خرید کابل شارژر اصلی آیفون 7 iPhone فروشگاه باتری اورجینال

خرید کابل شارژر اصلی آیفون 7 iPhone فروشگاه باتری اورجینال

از مهم ترین و سریع ترین روش هایی که می تواند به عنوان راهنمای خرید کابل شارژر اصلی آیفون 7 مورد بررسی قرار بگیرید، توجه به علائم روی بسته بندی محصولات است. در واقع کمپانی اپل برای جلو گیری از سرایت محصولات فیک به بازار، بر روی بسته بندی محصولات خود از نشان MFI استفاده می کند. فروشگاه باتری اورجینالبه عنوان یکی از فروشگاه های آنلاین معتبر در سراسر ایران آماده ارائه محصولات اصلی و اورجینال به تمامی متقاضیان می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین کابل شارژر اصلی آیفون و نکات مربوط به آن بپردازیم. البته که برند های متفاوت بر اساس قیمت گذاری گوشی همراه از هر دو مدل کابل استفاده کرده اند. ولی کابل فست شارژ یا شارژ سریع از سال 2015 بر سر زبان ها افتاد.

به طور معمول کابل های مخصوصی که شرکت اپل ارائه می دهند با سرعت usb3 برابر است.و مشخصاً در کابل شارژر های تقلبی سرعت یک سوم این مقدار تخمین زده می شود. از طرف دیگر، اگر قصد دارید از کابل فقط برای انتقال داده (یا انتقال داده + شارژ) استفاده کنید، بهترین گزینه این است که هنگام خرید کابل، به دنبال کابل انتقال داده USB باشید. کابل‌های انتقال داده معمولاً دارای چهار سیم هستند در حالی که کابل‌های USB فقط دارای 2 سیم هستند. همه ما دارای کابل USB هستیم که می تواند برای شارژ تلفن هوشمند و ابزارهای سازگار با USB یا انتقال فایل ها بین دستگاه ها باشد. اکثر دستگاه‌های جدید دارای حداقل یک کابل USB خارج از جعبه هستند، اما مواردی وجود دارد که نیاز به خرید کابل دارید، زیرا کابل قدیمی با دستگاه شما سازگار نیست.

برای خرید کابل شارژر موبایل به کابل هایی دقت کنید که جنس و طراحی کانکتور آن ها به گونه ای باشد، که در برابر انواع خرابی مقاوم باشد. و باعث بالا رفتن مقاومت در برابر خم شدن و در نتیجه پارگی می کابل شارژر سامسونگ شوند. از آن‌جایی که پیامدهای استفاده از کابل شارژ آیفون تقلبی بسیار زیاد است آن‌ها را در ادامه و تحت عنوانی جداگانه بررسی می‌کنیم. شما باید کابلی را خریداری کنید که مانند کابل پیشین کیفیت لازم را برای شارژدهی به باتری گوشی را داشته باشد.

سایر محصولات مشابه

اینجا تمام محصولات استوک اروپایی و آمازون با گارانتی مهلت تست و بازگشت وجه به فروش میرسد. پس می توان انتظار داشت که روی محصولات اورجینال عباراتی از جمله «Assembled in China»، «Assembled in Vietnam» و«Indústria Brasileira» درج شده باشد. هزینه ای که برای کابل خرج می‌کنید به بودجه شما یا میزانی که مایلید برای کابل خرج کنید بستگی دارد. با این حال، این یک قانون کلی است که هر چه هزینه کابل بالاتر باشد، کیفیت آن بالاتر است. برای انتقال فایل از کامپیوتر به گوشی و یا بالعکس استفاده می‌شود. آیفون 12 پرو، آیفون 12 پرو مکس، آیفون 12 مینی، آیفون 12، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس و تمام سری‌های آیفون 13 و مدل‌های جدیدتری که در آینده عرضه خواهند شد.

انواع درگاه های کابل شارژر موبایل و تبلت

در خرید کابل شارژ موبایل باید جواب به این سوال را بدانید که مشتریان شما کدام مدل گوشی ها را بیشتر استفاده می کنند. موبایل های A33 ،A52S و A72 همگی با آداپتور 25 واتی و کابل شارژر 5 آمپر شارژر می شود. این درحالی است که برند شیائومی بسیاری از محصولات خود را با آداپتور 65 واتی و 120 واتی مجهز کرده است. معمولا کابل شارژ بی‌کیفیت سرعت انتقال فایل بسیار کمتری هم دارد. وقتی می‌خواهید فایلی را از کامپیوتر به گوشی‌تان و یا برعکس بفرستید سرعت کمتری خواهید داشت.

کابل 1 مترى شارژر اصلى هواوى گوشى Huawei y5 2017

کابل فست شارژ نسل جدید قابلیت انتقال جریان تا ۱۸ وات را داراست به این معنا که می‌توانید دستگاه هوشمند شما را با ولتاژ ۵ ولت و شدت جریان حداکثر ۳ آمپر به صورت سریع شارژ نماید. کابل شارژر موبایل یکی از اجزای ضروری دستگاه شما است.با این حال، انجام برخی تحقیقات اولیه قبل از خرید سیم شارژر به شدت توصیه می شود. می‌توانید بهترین برند کابل شارژ را با قیمتی منصفانه از فروشگاه آلمانی استور تهیه کنید. برای بهترین پیشنهادات در مورد قیمت بهترین کابل شارژ فست ، می توانید از چندین وب سایت فروش آنلاین بازدید کنید و قیمت کابل شارژر را بررسی کنید. قبل از ثبت سفارش حتما بررسی ها را مرور کرده و قیمت ها را مقایسه کنید. بعد از کنترل و بررسی نوع و تحمل جریان عبوری کابل شارژ نوبت به انتخاب بر اساس قیمت کابل گوشی است.

امروزه به همراه داشتن یک پاوربانک در خارج از خانه و محل کار برای هر فرد به امری ضروری تبدیل شده است. داشتن یک کابل کوتاه پاوربانکی کمک بسیاری در تجربه استفاده هرچه بهتر از پاوربانک می‌کند. کابل کوتاه پاوربانکی از لحاظ تکنولوژی ساخت، سرعت شارژ و… مانند سایر کابل‌های شارژ عمل می‌کند با این تفاوت که طول کابل تنها ۳۰ سانتیمتر است و سبب راحتی هرچه بیشتر در حمل و نقل و فرایند شارژ گوشی موبایل توسط پاوربانک است.