترونیکی

از رزین اپوکسی برای رنگ استفاده کنید

استفاده از رزین اپوکسی برای پوشش و آب بندی

استفاده از اپوکسی برای تعمیرات

استفاده از رزین اپوکسی برای ساخت جواهرات

بسیاری از چسب ها در فروشگاه های آنلاین جمع آوری می شوند لیست چسب های موجود در وب سایت شامل: چسب های صنعتی، چسب های گرانول، چسب های سیلیکونی، چسب های حرارتی، چسب های چوب، چسب های وکیوم و چسب های خانگی، چسب های چسب، چسب های قطره ای، چسب های 123 می باشد. . برای خرید آنلاین این محصولات می توانید به سایت سازوکار مراجعه کنید.

برای دریافت لیست انواع چسب ها میتوانید به آریاناپکینگ مراجعه کنید.