راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ در محدوده قیمت 20 تا 25 میلیون تومان

برای خرید مطمئن لپ تاپ های گیمینگ ایسوس می‌توانید از فروشگاه اینترنتی آداک اقدام به خرید نمایید. آداک علاوه بر فروشگاه اینترنتی شعبات حضوری نیز دارد که برای افرادی که نیاز به مشاوره تخصصی دارند و خرید حضوری را ترجیح می‌دهند نیز گزینه مناسبی‌ست. شما برای تهیه لپ تاپ گیمینگ Asus مناسب خود می‌توانید با خیال راحت در وبسایت آداک با مقایسه مدل‌ها و قیمت‌ها انتخابی آگاهانه داشته باشید. لپ تاپ‌های گیمینگ به طور کلی قیمت بالایی دارند، امروز در آبان ماه سال 1401 ارزان‌ترین لپ تاپ ساخته شده برای بازی بیش از 20 میلیون تومان است. باید در نظر بگیرید که مدل پردازنده، کارت گرافیک، فضای ذخیره سازی و حافظه رم قیمت نهایی دستگاه را مشخص می‌کنند. در جواب عده ای که می‌گویند با 30 ملیون تومان می‌توان مشخصات یک لپ تاپ 40 ملیونی را در یک PC اسمبل کرد نیز باید گفت که در لپ تاپ ما یک صفحه نمایش 15.6 اینچی با کیفیت Full HD و عمدتاً نرخ رفرش بالاتر از 60 هرتز را نیز داریم!

«لنوو لیجن 7»، یک هیولای به‌تمام معنی است که از پس هر کاری که به آن سپرده شود به‌خوبی تمام برمی‌آید. هرچند شاید پردازنده‌ی قدرتمند و بهینه‌ی Ryzen H ای‌ام‌دی کمی قدیمی شده باشد، اما در ترکیب با گرافیک ۱۳۰ وات RTX 3060 موجود در بطن لپ‌تاپ لنوو لژیون 5 (لیجن 5) عملکرد فوق‌العاده‌ای در اجرای انواع بازی‌های سنگین از خود به نمایش می‌گذارد. از دیگر امکانات Legion 5 می‌توان به نمایشگر ۱۵/۶ اینچ ۱۶۵ هرتز IPS LCD با وضوح FHD، یک ترابایت SSD و ۱۶ گیگابایت رم اشاره کرد. یک دستگاه 13 اینچی یک اولترابوک نازک و سبک خواهد بود ، در حالی که یک صفحه 17 اینچی تقریباً انجام تسک های ورک استیشن را نیز تضمین می کند. لپ تاپ­های تحت عنوان لپ تاپ مهندسی، از آنجایی که نیاز به اجرای نرم ­افزارهایی مانند اتوکد و تری دی مکس دارند، نیاز است تا از پردازنده قوی و میزان رم بیشتری برخوردار باشند.

جمع بندی خرید لپ تاپ

ولی همان گونه که قبلاً هم گفته شد عده زیادی بر این باورند که تهیه اینگونه لپ تاپ ها برای افرادی که اصلاً علاقه‌ای به بازی‌های رایانه‌ای ندارند نیز می‌تواند انتخابی بسیار مطلوب باشد. سلام جناب ایمانی عزیز، در حال حاضر فقط لپ های نو با گارانتی شرکتی در تاپ رایان به فروش می‌رسد. توجه داشته باشید که مدل‌های رده‌ی یک تا چهار در این فهرست برای بازی‌های قدیمی و سبک یا بازی‌های کژوال مناسب هستند و سایر مدل‌ها برای بازی‌های جدیدتر در نظر گرفته شده‌اند. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی پاساریا فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. اگر قبل از خرید نیز سوالی دارید می‌توانید با مطالعه مجله خبری لپ تاپ دیجی 63 اطلاعاتی کسب کنید. جدا از پورت شبکه و درگاه های USB داشتن درگاه جک 3.5mm هدفون برای اتصال هدفون شما، و پشتیبانی درگاه ها از فناوری های جدید مثل Rapid Charge یا تاندربولت می‌تواند به شما مزیت های خاصی برای استفاده از لپ تاپتان بدهد.

  • لپ تاپ‌های گیمینگ سری زفیروس به قدری زیبا است که ساخت یک لپ تاپِ زیباتر از آن را تقریبا غیر ممکن می‌دانیم.
  • کاربران می توانند با توجه به شناخت و تهیه لپ تاپ ارزان و نیز انتخاب و خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 4 میلیون و بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 5 میلیون اقدام به خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ ارزان با توجه به بودجه خود کنند .
  • مطمئنا یکی از شرایط قابل توجه برای یک گیمر , صفحه کلید لپ تاپ می باشد .

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر میتوانید با کارشناسان فروش ما در زیرچشمی نگاه کردن در این وب سایت ارتباط باشید. لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در صورت مشاهده‌ی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند. همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاح‌دید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد. تمامی کاربران باید هنگام ثبت نام در سایت، از کلمات مناسب در نام کاربری خود استفاده کنند. در صورت مشاهده‌ی کلمات رکیک و نامناسب، اشتراک آن كاربر حذف شده و دسترسی وی به سایت قطع خواهد شد. در زومیت شما قادر به تغییر تصویر پروفایل خود هستید، هر گونه تصاویر زننده، مستهجن، بی‌ربط و توهین آمیز حذف خواهد شد.

پاساریا به‌عنوان یکی از معتبرترین و بزرگ‌ترین فروشگاه لپتاپ‌های استوک (غیرآکبند وارداتی) کشور در سال 1399، به‌عنوان شرکت تابعه‌ی شرکت مادر «بازرگانی پاسارگاد»، تأسیس گردید. با بهره‌گیری از بالغ بر 15 سال سابقه‌ی فعالیت در بازار رایانه و فناوری رایانه‌محور، پاساریا اساس فعالیت و کسب‌وکار خود را بر محور سه‌گانه‌ی تضمین آسایش خیال مشتریان، ارائه‌ی مناسب‌ترین قیمت‌ها و درآمد خداپسندانه بنا نهاده است. محصولات پاساریا پیش از عرضه به صورت کامل مورد بررسی فنی قرار می‌گیرند، سلامت آن‌ها به‌واسطه‌ی ارائه‌ی ضمانت‌نامه‌ی کتبی تضمین می‌گردد. اجرای بازی‌های روز دنیا به انرژی زیادی نیاز دارد و باتری دستگاه برای مدت کوتاهی می‌تواند این مقدار انرژی را تامین کند. اما اگر از لپ تاپ گیمینگ برای کارهای روزمره (همان کارهایی که یک لپ تاپ معمولی انجام می‌دهد) استفاده کنید، عمر باتری طولانی خواهد داشت. این لپ تاپ‌ها می‌‌توانند تا ساعات طولانی بازی یا نرم افزار مورد نظر شما را بدون مشکل اجرا کند.

در کنار این تراشه‌ها یک رابط In/Out از نوع PCIe یا SATA برای انتقال داده‌ها وجود دارد. همان‌طور که در بخش‌های قبل هم اشاره کردیم این قطعات می‌توانند قابلیت ارتقا نیز داشته باشند. هرچقدر که رده­ی مادربرد و اس اس دی بالاتر رود می‌توانید از انواع هارد درایورهای مدرن نیز استفاده کنید.

از محبوب­ترین و پرفروش­ترین لپ تاپ­های این برند می­توان به سری لتیتیود، اینسپایرون، وسترو و اکس پی اس اشاره نمود. لازم به ذکر است قیمت لپ تاپ­ ها و الترابوک ­های این برند به نسبت کیفیت آن بسیار مقرون به صرفه می­باشد. اگر خوره بازی های کامپیوتری باشید حتما اسم لپ تاپ های گیمینگ رو شنیده‌اید. یک لپ تاپ استوک گیمینگ می‌تواند شما را از خرید هر نوع لپ تاپ دیگری جهت انجام بازی‌های روز دنیا بی‌نیاز کند.

بنابراین محدوده قیمت یک لپ تاپ گیمینگ که جزو گران­ترین لپ تاپ­ها نیز محسوب می­شوند از 23 میلیون تومان تا 45 میلیون تومان خواهد بود. تراشه گرافیکی، پردازنده، صفحه نمایش، فن خنک کننده لپ تاپ و میزان قدرت لپ تاپ همگی از مواردی هستند که در خرید لپتاپ گیمینگ بسیار تاثیرگذارند. وجود پردازنده قدرتمند اینتل Core i7-9750H در بسیاری از مدل های موجود در راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ وب سایت بنچیمو، نشان می دهد که در محدوده قیمت ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان، هیچ پردازنده اینتلی بهتر از آن توسط شرکت های تولید کننده مورد استفاده قرار نگرفته است. در بخش پردازنده گرافیکی نیز شاهد حضور GTX 1650 نسخه موبایل به همراه ۴ گیگابایت حافظه از نوع GDDR5 هستیم که قدرت بسیار خوبی برای اجرای بازی ها و نرم افزار های گرافیکی ارائه می دهد.

لپ‌تاپ 15 اینچی اچ پی مدل DW2196 – A

راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ در محدوده قیمت 20 تا 25 میلیون تومان

اگر از ما سوال کنند که مهمترین ویژگی یک لپ تاپ گیمینگ چیست پاسخ می دهیم که کارت گرافیک و پردازنده . اصلا وقتی که اسم از لپ تاپ گیمینگ به میان می آید همه به فکر کارت گرافیک می‌گفتند برای اینکه کارت گرافیک شما بتواند به بیشترین بازدهی برسد و اصطلاحاً گلوگاه نشود باید از CPU مناسبی نیز استفاده کرد. جدا از این موارد اگر شما قصد دارید با خرید یک لپ تاپ با مشخصات سخت‌افزاری بالا چندین سال به فکر ارتقای قطعات لپ تاپ خود نباشید، لپ تاپ های گیمینگ می توانند نیاز شما را به طور کامل برطرف کنند. ضمن اینکه لپ تاپ های گیمینگ برای بازی کردن در بهترین حالت بهینه شده اند. در صورتی که قادر به انتخاب لپ تاپ نیستید و نمی‌دانید چه محصولی برای شما مناسب است، می‌توانید با کارشناسان ما از طریق چت آنلاین یا شماره‌ تلفن تماس حاصل فرمایید. از دلایل آن می توان به قدرت پردازش بسیار بالا، طراحی خاص و متنوع و پشتیبانی از آخرین سخت افزارهای موجود در بازار اشاره کرد.