دریچه خطی و کاربرد آن برروی دریچه اسلات موسسه فنی مهندسی مشایخی

شما می توانید از این محصول به صورت کاملا مخفی استفاده کنید که تاثیر چندانی بر زیبایی سقف و یا دیوار مورد استفاده نداشته باشند. همانطور که می دانید مشخصه دکوراتیو بودن این محصولات باعث شده کارایی گسترده ای در مکان های مختلف مانند منازل مسکونی، پاساژها، مجتمع های تجاری، هتل ها و حتی ادارات داشته باشند. شما قادر به آن هستید که از این محصول به صورت کاملا مخفی استفاده کنید که تاثیر چندانی بر زیبایی سقف و یا دیوار مورد استفاده نداشته باشند. دریچه آهنی خطی از ورقه روغنی یا گالوانیزه تهیه شده و با توجه به ضعف آن در برابر رطوبت بالا از قیمت کمتری برخوردار است. بسیاری از مسئولان ساختمانی جهت کاهش هزینه‌ها از دریچه گالوانیزه خطی استفاده خواهند نمود.

شرکت تهویه سان با راه اندازی سیستم فروش اینترنتی محصولات تهویه و دریچه هوا محل مطمئنی برای خرید با هزینه کمتر و با کیفیت بالاتر محصولات است. حذف واسطه‌ها در تهیه لوازم مورد نیاز موجب کاهش فاکتور خرید شما مشتریان عزیز خواهد شد. فناوری و علوم شیمی در سال‌های اخیر توانسته از پلاستیک ABS و PVC برای ساخت دریچه هوای خطی استفاده نماید.

دریچه خطی و کاربرد آن برروی دریچه اسلات موسسه فنی مهندسی مشایخی

جریان هوای تازه از طریق کانال هوا به پلنیوم باکس رسیده و دریچه اسلات با خاصیت مکش خود هوای محیط را به داخل پلنیوم باکس خواهند رساند. قابلیت نصب در ارتفاع، کنج دیوارها و سقف‌های کاذب از دریچه اسلات به‌کارگیری آن را از سوی معماران جهت استفاده در پروژه‌های بزرگ ساختمانی نیز بالا برده است. تنوع رنگ، امکان استفاده در کنج زاویه‌دار و ساخت در ابعاد سفارشی از جمله مزیت‌های استفاده از دریچه اسلات است.

دریچه آهنی (گالوانیزه) خطی

تعداد لاین های اسلوت که میتواند از 1 تا 8 باشد، قیمت روز مواد اولیه، تعداد سفارش و نوع رنگ بکار رفته از مهمترین فاکتور ها در تعیین قیمت دریچه خطی اسلوت محسوب میشود. برای مشاوره رایگان و آگاهی از جزئیات بیشتر با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل کنید. از نظر ظاهری محیط خارجی دریچه اسلوت به شکل یک قاب خطی و بلند، طراحی و ساخته می شود. به طور مثال اگر بین دو فریم یک تیغه ی تقسیم کننده ی هوا به کار برده شود، که دریچه را به دو شیار ورود هوا تقسیم کند به آن دریچه دو اسلوت گفته خواهد شد. به همین شکل اگر دو تیغه بین آن اضافه شود دریچه سه اسلوت ساخته خواهد شد.

ارزان ترین دریچه هوا خطی چیه؟

دریچه خطی در انتهای سیستم هوارسانی پس از پلنیوم باکس قرار گرفته و وظیفه پخش جریان متناوب هوا را به عهده دارد. ابعاد کلی، طول تیغه، تعداد شیارها و اندازه هر کدام از مدل‌های این نوع از دریچه هوا متغیر بوده و مشتری امکان ساخت سفارشی آن را دارد. کاربرد دریچه هوای خطی برای سیستم هوارسانی، سرمایشی و گرمایشی بوده و نصب آن در ساختمان‌های با متراژ بالا مرسوم است.

به طور پیش فرض می توان گفت، این نوع دریچه‌ هوا به رنگ سفید و مربع شکل هستند. دریچه‌های با انحراف دوگانه بیشتر در سالن‌های مدارس، سالن‌های تئاتر و سالن‌هایی که سقف‌های بلند دارند و نیاز به زیبایی دکوراسیون ندارند، استفاده می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دریچه تنظیم هوا می توانید با کارشناسان ما در گروه تهویه باستان در ارتباط باشید.

جریان هوای تازه از طریق کانال هوا به پلنیوم باکس رسیده و دریچه هوای اسلات با خاصیت مکش خود هوای محیط را به داخل پلنیوم دریچه اسلوت باکس خواهند رساند. پس از ترکیب هوای تازه و محیط، آن را به‌صورت کاملا یک‌دست و مطبوع در فضای داخلی پخش خواهد نمود. قابلیت نصب در ارتفاع، کنج دیوارها و سقف‌های کاذب از دریچه هوای اسلات به‌کارگیری آن را از سوی معماران جهت استفاده در پروژه‌های بزرگ ساختمانی نیز بالا برده است. همچنین قابلیت افزایش تعداد شیارها، ساخت در حالت منحنی و با اندازه طولانی محبوبیت خاصی برای دریچه اسلوت ایجاد نموده است.

  • جریان هوای تازه از طریق کانال هوا به پلنیوم باکس رسیده و دریچه هوای اسلات با خاصیت مکش خود هوای محیط را به داخل پلنیوم باکس خواهند رساند.
  • جهت استفاده از دریچه هوای خطی در مناطق مرطوب مثل شمال و جنوب کشور می‌توانید از دریچه هوای ساخته شده با متریال‌های آلومینیوم و پلاستیک بهره ببرید.
  • به طور مثال با قرارگیری یک شیار در بین بدنه اصلی منجر به تولید دریچه دو اسلات شده و با افزایش شیارها مدل دریچه اسلات تغییر خواهد کرد.
خطوط ممتد و ادامه‌دار در سقف یا دیوار سبب ایجاد حالتی خاص شده و افزایش نمای بصری ساختمان را به‌دنبال دارد. دریچه خطی اسلوت می‌تواند همزمان هم هوای رفت را به صورت دمش وارد کند و هم هوای برگشت ر ابه صورت مکش خارج کند. این عمل باعث می شود که هوا به صورت یکنواخت در محیط در جریان باشد و احساس خوشایندی را برای شما به ارمغان بیاورد. شرکت پخش نیرو سپهر مهار یکی از فعالترین شرکتها در ساخت انواع دریچه اسلوت محسوب میشود. دریچه هوا، برای هر خانه‌ای لازم است و در هر خانه‌ ای پیدا می‌شود.این کالا بر اساس کارایی و جنس و شکل، انواع بسیار متفاوتی دارد. انواع دریچه هوا کاربردهای متنوعی دارد و بر این اساس در شکل‌‌‌‌‌ و طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند.

دریچه‌ها علاوه بر کاربرد، از لحاظ جنس نیز انواع و اشکال مختلفی دارند. در این مطلب به بررسی انواع دریچه‌های هوا از نظر کاربرد، جنس و شکل می‌پردازیم، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. از طراحی این دریچه استخری میتوان برای ساخت اسکیمر استخر و انواع دریچه های بازدید سرامیک خور استفاده کرد. دریچه اسکیمر استیل را میتوان برای مواردی که اسکیمر هایی با طول زیاد یا اشکال غیر استاندارد مورد نظر طراح است استفاده کرد.