خرید عمده تیشرت مردانه با کیفیت و جدید پوشاک اندیشه

با این حال بسیاری از طراحان لباس و استایلیست ها بر این باورند که یقه هفت باعث می شوند که قدتان بلندتر و اندامتان باریک تر به نظر برسد. زمانی یک تیشرت ساده می تواند استایل شما را زیبا و شیک کند که سایز مناسب خودتان را تهیه کنید. به بیان دیگر آستین، سر شانه و قد تیشرت باید متناسب با سایز و اندام شما باشد. در این صورت آستین تیشرت مردانه نباید آن قدر تنگ باشد که دست ها به سختی حرکت کنند و نه آن قدر گشاد باشند که دست ها در لباس گم شوند.

این نوع تيشرت از پارچه های کشباف و نخی درست می شود و مراحل ساخت آن نیز معمولاً به صورت خودکار است. یقه گرد در افرادی که بالاتنه ظریفی دارند توصیه می‌شود زیرا که بالاتنه و سرشانه را بزرگتر از حالت طبیعی نشان می‌دهد. اکثر بدنسازان و ورزشکاران از تی‌شرت‌هایی با این مدل یقه استفاده می کنند. افرادی با رنگ پوست سبزه یا تیره، بهتر است از تیشرت‌هایی با رنگ روشن مانند تیشرت سفید رنگ استفاده کنند. رنگ‌های روشن لباس چهره را جذاب‌تر نشان می‌دهند؛ به همین دلیل بهتر است آقایانی که پوست سبزه دارند، تیشرت‌هایی با رنگ‌های تیره مانند رنگ سرمه‌ای یا قهوه‌ای تیره، نپوشند تا رنگ پوستشان تیره‌تر به‌ نظر نرسد. اگر رنگ پوست گندمی دارید، می‌توانید از تیشرت‌هایی با ترکیب رنگ‌های تیره و روشن استفاده کنید.

استفاده از مطالب اختصاصی سایت نمناک در سایر رسانه ها فقط با کسب مجوز امکان پذیر است. تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت,متعلق به کوکالا و شرکت توسن سها می‌باشد. این قابلیت به دلیل پشتیبانی نکردن مرورگر شما از موقعیت مکانی، غیر فعال است. جنس این الیاف از سلولز تشکیل شده است و نام دیگر آن ریون می باشد. نخ های مصنوعی تشکیل از نخ های اکریلیک که نخ های پلی استری هم گفته می شوند.

نظر شما راجع به این محصول چیست؟

یقه هفت‌ها شبیه به حرف V انگلیسی هستند که به دلیل شباهت آن به عدد هفت فارسی ما به آن یقه‌هفت می‌گوییم. این تیشرت‌ها به گونه‌ای طراحی می‌شوند که اگر لباسی زیر آن‌ها بپوشیم یقه تیشرت خیلی مشخص نباشد، اما یقه گردها یقه مشخصی دارند. تی شرت ها در رنگ ها، طرح ها و پارچه های بسیار زیادی موجود هستند. یکی از نکاتی که باید در انتخاب تی شرت در نظر بگیرید، برش یقه است. تی شرت هایی با یقه پولو و یقه گرد در کمد لباس اغلب مردان یافته می شود.

بنابراین بهتر است از رنگ های جینی استفاده کنید که بسیار نزدیک به هم یا کاملاً مخالف خرید تیشرت یکدیگر هستند. شما می توانید شلوار جین مشکی را با یک ژاکت سفید ترکیب کنید یا اینکه می توانید هر دو را رنگ مشکی یا سفید انتخاب کنید. اگر کت آبی سرمه ای یا قهوه ای تیره را با شلوار جین مشکی بپوشید، فضای نامناسبی را ایجاد خواهید کرد.

تولید و قیمت فروش عمده تیشرت مردانه در مجموعه پوشاک اندیشه

به همین دلیل هم قیمت تیشرت از مهمترین آیکونهای مورد توجه مردان است بیشتر دلشان می خواهد تیشرتی با کیفیت، اما با قیمتی پایین و مناسب تهیه کنند. از دیدگاه خانم‌ها، آقایانی که تیشرت سفیدِ فیت به تن دارند جذاب‌تر از آقایانی هستند که تیشرت‌های گشاد به تن دارند. از تیشرت‌هایی که یقه‌ تنگ دارند استفاده نکنید، چون این نوع تیشرت‌ها گردن را کوچکتر از آن چیزی که هست نشان می‌دهد.

تی شرت های آستین بلند مردانه یقه دار خرید عمده تیشرت مردانه با کیفیت و جدید پوشاک اندیشه از جمله مدل هایی که تقریباً می توان آن ها را همیشه پوشید، مدل های نیم آستین می باشد. تی شرت ها در فصل های گرم سال پوشیده می شوند و از طرح ها و رنگ های بسیار جذابی نیز برخوردار هستند. شما می توانید از تی شرت هایی در فعالیت های روزانه تان استفاده کنید که از پارچه های نخی تهیه شده اند و دارای خاصیت جذب عرق نیز می باشند. تیشرت های مردانه با جنس نخ پنبه به دلیل حساسیت زایی کمتری که دارند و همچنین خنک بودن آن ها، بهترین انتخاب برای استفاده در تابستان هستند.

همچنین بسیاری از مدل های تیشرت همسانا مناسب بانوان هم بوده، به نحوی که اگر قصد خرید لباس زنانه از نوع تیشرت را دارید، می توانید از تیشرت های جذاب همسانا بهره مند شوید. بنابراین عمدباکس علاوه بر خریداران عمده تی شرت مردانه، برای مراکز فروش عمده تیشرت مردانه نیز بسیار مفید خواهد بود. تیشرت یقه گرد مردانه یکی معروف ترین و پرطرفدار ترین محصولات در صنعت پوشاک آقایان به شمار می رود که با توجه به طرح و رنگ متنوع مناسب برای اکثر تیپ های کژوال و اسپرت مردانه می باشد. تنوع در دنیای تیشرت آنقدر گسترده شده است که شما را در خرید تی‌شرت مردانه شیک و زیبا سردرگم می‌کند ، اما با در نظر گرفتن نکاتی که گفته شد می‌توانید تی‌شرتی انتخاب کنید که علاوه بر ظاهری زیبا برای چندین سال نیز دوام و کارایی داشته باشد.