راهنمای اسباب کشی؛ از نحوه بسته بندی وسایل تا ترفندهای جالب

برای مثال کتاب های موجود در اتاق خواب را یا کتاب های اتاق نشیمن را در یک جعبه قرار ندهید. مطمئن شوید که نوار با سطح ظریف مبلمان اتاق خواب تماس پیدا نکند. پوشاک و وسایل خواب در ساک های زیپ دار بسته بندی و در یک دسته دیگر می گیرند. این دسته بندی اولیه، حجم کار بسته بندی که پیش رو دارید را مشخص می کند. این لوازم نیاز به مراقبت ویژه در طول پروژه ارسال بار به مقصد نهایی را طالب می باشند. اگر یک میز بزرگ L شکل دارید ، آن را به دو قسمت جداگانه تقسیم کنید. فضای خالی کارتن را نامتعادل کرده و موجب آسیب به وسایل داخل آن می شود. عدم رعایت نکات حتی خیلی کوچک هم می تواند منجر به آسیب های جدی به لوازم و خسارت های مادی و معنوی گردد. مهمترین نکات نحوه بسته بندی یخچال در اسباب کشی این است که ابتدا یخچال را کاملا بشویید، اجازه دهید برفکها و یخهای آن کاملا آب شود، و قفسههای آن را تمیز کنید. همچنین می توانید به صورت جدا از این تجهیزات مانند کارتن اسباب کشی ، پلاستیک های حباب دار ضدضربه برای بسته بندی اسباب منزل استفاده کنید. اگر تولیدکننده محصول خاصی هستید و نیاز دارید تولیدات خود را داخل بسته بندی های پلاستیکی در اختیار مشتری قرار دهید، ما به شما چند نمونه از پلاستیک های متناسب برای بسته بندی خانگی را معرفی خواهیم کرد.

به این ترتیب احتمال شکستن و آسیب خیلی کمتر می شود. این موضوع مخصوصا هنگام حمل بار به شهرستان اهمیت بیشتر پیدا می کند زیرا مسافت بیشتر برابر است با تکان های بیشتر و احتمال آسیب بیشتر به وسایل. همچنین این باربریها از افرادی ماهر در جابجایی وسایل استفاده میکنند که هم سرعت بالایی در کار خود دارند و هم با نحوه جابجایی هر وسیلهای آشنا هستند. 92. از پتوهای مبلمان برای محافظت از هر یک از تخته سنگ ، ریل ، پایه و قاب استفاده کنید. ابتدا مهم است بدانید که برای حمل وسایلتان از حدود 2 تا 3 هفته قبلش برنامه ریزی داشته باشید.

از طرف دیگر وانت ها گزینه مناسبی برای جابجایی درون شهری محسوب می شوند زیرا سبک هستند و خطری برای ماشین های سواری ندارند. چنان چه از کیسه های سلفونی برای بسته بندی محصولات خود استفاده می کنید به یک دستگاه دوخت پلاستیک خانگی نیاز خواهید داشت. برای محکم کردن بسته نرم افزاری از نوار استفاده کنید. مثلا برای جمعآوری لیوانها و بشقابها بهتر است ابتدا یک حوله نرم ته کارتن قرار دهید. در انتها قیمت نهایی را به شما اعلام میکنند و در صورت رضایت شما مبتنی بر ثبت درخواست، درخواست شما ثبت شده و در تاریخ و ساعت معین شده نیرو، تجهیزات و امکانات برای شما ارسال میشود. 88. با قرار دادن برش های مقوایی بر روی نواحی فوق العاده شکننده و محکم نگه داشتن آن ورق های مقوایی با نوار نقاش ، قسمت های جلویی ساعت پدر بزرگ خود را محافظت کنید. 72. ایجاد سه لایه از حفاظت از مبلمان خود را عتیقه از: 1) حفاظت اولیه بعد متشکل از فوق العاده کاغذ بسته بندی نرم، 2) یک لایه محافظ شوک متشکل از پتو در حال اسباب کشی به ضخامت، و 3) یک لایه محافظ بیرونی سخت شامل سفارشی CRATING برای وسایل مبلمان عتیقه بی ارزش. برای بسته بندی با نایلون حبابدار به دستگاه خاصی نیاز نیست و هر کسی می تواند به سادگی در منزل وسایل مختلف را با پلاستیک های حبابدار بسته بندی کند.

اگر شما نیز به دنبال شخص با تجربه ای برای بسته بندی اثاثیه منزل شما در اهواز می باشید می توانید با شماره های درج شده در همین سایت تماس حاصل فرمایید. یکی از این دسته ها که به نوعی جزو ظریف ترین وسایل هم می باشد وسایل شکستنی است که برای بسته بندی و جابجایی، بیشتر از سایر وسایل نیاز به مراقبت دارند تا از احتمال شکستن آنها جلوگیری شود. جعبه را با وسایل زیاد پر نکنید زیرا احتمال آسیب پذیری آنها افزایش مییابد و به مقداری وسایل خود را درون جعبه قرار دهید تا بین آنها فضای خالی وجود داشته باشد تا آن فضاها را با محافظهای حباب دار پرکنید. چرا که هرگونه برخورد ساده، ممکن است به میز شما آسیب برساند و باعث خراشیدگی یا شکستنش شود. 4 تکه مقوا را تا کنید و در گوشه های میز قرار دهید ، آنها را با نوار نقاشی محکم کنید. شرکت باربری بتیس با به کارگیری پرسنل حرفه ای و مجرب در سراسر تهران تمام تلاش خود را می کند تا شما با خیالی آسوده نقل مکان کنید و کوچکترین آسیبی به لوازم شما نرسد. هیچ قسمت میز را در معرض دید خود قرار ندهید تا از آسیب زودهنگام جلوگیری شود.

در چنین حالتی ، از روکش کششی برای پوشاندن قسمت های باز کشوها استفاده کنید تا هر چیزی که درون آنها قرار دارد را در بر بسته بندی کردن اثاثیه منزل بگیرید. به منظور جلوگیری از ایجاد هرگونه صدمهای برای رنگ و روکش چوب و پایه صندلیها و به طور کلی مبلمان نیز از روزنامههای باطله، پارچه یا پلاستیک استفاده کنید. این محصول برای نگهداری و بسته بندی لوازم شکستنی و قطعات حساس بسیار مناسب است. نکته مهم این است که بهتر است کوسنها و تشکهای قابل جابجا شدن مبلمان را در پلاستیکهای مختلف قرار دهید. قرار دادن فوم، نایلون حباب دار یا کاغذ در بین ظروف باعث شده تا حجم بیشتری اشغال شود پس این نکته را نیز در نظر بگیرید. تجهیزات و لوازم بسته بندی مناسب برای اسباب کشی به شما کمک می کند در زمان کمتر اثاثیه خود را بسته بندی کنید.در این بخش چند نکته درباره نحوه بسته بندی وسایل در اسبا کشی را ذکر می کنیم. برای این کار روی کارتن ها را با اعداد 1 و 2 و 3 و یا حروف انگلیسی به ترتیب الفبا مشخص نمایید.

دنیای کسب و کار و درآمد داشتن از بسته بندی حبوبات نیز به این شکل است، با توجه به سطح تکنولوژی به کار رفته در دستگاه های بسته بندی می توان مقدار مشخصی از درآمد را انتظار داشت. دستگاه وکیوم پیش از بستن درب نایلون تمام هوای موجود در داخل بسته بندی را خارج می کند. پایین آنها را با نوار چسب محکم کنید ، سپس چندین سوراخ روی پلک ها و کناره های هر جعبه ایجاد کنید تا گیاهان شما بتوانند در حین اسباب کشی هوای کافی را دریافت کنند. 84. GO از طریق قفسه دارو خود را و به درستی دور از هر دارویی که منقضی شده است، از دست رفته اند و یا برچسب ناخوانا، خواص خود را تغییر داده اند، و یا دیگر لازم است. همه چیز را در یخچال و فریزر خود مرتب کنید تا آسان پیدا و سپس بسته بندی شوند. همه اعضای خانواده را در فرآیند بسته بندی دعوت کنید – از جمله بچه هایی که به اندازه کافی بزرگ هستند تا کمک کنند. اگر بسته بندی وسایل یک شرکت یا اداره بزرگ درمیان باشد.

68. برداشتن صفحه شیشه ای یا بالا سنگ مرمر از جدول خود را، پس از آن خاموش خیال راحت پاها جدول با گشایش و یا پیچهای آنها را از ساختار اصلی. 64. برداشتن قفسه شیشه ای و درب های شیشه ای از کابینه چین و قرار دادن آنها در پتو مبلمان ضخامت دارد. تکنیک عروسک روسی یا همان روش تو در تو یکی از ساده ترین و در عین حال کارآمدترین ترفندهای بسته بندی محسوب میشود. سلفون کیسه ای: کیسه ها یکی از ساده ترین انواع بسته بندی پلاستیکی هستند که از سه طرف دوخت و از یک سمت باز هستند تا به وسیله مواد مورد نظر پر شوند. خانه دوخوابه نسبت به تک خوابه لوازم بیشتری را در خود جای داده است و به همین ترتیب خانهای سه خوابه از یک خانه دوخوابه کارتن بیشتری برای بسته بندی نیاز دارد. تماس تلفنی : برای آنکه سفارش شما عزیزان توسط کارشناسان شرکت خدماتی موج نو ثبت گردد، میتوانید با شماره : 02174402 تماس حاصل فرمائید. مطمئن باشید که نیروی ارسالی خدمت شما عزیزان از هر نظر مورد تایید کارشناسان شرکت خدماتی موج نو می باشد. 96. ترتیب گلدان نزدیک به یک دیگر جعبه در داخل از اندازه مناسب، محل قطعه کاغذ خرد بین گلدان برای از بین بردن هر گونه تماس نامطلوب بین آنها.

باید تا جای ممکن یک برنامه اصولی و مشخص شده برای اسباب کشی ماشین لباسشویی،ظرفشویی و سایر لوازم برقی آشپزخانه مثل حمل یخچال ساید و وسایل آسیب پذیری مثل جابه جایی گیاهان در نظر گرفت. بسیاری از محصولات یا کالاها را میتوان برای سهولت در جابجایی، ذخیرهسازی و محافظت از آنها، بهصورت پالت بسته بندی کرد. برای تهیه این لیست برای حمل بار و بسته بندی بار می توانیم اتاق به اتاق بررسی کنیم و لیست خود را تکمیل نماییم همچنین این لیست کمک می کند تا وسایلی را که برای فروش و یا اهدا می خواهیم کنار بگذاریم را شناسایی کنیم. برای بسته بندی مبلمان نیز باید به نکاتی توجه کرد. بسته بندی لوازم منزل در تهران ممکن است ساده تر از بسته بندی اثاثیه منزل در کرج به نظر برسد اما در حقیقت این گونه نیست و فاکتورهای زیادی را باید برای این کار در نظر گرفت.

اینکه همه لوازم هر اتاق در جعبه یا جعبه های خاص قرار گیرد یا اینکه روش بسته بندی بر اساس نوع لوازم باشد و لوازم مشابه را در کنار هم قرار دهیم.ضمنا به دلیل حجیم بودن، انتخاب نوع کارتن اسباب کشی نیز بسیار حائز اهمیت است. اینکه برای جابجایی لوازم منزل و ورود به خانه جدید در کنار هیجان کمی اضطراب نیز داشته باشید، کاملا طبیعی است. سپس ، برای محکم کردن بسته های بسته بندی شده ، از نوار بسته بندی زیادی استفاده کنید. ما خدمات حمل و نقل بسته بندی احتمالاً به محبوب ترین نام در خدمات انبارداری تبدیل شده اند. حبوبات یکی از محبوب ترین و پرمصرف ترین اقلام غذایی ما انسان ها هستند و این مصرف زیاد، این کشور و آن کشور ندارد. این محصول به دلیل قابلیت باز و بسته شدن آسان بسیار محبوب و پر طرفدار است. در صورتی که با این امر آشنایی ندارید، میتوانید این مرحله مهم و حیاتی را به شرکتهای باربری بسپارید. در عوض اگر پارچه یا تکه های لحاف یا پتوی کهنه در منزل موجود است، می توانید آنها را در صورتی که نیازی به آنها ندارید، تکه تکه کرده و لابلای وسایل شکستنی در جعبه و یا کارتن های اثاث کشی قرار دهید.

دستگاه بسته بندی وکیوم مانند دستگاه دوخت پلاستیک عمل می کند و تفاوت اصلی بین این دو مدل قابلیت مکش هوا در دستگاه وکیوم است. به همین منظور اگر تخصص این کار را ندارید می توانید بسته بندی وسایل منزل خود را به شرکت خدمات اسباب کشی تیک بار سپرده و یا اگر خودتان می خواهید این کار را انجام دهید حتما به نکاتی که گفته می شود توجه کنید. این سلفون ها، متفاوت از انواع دیگر سلفون میباشد و برای بسته بندی اثاثیه منزل طراحی شده اند. ضمنا برای جلوگیری از خاک گرفتن وسایل شکستنی، سعی کنید مکانی مناسب بدون گرد و خاک را برای چنین وسایلی انتخاب کنید. اینکه همه لوازم هر اتاق در جعبه یا جعبه های خاص قرار گیرد یا اینکه روش بسته بندی بر اساس نوع لوازم باشد و لوازم مشابه را در کنار هم قرار دهیم.ضمنا به دلیل حجیم بودن، انتخاب نوع کارتن اسباب کشی نیز بسیار حائز اهمیت است.نحوه علامت گذاری جعبه ها جهت چینش سریعتر و بارگیری راحت تر نیز از جمله مواردی است که باید هنگام بسته بندی وسایل اداری در نظر گرفت و تا حد امکان از اتلاف وقت جلوگیری نمود.نکاتی در مورد بسته بندی وسایل شرکت ها :برچسب گذاری :سعی کنید روی تمام کارتن ها و جعبه هایی که بسته بندی کرده اید برچسب بزنید.

بسته بندی اثاثیه منزل برای باربری و اسباب کشی منازل، ادارات و شرکت ها از عوامل مهمی است که به سبب آن بتوانید یک اسباب کشی راحت و مناسب داشته باشید. 86. ریختن ساعت پدربزرگ خود را برای بهترین شانس اسباب کشی آن را به خانه جدید صدمه ندیده است. 89. قرار دادن کل بدن پاندول ساعت با ارزش در پتو مبلمان و هیچ بخش از ساعت پدربزرگ را ترک کنید محافظت نشده. قبل از روز اسباب کشی ، سعی کنید وقت خود را برای بسته بندی کردن آثار هنری با ارزش خود مانند تابلوهای نقاشی ، وسایل عتیقه و قدیمی و هر چیز تزئینی دیگری که برای شما ارزش دارد تخصیص دهید. افرادی که برای حمل و نقل اثاثیه مراجعه میکنند باید سرعت و دقت را هر دو به صورت همزمان داشته باشند. هر تغییری همواره با استرس همراه است و تغییر منزل و جابجایی وسایل منزل قدیمی نیز از این امر مستثنا نیست.

از اینها گذشته، بسته بندی اثاثیه منزل کار بسیار خسته کننده ای است. قبل از شروع بسته بندی ، مطمئن شوید که وسایل 100٪ خشک شده اند. در هر کدام از ماشین های باربری قوانین مشخصی وجود دارد که شرکت های مربوطه و رانندگان باید به خوبی با آن ها آشنا باشند و نسبت به رعایت کردن آن ها اقدام کنند. معمولا در هر ۲ الی ۵ ثانیه یک بسته را با توجه به ضخامت پلاستیک می بندد. 62. PACK هر یک از آیتم شکننده – یک صفحه چین خوب است، یک فنجان یا یک کاسه، ظروف کریستال، و غیره – از داخل کابینه دره تنگ در چند ورق کاغذ بسته بندی نرم.