دریچه رفت و برگشت هوا سیستم‌های تهویه مطبوع: قیمت و خرید داکتینو

دریچه رفت و برگشت هوا سیستم‌های تهویه مطبوع: قیمت و خرید داکتینو برای پوشاندن تمام سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت با گریل ۹ و ۱۸ سانتی نیز از رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک بهره می‌گیریم. درب این دریچه بازدید داکت اسپلیت را می‌توان با توجه به نیاز دستگاه و سفارش کارفرما شیار دار و یا ساده تولید کرد. درب دریچه بازدید داکت اسپلیت که به صورت وزنه‌ای باز و بسته می‌شود با نشستن در نشیمنگاه فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت بسته و با بلند کردن آن باز می‌گردد. پس از پاشیدن رنگ پودری روی تمام سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت با ورق آهنی آن را درون کوره قرار می‌دهند و در اصطلاح پخته می‌شود. این عمل باعث می‌شود تا دریچه بازدید از هرگونه آسیب و ضربه‌ای در امان بماند و طول عمر مفید این محصول بالا رود. جای پیچ را می‌توان هم روی نما و هم روی دیواره داخلی فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت تعبیه کرد.

برای زیباتر شدن و افزایش قابلیت دکوراتیو نمای دریچه زیر داکت اسپلیت، بر روی کلیه ی سطوح از پوشش رنگ کوره ای پودری استاتیک دریچه داکت اسپلیت استفاده می شود. این نوع از دریچه تاسیسات بر اساس نیاز مشتری تولید شده و جهت ایجاد هارمونی بیشتر با محیط قابلیت ساخت در رنگ و مدل‌های متنوع را دارا است. جهت بهبود جریان هوا قابلیت تعبیه فیلتر در قسمت پشتی دریچه بازدید نیز وجود دارد.

  • درب دریچه داکت اسپلیت ( دریچه دسترسی فن کویل )نیز از ورق آلومینیوم بصورت شیاردار در ضخامت های گوناگون ساخته می شود که با لولا به فریمِ دریچه داکت اسپلیت متصل می شود.
  • پس از ساخت و رنگِ دریچه بازدید داکت اسپلیت، برای جلوگیری از صدماتِ احتمالی و یا خش افتادن بر روی سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت، باید بلافاصله پس از بیرون آوردنِ دریچه بازدید داکت اسپلیت از کوره‌ی رنگ باید آن را در پوشش های مشمعی و ضدضربه کاور کرد تا دریچه بازدید داکت اسپلیت در مراحل نقل و انتقال دچار آسیب نگردد و به صورت کاملاً سالم در محل موردنظر نصب و تعبیه شود.
  • محل قرارگیری این قطعه دقیقا در مقابل کانال داکت اسپلیت است و هدف از آن دسترسی راحت برای تعمیر و یا تعویض قطعات، بررسی‌های دوره‌ای و از همه مهم‌تر رفت و برگشت هواست.
  • یک سطح دیده شدنِ ساختار درب دریچه بازدید داکت اسپلیت پس از عملیات رنگ کمک مضاعفی در زیباتردیده شدنِ بدنه بیرونی دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌نماید.برای ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت مگنتی نیز ابتدا با ساخت چهارچوب فریم شروع نموده و سپس اقدام به ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌نماییم.
  • پس از باز کردن درب دریچه، فیلتر مناسب را بر روی آن تعبیه کرده و درپوش را در محل خود قرار دهید.
  • دریچه بازدید داکت اسپلیت را هم می‌توان به صورت پیچ از رو نصب کرد و هم به صورت پیچ از داخل (پیچ مخفی)، که حالتِ پیچ از تو باعث می‌گردد نمای دریچه شکیل تر به نظر رسد، اما عمدتا در دریچه بازدید داکت اسپلیت لولایی به خاطر محدودیت در نصب، حالت پیچ از رو به کار می رود.

یک مزیت دیگر این است که نیازی به پرداخت هزینه برای این فیلترها ندارید، زیرا به سادگی قابل شستشو هستند. جریان هوای سرد یا هوای گرم کاملا به طور متوازن به وسیله کانال‌های انتقال هوا در محیط‌های تهویه شونده پخش می‌شود. این امر باعث می‌شود تمامی فضای واحد مسکونی یا تجاری به طور کامل تحت پوشش هوای مطبوع داکت اسپلیت‌ها قرار بگیرند. دریچه بازدید یا دریچه دسترسی در ساختمان ها برای پوشاندن تجهیزات داکت اسپلیت و دسترسی به نقاط و محل هایی که باید مورد بازدید و بررسی قرار بگیرند، ساخته شده است.

کانال کشی داکت اسپلیت اطلاعات تکمیلی

یکی از قابلیت‌ هایی مهمی که دریچه های اسپلیت ها دارند؛ این است که می‌ توان بر روی آن ها یک فیلتراسیون هوا نصب کرد. اما در صورتی که محیط شما با توجه به نوع کاربری به هوای بسیار پاکی نیاز می‌ توانید یک فیلتر مناسب بر روی دریچه داکت اسپلیت نصب کنید. داکت اسپلیت آلومینیومی، یکی از رایج‌ترین و پرفروش‌ ترین نوع دریچه ها محسوب می‌ شود.

درباره پخش نیرو سپهر مهار

از جمله نکات بارزِ دیگرِ این دریچه داکت اسپلیت این است که هیچ شیار،سوراخ و منفذی بر روی درب دریچه داکت اسپلیت آلومینیومی ساده ی وزنه ای نباید وجود داشته باشد. پس از برشِ قطعه های فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت نسبت به گوشه زنیِ تمام این قطعات اقدام می نماییم.پس از عملیات گوشه زنی باید به وسیله‌ی کرنرهای فلزی به صورت پِرسی این قطعات را به صورت قائم الزاویه به ‌یکدیگر متصل نماییم. پس از این مرحله با اتصال لولا به درب و فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت مراحل تولید اولیه دریچه بازدید داکت اسپلیت کامل شده و دریچه برای اجرای عملیات رنگ آماده می‌گردد. نوع رنگ دریچه بازدید داکت اسپلیت از جنس پودری الکتروستاتیک است که در کدهای مختلف و متنوع می‌تواند بر روی سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت از آن استفاده کرد. با انجام و اتمام عملیات رنگ برای جلوگیری از هرگونه خطر احتمالی نسبت به آسیب دیدگیِ ساختار و رنگ دریجه بازدید داکت اسپلیت،باید آن را در کاورهای ضربه گیر بسته بندی کرد. با جانماییِ این دریچه مشبک بر روی ساختار درب دریچه بازدید داکت اسپلیت نوبت به عملیات رنگ آمیزی بر سطوح دریچه داکت اسپلیت مشبک وزنه‌ای می‌رسد.این رنگ آمیزی با استفاده از رنگ پودری الکتروستاتیک صورت می گیرد که پس از پاشیدن رنگ پودری بر سطوح بیرونی و داخلیِ دریچه بازدید داکت اسپلیت و قرار دادن آن در کوره رنگ، پس از زمان معین رنگ پخته شده و با این کار پوشش دریچه بازدید داکت اسپلیت با رنگ دلخواه انجام یافته و مراحل ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت به اتمام می‌رسد.