خرید ویدئو وال مشخصات و قیمت ویدئو وال شرکت مهندسی نوآوران تحقیق | asilight

اما سوالی که پیش می‌آید این است که این دو محصول چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند و کدام یک نسبت به دیگری برتری ویدئو وال دارد. یک ویدیووال به طور معمول احتیاج به سرمایه‌گذاری ویژه دارد، زیرا در واقع گرانترین بخش سیستم پخش محتوای تصویری محسوب می‌شود. ویدیو پروسسورها امکانات معمول در SCALER های قدیمی را پشتیبانی می‌کنند، ولی ورودی و خروجی بیشتر و توانایی پردازش بیشتری دارند. اضافه شدن ورودی و خروجی‌های متعدد، مستلزم افزایش و بهبود ابعاد و توانایی پردازش کردن و تولید تصویر بهتر است که ارزش بیشتری برای سیستم‌های پخش محتوای تصویری به ارمغان می‌آورد.

  • ويدئووال VIDEO WALL سيستم هاي نمايشي فوق عريض صنعتي به صورت يکپارچه .
  • در قرن حاضر با بوجود آمدن روشهای ارتباطی و ایجاد دنیای تجارت مجازی هزینه بازاریابی داخلی و بین الملل به سمت ارزان تر شدن و در عین حال روشهای …
  • سازندگان ویدئو وال به این موضوع توجه کرده‌اند که موارد فنی تلویزیون شهری به گونه‌ای باشد که متناسب با شرایط محیطی ابعاد را تغییر دهند.
  • اولین و مهم ترین بخش تشکیل دهنده یک ویدیو وال صفحه نمایش آن است.این صفحات با توجه به نیاز مصرف کننده و محل نصب آن در ابعاد و اندازه های مختلفی طراحی می شود.

اکثر نرم افزارهای ویدیو وال یک داشبورد کاری را ارائه می‌دهند که شامل نمایش لحظه‌ای تصویر در حال انتقال و لیست محتوای دستگاه‌های منبع موجود است. تلویزیون شهری و video wall از نظر کارکرد و اجزا تشکیل دهنده تقریبا مشابه هستند. برای مثال برای تبلیغ در مغازه ها، هنگام تماشای نمایش یا اجرای زنده از ویدئو وال هایLED استفاده می شود. کنترل کننده Video Wall دستگاهی است که منابع محتوای تصویری شما را به نمایشگرها متصل می‌کند. این ممکن است شامل گزینه ای برای ایجاد و ذخیره یک دنباله از طرح بندی محتوای از پیش تنظیم شده باشد ، که می تواند به صورت دستی یا خودکار روی صفحه، نمایش داده شود.

خرید ویدئو وال مشخصات و قیمت ویدئو وال شرکت مهندسی نوآوران تحقیق | asilight

انتخاب ویدئو وال بسته به این که میخواهید از آن چه استفاده ای بکنید، می تواند بسیار ساده و یا خیلی پیچیده باشد. در ادامه برای شما بازگو میکنیم که ویدئو وال چیست ، تجهیزات مورد نیاز برای خرید ویدئو وال چیست و نکاتی در مورد طراحی محتوای مناسب برای نمایش در آن خواهیم گفت. در حال حاضر ویدئو وال ها به روش های بسیار مختلفی در فضاهای کاری و عمومی مورد استفاده قرار می گیرند. برای هر کدام از این فضاها انواع بسیار مختلفی از محیط ها وجود دارد، که هر کدام نیاز به کاربرد متفاوتی دارند. ابعاد، ویژگی ها و عملکرد هر ویدئو وال به محیط نصب، کاربرد و میزان کیفیت تصاویر مورد نظر کاربر بستگی دارد.

برای دریاقت اطلاعات بیشتر با کارشناسان کیومیتا تماس بگیرید و یا از قسمت تماس با ما از طیق ایمیل در ارتباط باشید. قیمت دستگاه ویدئو وال بر اساس اندازه فیزیکی آن، وضوح صفحه، کیفیت اجزای داخلی و دیگر ویژگی‌‌ها تعیین می‌شود، بنابراین به طور مستقیم مشخصات فنی دستگاه بر قیمت نهایی ویدئووال تاثیر گذار است. استادیوم‌ها و مراکز ورزشی، سالن‌های کنفرانس و همایش، مجتمع‌های تجاری و سایر موارد نیز موارد استفاده از ویدئو وال‌ برای برای اطلاع‌رسانی و تبلیغات است. از آن‌جایی که نمایشگر‌های صنعتی استفاده شده در ویدیو وال ال سی دی از بروزترین تکنولوژی‌های بهره می‌برند، فضای کمی را نیز اشغال خواهند کرد.

مزایای ویدئو وال ، تلویزیون شهری نسبت به سایر تجهیزات پخش تصاویر

شرکتی که در گذشته بهترین برند تولید پروژکتور هایی با 3 خروجی همزمان تصویر بوده با ارائه نمایشگر بسیار باریکNSL Series 46 جای خود را در مارکت پنل های LCD ثابت کرده است. • نهاد های نظارت شهری چون کلانتری ها، مراکز مهار ترافیک، مراکز اورژانس و… از دیگر موارد استفاده ویدئو وال می باشد. در ساخت این نوع از نمایشگرها لامپ تصویر به کار گرفته میشه، در نتیجه باید انتظار قطر نسبتا زیادی رو در نمایشگرهای DLP داشته باشیم.

مشاوره راه اندازی سیستم مانیتورینگ ISP , ICP , SOC , NOC , D