دستگاه دستمال کاغذی چه نوع دستگاهی است و چه کاربردی دارد؟ ماشین ساز | irandastmalkagaz

از روش های برش دستمال کاغذی می توان برش دوار و برش مستقیم را نام برد. این دستگاه به طور مداوم دستمال را برش می دهد و ازکیفیت و دقت بالایی برخوردار است بنابراین می تواند کیفیت خط تولید را تضمین کند. از دستگاه های برش دوکاناله و یک کاناله می توان در این صنعت استفاده کرد که سرعت برش آنها متفاوت است. ﺳرﻋت دستگاه یک ﮐﺎﻧﺎل برابر ﺑرش 57 قطعه در دقیقه اﺳت، همچنین دستگاه دو ﮐﺎﻧﺎل سرعتی برابر a hundred and fifty در دقیقه دارد. در این خط تولید رول های کاغذی مصرفی توسط دستگاه پرفراژ و برش، برش خورده و سپس توسط دستگاه رول پیچ دور استوانه های مقوایی رول پیچ می شوند. این خط تولید به دستگاه پرفراژ نیز مجهز است که به عنوان خط برش، سوراخ هایی را روی دستمال ها ایجاد می کند و در انتها بسته بندی می شوند.خرید خط تولید خانگی مقدور می باشد.

شماره تماس های مشاوره رایگان شویا صنعت: 09121828410 و 09124045180

گروه صنعتي هیمورا بزرگترين توليد كننده انواع تجهیزات صنایع برودتی ، حرارتی و لبنیات در خاورميانه مي باشد. گروه صنعتی محمودی تمامی محصولات خود را با بهترین کیفیت و مرغوب ترین کالا های موجود ساخته و ارائه می‌کند. 1- دستمال کاغذی مرغوب پس از اینکه در معرض آب قرار گرفت و خیس شد ریز ریز نمی شود و پس از چند دقیقه به حالت اولیه خودش بر می گردد. همانطور که گفته شد، در طی فرآیند خمیر کردن، رنگ دستمال کاغذی سفید می شود.

  • تجارت دستمال کاغذی یک تجارت بسیار سودآور است که می تواند با سرمایه کم نیز شروع شود.
  • خرید و فروش ماشین آلات تولید دستمال کاغذی وبسته بندی.برق تکفاز و سه فاز.
  • خمیر چوب که حاوی سلولز، فیبر و مواد لیگنین یا همان الیاف چوب می باشد، جهت جداسازی مواد لیگنین و ماده ها ی شیمیایی پخت و پز، به داخل سیستم های شوینده ی منتقل می شوند.
  • طبیعی است که خود شما در هنگام خرید محصول جدید در ابتدا به نحوه بسته‌بندی و شکل و طرح های آن توجه بسیاری می کنید.
  • به صورت کلی برای شروع کار به سرمایه ثابتی در حدود 300 میلیون تومان نیاز ایران دستمال کاغذی خواهید داشت.
و در نهایت مرحله برش است که ورق‌های تولید شده برش داده می‌شوند و دور لوله‌های مقوایی نازک پیچیده می‌شوند. مرحله برش دستمال کاغذی که در واقع مرحله آخر از تولید این محصول بهداشتی است اهمیت زیادی در کیفیت نهایی محصول دارد و در این مرحله بر اساس نوع دستمال کاغذی تولید شده قیمت‌های متفاوتی نیز برای آنها تعیین می‌شود. گروه صنعتی محمودی فروشنده مواد اولیه دستمال کاغذی نیز می باشد جهت دریافت اطلاعات بیشتر لینک بالا کلیک کنید. یکی از دستگاه های مهم در تولید دستمال کاغذی ، دستگاه جعبه زن است که از آن برای دنباله دار کردن دستمال کاغذی استفاده می شود. این دستگاه به صورت کاملا دقیق عمل می کند و در صورت لزوم می تواند دستمال کاغذی را به صورت برجسته تولید کند.

دستگاه تولید دستمال کاغذی هیمورا، به همراه *طرح توجیهی رایگان* در ظرفیت …

دستگاه دستمال کاغذی چه نوع دستگاهی است و چه کاربردی دارد؟ ماشین ساز | irandastmalkagaz

برای شروع کسب و کار ساخت دستمال کاغذی ، باید تعداد انگشت شماری مواد اولیه داشته باشید که خوشبختانه راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی به حداقل مواد اولیه نیاز دارند. مهترین ماده اولیه جهت تولید دستمال کاغذی عبارت است از کاغذ تیشو. وزن سبک و لایه نازک آن در جذب رطوبت نقش بسزایی دارد و همچنین باعث لطافت دستمال نیز می شود. اکثر دستمال کاغذیی هایی که امروزه تولید می شوند سبب بروز حساسیت در پوست افراد می شود و این درحال است که کاغذ تیشو فاقد هرگونه مواد شیمیایی بوده و این مشکل را برطرف خواهد کرد.

خط تولید انواع دستمال کاغذی هیمورا

تولید دستمال کاغذی با استفاده از دستگاه تولید دستمال کاغذی را میتوانید به طور کامل در این ویدئو مشاهده نمایید. دستمال کاغذی رولی دستمال کاغذی فله ای دستمال کاغذی جاپدار با بسته بندیهای کاملا بهداشتی و شیکمناسب تالارهها، رستورانها، فست فودها، ارگانها، ادار …. تولید دستمال کاغذی در دو نوع خانگی و کارخانه ای امکان پذیر است و امروزه از مشاغل پرسود خانگی نیز می توان به تولید دستمال کاغذی در خانه اشاره کرد.