خرید فروش تتر tether با بهترین قیمت در صرافی ایرانی راستین-تترفا

هیچ محدودیتی برای عرضه کل USDT وجود نداردبا توجه به این واقعیت که تتر به یک شرکت خصوصی تعلق دارد، از نظر تئوری، صدور آن فقط توسط سیاست‌های خود Tether محدود می‌شود. با این حال، از آنجایی که تتر ادعا می‌کند که هر USDT باید با یک دلار آمریکا پشتیبانی شود، مقدار توکن‌ها توسط ذخایر نقدی واقعی شرکت محدود خواهد شد. بله نمایش داده می‌شود اما ارزها را می‌توان در شبکه‌های متفاوتی انتقال داد. با این حال بهترین راه برای انتقال، استفاده از شبکه اصلی ارز است.

از مزایای بستر ترون برای تتر می توان از سرعت بسیار بالا و همچنین کارمز بسیار اندک نسبت به اتریوم اشاره کرد. توجهتوکن باز صرافی نیست و تنها سرویس مقایسه و بررسی صرافی های ارزهای دیجیتال داخل کشور است. استفاده‌ی شما از خدمات این وب سایت به منزله‌ی قبول قوانین و مقررات این بخش است. صرافی تتر ایران با بیش از ۵ سال سابقه، بستری امن و ساده برای خرید و فروش تمامی ارز های دیجیتال را برای کاربران فراهم کرده است. بالاترین قیمت تتر در تاریخ ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ معادل ۱.۲۱ دلار بوده که همینک %۱۷.۷۱ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد.

از زمان مشاهده این پیام تا 15 ثانیه مهلت تایید این سفارش را دارید. در صورتیکه بر روی گزینه قبول کلیک نکنید سفارش شما لغو خواهد شد و برای ثبت سفارش جدید باید مجدد مراحل را به انجام برسانید. در صورت تایید این سفارش و کلیک بر روی گزینه قبول، سفارش شما ثبت و نتیجه در کیف پول شما قابل مشاهده خواهد بود. خرید تتر در بخش تبدیل، گزینه IRT و در بخش دوم، گزینه USDT را انتخاب کنید.

tether

در واقع، تتر به طور معمول بالاترین حجم معاملات 24 ساعته را در بین تمام ارزهای دیجیتال دارد، بنابراین نقش بزرگی در اکوسیستم توکن دیجیتال ایفا می کند. این بخشی از یک استراتژی بزرگتر است تا اطمینان حاصل شود که Tether دارای یک سبد متنوع با محدودیت هایی برای قرار گرفتن در معرض ناشران یا دارایی های فردی است. حال که با فرآیند خرید و فروش تتر آشنا شدید اگر موافقید راجع به ارز دیجیتال تتر بیشتر توضیح دهیم. کارمزد در نظر گرفته‌شده برای بازار حرفه‌ای خرید و فروش بیت کوین 0.2 درصد است. فرایند خرید و فروش بیت کوین در نوبیتکس، همچون بازار‌های معتبر جهانی دارای کارمزد است. میزان کارمزد درصدی از حجم کل مبادله است که از هر دو طرف خریدار و فروشنده دریافت می‌گردد.

اعتبار تتر و اخبار پیرامون آن

این شبکه با کارمزدهای کم و سرعت بالای انجام تراکنش‌ها، یکی از شبکه‌های محبوب برای انتقال ارز تتر است. پیش از این نیز ذکر کردیم که تتر نوعی استیبل کوین است و مانند سایر استیبل کوین‌ها به طور کامل توسط ذخایر تتر پشتیبانی می‌شود؛ به همین خاطر همواره ارزش خود را حفظ می‌کند. همچنین شرکت به طور کلی از کارمزدهای بیتفینکس و سود پشتوانه ذخیره شده در حساب‌های بانکی درآمد کسب می‌کند.

شرکت تتر لیمیتد این ارز دیجیتال را در پایان سال ۲۰۱۴ میلادی و قبل از تغییر نام تجاری خود به نام تتر، تحت نام Realcoin توسعه داد. دفتر مرکزی این شرکت در جزایر ویرجین بریتانیا در هنگ کنگ قرار دارد. ارزش توکن توسط ربات های معاملات آن، هر زمان که ارزش آن نسبت به دلار در نوسان باشد، ثابت نگه داشته می‌شود. زیرا ارزش آن‌ها می‌تواند به سرعت تغییر کند و دستیابی به قیمت توافقی دشوار می‌شود.

را بزنید تا روند فعال‎سازی عملیات احراز هویت دو مرحله‏ای ادامه داشته باشد. از این رو اکنون گزارش‌های منظمی از ذخایر خود منتشر می‌کند و اطلاعات مربوط به آنها را در وب سایت خود درج می کند. البته با این حال هنوز هم هستند افرادی که به دلیل اشتباهات قبلی به آن اعتماد ندارند. همچنین صرافی های رمزنگاری وجود دارند که برنامه های وام دهی خاص خود را دارند. صرافی هایی که به این امکان را می‌دهند با وام دادن به Tether سود کسب کرد، عبارتند از Celsius و KuCoin. توجه داشته باشید که ساکنان ایران تحریم هستند و از استفاده از KuCoin منع شده اند.

  • در نتیجه با توجه به همه گمانه زنی‌ها و ادعاهایی که در مورد تتر وجود دارد، نمی‌توان به طور دقیق مدعی شد که این ارز دیجیتال همان دلار آنلاین است.
  • همانطور که ذکر کردیم یکی از دلایلی که سرمایه عموم کاربران در بازار ارزهای دیجیتال از بین می‌رود، مواجهه با نوسانات شدید است.
  • فروش و خرید استلار رمز ارز استلار لومنس ارزی است که با هدف نقل و انتقالات مالی بدون مرز و سریع ایجاد شد.
  • با این تفاوت که ممکن است کمی از قیمت دلار در بازار آزاد بیشتر باشد، چرا که عرضه و تقاضا نیز بر آن تاثیرگذار است و می‌تواند قیمت آن را بالا و پایین کند.
  • اگرچه شبکه اتریوم، سریع تر از شبکه بیت کوین تراکنش‌ها را تایید میکند اما مشکل کارمزد بالای انتقال همچنان پابرجا بود؛ بنابراین تتر علاوه بر شبکه اتریوم، درشبکه ترون(شبکه‌ TRC20) نیز خرید و فروش تتر ایجاد شد.

خرید فروش تتر tether با بهترین قیمت در صرافی ایرانی راستین-تترفا بسته به این که چه نوع تتری خریداری می‌کنید می‌توانید از کیف پول سازگار با نوع تتر برای نگهداری آن استفاده کنید. همچنین توکن استاندارد BEP20 که بر روی شبکه بایننس اسمارت چین تولید شده است، می‌تواند درون مت ولت، بایننس چین و سیف پل نگهداری شود. همچنین شما می‌توانید قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال و همچنین نمودار و تغییرات ۲۴ ساعته ارزها را در کافه ارز مشاهده کنید. برخلاف سایر ارزهای رمزنگاری شده، تتر ریسک سرمایه‌گذاری بسیار اندکی دارد. بنابراین در زمان خرید یک ارز دیجیتال با ثبات و مطمئن در نظر گرفته می‌شود. از زاویه دیگر می‌توان گفت، تتر جایگزینی برای ارز فیات در زمان خرید و فروش در بازار ارزهای دیجیتال است.

کریپتوکارنسی در دهه گذشته راه درازی را پیموده و آشنایی با ارز دیجیتال به سرعت در حال گسترش است. به عنوان مثال، یک معامله گر تایلندی می تواند از جفت ارز BTC/USDT برای تجارت با شخصی از آرژانتین یا نیجریه استفاده کند بدون اینکه حتی از آن اطلاع داشته باشد. استانداردسازی با استیبل کوین‌هایی مانند تتر تضمین می‌کند که نقدینگی یک ارز دیجیتال خاص به چندین جفت ارز تجاری منطقه‌ای مانند BTC/EUR، BTC/USD، BTC/AUD و غیره تقسیم نمی‌شود. تتر علیرغم کاستی هایش، توانسته صنعت تجارت جهانی ارزهای دیجیتال را ساده کند. به طور خاص، نقدینگی را در بسیاری از مبادلات ارزهای دیجیتال بهبود بخشید. این امر به ویژه در پلتفرم‌های بین المللی مانند Binance که به معامله گران ده‌ها کشور خدمات ارائه می‌دهد صادق است.