دوره جامع تعمیرات پکیج در مشهد ویژه بازار کار + پشتیبانی دائمی آموزشگاه فنی و حرفه ای ایده پاژ | parsepackage

تصاویر زیر به خوبی نشان دهنده محیط آموزشگاه، روش تدریس استاد و تمرین های عملی کارآموزان در کلاس تعمیر پکیج کرج هستند. – دوره تعمیرات پکیچ در روز های مختلف هفته هم بصورت خصوصی و عمومی برگزار میشود. شما می‌توانید با استفاده از ویدیوهای باکیفیت که در آنها جزئیات مسائل آموزشی رعایت شده مهارت‌های لازم را فرا بگیرید.

  • باید به اطلاع شما علاقه مندان رشته تعمیرات پکیج برسانم که پس از دریافت مدرک خود از آموزشگاه می توانید وارد بازار کار شوید و به صورت شخصی یا کار در شرکت ها جذب بازار کار این رشته شوید.
  • ایراد در برد پکیج های دیواری و زمینی یکی از دلایل اصلی تعمیرات اضطراری پکیج است، بنابراین آموزشگاه فن آموزان یک دوره ویژه تحت عنوان آموزش تعمیرات برد پکیج را بصوت مجزا و با تمرکز تخصصی بر مونتاژ و تعمیر برد پکیج اختصاص داده است.
  • شیر اطمینان پکیج های دیواری به دما و فشار سنسیتیو بوده و برای بالا رفتن سطح ایمنی سیستم، در صورت افزایش فشار از حد معین  یا درجه حرارت (فراتر از ۹۹ درجه سانتی گراد)، جریان آب را از مدار خارج می کند.
  • در دوره تعمیر پکیج کارآموزان به صورت عملی در کارگاه مراحل تعمیرات را انجام می دهند و با اصول عیب یابی نیز آشنا خواهند شد.
  • دوره آموزش نصب و تعمیرات پکیج به صورت عملی در کارگاه های مجهز زیر نظر سازمان فنی حرفه ای با بهترین اساتید کشور در آموزشگاه فنی حرفه ای دانش تاسیسات برگزارمی شه.

بطور کلی، آموزش تعمیر پکیج‌ یک فرایند عملی و عملیاتی است که نیازمند تمرین و تجربه فعلی است. دانلود فایل پی دی اف یا استفاده از روش‌های آموزشی مشابه، معمولاً نمی‌تواند به تنهایی کافی باشد تا به شما مهارت‌های عملی و تخصصی لازم برای تعمیر پکیج‌ها را بیاموزد. دانشجویان در این دوره آموزشی با نحوه نصب، راه‌اندازی، تنظیم و کالیبراسیون پکیج‌ها آشنا خواهند شد و توانایی تعمیر پکیج‌های گازی و برقی را بدست خواهند آورد.

درآمد حاصل از شغل تعمیر پکیج دیواری چگونه است؟

گاهی اوقات با این موقعیت مواجه می شوید که فشار پکیج دائما عدد پایینی را روی صفح فشارسنج خود نمایش می دهد. ولی مهمترین مواردی که شما باید به عنوان شخصی که می خواهید این دوره را بگذرانید بدانید این است که از پکیج چه استفاده شود یا نشود باید همه قطعات آن موقع راه اندازی چک شوند تا از عملکرد آن ها اطمینان حاصل شود. یاد می گیرید چگونه پکیج هایی که به مدت طولانی کار کرده اند را سرویس و نگهداری کنید.و همچنین با روشهای اسید شویی و گرم شویی مدارهای گرمایش و سیکل مصرفی آشنا می شوید. این سنسور درجه حرارت مبدل و فین های آن را کنترل می کند و در صورتی که دمای لوله ها از میزان مورد نظر بیشتر شود، دیتاها و گزارشات لازم برای خاموش شدن مشعل ارسال می گردد.

اگر فشار پکیج را افزایش دادید و اتفاقی نیفتاد (یا فشار به میزان بسیار کمی تغییر کرد) می تواند نشان دهنده این مشکل باشد. اگر اتصالات پکیج بسیار شل باشند، محکم کردن آنها معمولاً مشکل فشار پکیج را حل می کند. در غیر این صورت، عامل ایجاد کننده مشکل در سیستم باید تعمیر یا تعویض شود. اما اگر مشکلی مانند نشتی وجود داشته باشد این فشار ممکن است به 3 بار برسد.

دسته بندی انواع پکیج را مشخص نموده و پس از آن بصورت بسیار خلاصه مکانیزم کار پکیج تک مبدل و دو مبدل را بیان نموده ایم.

این شغل علاوه بر اینکه درآمد بسیار بالایی داره ، نسبت به بسیاری از مشاغل از نظر سختی کار در سطح مطلوب و متناسبی قرار داره . اگر پکیج در بالکن نصب می شود باید از لوله دوجداره برای پکیج فن دار استفاده شود. برای نصب پکیج ابتدا فاصله پکیج تا سقف رعایت شود که این  فاصله باید حداقل 60 سانتی متر تا روی پکیج باشد. دانشی که در این دوره شما می آموزید به عنوان مهمترین سرمایه خواهد بود و باید این دوره را با دقت کامل بگذرانید تا در تعمیر و تعویض قطعات استادکار شوید. که تغییر مسیر جریان آب گرم از مدار گرمایش به مدار مصرف را کنترل می نماید.

دوره جامع تعمیرات پکیج در مشهد ویژه بازار کار + پشتیبانی دائمی آموزشگاه فنی و حرفه ای ایده پاژ | parsepackage