راهنمای صفر تا صد سئو برای مبتدیان

تمامی کارداران اول بهینه سازی وب سایت داخل برگه شما مانند دادههای متا، تگهای هدر، نسخه برداری روی شیت، دادههای ساختاریافته و غیره بر طریق سکو بندی تصاویر بوسیله گوگل اثر میگذارد. هرچه سرعت بیشتر باشد، کاربران بیشتری جذب سایت شما می شوند که این مساله می تواند برروی قرار گرفتن سایت در صفحه اول گوگل تاثیر مثبت داشته باشد. علاوه بر این، حتی اگر سایت شما در حال حاضر به ازای کلمات کلیدی مهم و کلیدی در رتبه اول قرار دارد، هیچ تضمینی وجود ندارد که فردا، هفته آینده یا ماه آینده بتواند همین موقعیت را حفظ کند. علاوه بر ساختار url ها، نکته مهم دیگر درمورد سئو سایت وردپرسی، وجود ssl سایت است. جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی تکامل یافته است که در مرورگر وب شما قرار گرفته و تمامی قابلیتهای یک زبان برنامه نویسی معمولی را دارد. کار را برای افراد ناوارد در کد نویسی آسان می کند. به طور خلاصه SEO یعنی از بین بردن مشکلات کدنویسی و قالب سایت شما و تعریف پارامترهای مناسب در آن برای بهبود وضعیت رتبه سایت شما در گوگل و بدست آوردن کلمات کلیدی مناسب در زمینه کاری شما (کلمات کلیدی که مخاطب شما آنها را جستجو می کند)، تولید محتوای مناسب و بهبود تجربه کاربری بر روی سایت شما که نهایتا منجر به امتیاز بیشتر صفحات سایت در گوگل می شود.

مشارکت اجتماعی لازم نیست از رسانه های اجتماعی نشات بگیرد بلکه قرار دادن این دکمه ها در سایت، بازدیدکنندگان را ترغیب می کند تا آن را مستقیماً در صفحات خود پست کنند. اما قبل از آن باید اشاره کنیم که بررسی وضعیت بهینه سازی صفحات دسته بندی برای موتورهای جست و جو هم کار چندان راحتی نیست و با چالش هایی همراه است. این نکته قابل توجه را هیچ زمان فراموش نکنید که مسیر پوشه و اسم پوشه یک دلیل درجه بندی حقیقی و واقعی میباشد. این راه کارآمدترین راه نیست، اما قابل قبول و رایج است. بنابراین بهترین راه برای تولید بهترین محتوا این است که دربارهی انچه که اطلاع دارید مطلب بنویسید – یا فردی را استخدام کنید که میتواند مطالب تحقیقاتی خوبی برای شما بنویسد. در واقع به جرات می توان گفت که این یکی از بهترین سایت ها برای فشرده سازی تصویر بدون از دست رفتن کیفیت آن می سئو در شهر اصفهان باشد. با توجه به تعاریفی که تا این بخش خواندید حتما متوجه شده اید که بهینه سازی سایت اصلا کار آماتوری و آسانی نیست. نه نترسید؛ اینطور نیست.

نظر شما درباره این محصول چیست؟ این آموزش فقط به شما درباره SEO نمی گوید: بلکه این امکان را به شما می دهد که بدانید چگونه می توانید این مهارت ها را به صورت واقعی عملی کنید! اصلاً هدف موتورهای جست و جو از تعیین کردن یک سری استاندارد تحت عنوان “قوانین سئو” این بوده که مطمئن شوند وب سایت ها محتواهای درست و مفیدی برای کاربران دارند. تگهای alt که با عنوان “توضیحات alt” شناخته میشوند، به موتورهای جستجو کمک میکند تا تصویر را بدون دیدن آنها جستجو کنند بدون اینکه به موتورهای جستجو بگویند که تصاویر چه چیزی هستند. آنها به دنبال چه چیزی در کسب و کارهایی مثل کسب و کار من هستند؟ در صورت امکان، تصاویر گرافیکی ایجاد نمایید که منحصر به سایت شما باشند. اگر تمایل دارید از مشکلاتی همچون کاهش ترافیک سایت و قرار گرفتن در بلاک لیست ها جلوگیری و موقعیت آنلاین خود را حفظ کنید، پیشگیری از اسپم سئو یکی از مهمترین عوامل خواهد بود.

یک نکته مهم دیگر هم این است که اگر سایتهای دیگر محتوای شما را کپی کردهاند، لازم نیست نگران باشید، آنها باید نگران باشند! بازاریابی محتوای موثر به معنی ایجاد محتوای تازه در هر روز (یا حتی، هر هفته) نیست. Convert Kit و Mailchimp دو نمونه از ابزارهای بازاریابی ایمیلی هستند که میتوانند به شما کمک کنند لیست ایمیل خود را افزایش داده و ترافیک بیشتری را ایجاد کنید. هر وبلاگ نویس و طراح وب امیدوار است که در این دنیای وسیع مجازی دیده شود و به جایگاه مناسبی برسد. این عمل از پریدن ورقه هنگام بارگیری خودداری مینماید. نوع فایل تصویری میتوانند بر نحوه بارگیری یا نمایش در صفحه وب تأثیر بگذارند. همچنین نام برندتان را نیز میتوانید در تصاویر قرار دهید. هر چه به صورت تکمیلتر از این افزونهها استفاده شود سئو وردپرس بهتر انجام میگیرد و به تبع آن کسب و کاری پر رونق تر را میتوانید در فضای اینترنت برای خود دست و پا کنید. تگ کنونیکال در robots.txt چگونه قرار میگیرد؟ مثلا 300 محصول ممکن است در 10 صفحه نمایش داده شود. مثلا اگر یک وبلاگ نویس سرگرمی باشید میتوانید با مرور آخرین ترانه ی تیلور سویفت، توجه ها را به خود جلب کنید. همواره می بایست نگران این مسئله باشید که کاربران سایت از پلتفرم ها و دستگاه های مختلفی برای خواندن خبرهای سایت استفاده می کنند.

وردپرس به شما امکان می دهد پست های وبلاگ سایت را با دسته و برچسب مرتب و دسته بندی کنید. صفحه بندی و امکان اسکرول آسان صفحات را فراهم کنید: هر کدام از این موارد در جایگاه خودش حائز اهمیت است ، اما بدون یکی از این دو نمی توانید یک سایت خبری را اداره کنید و در سئو سایت خبری موفق عمل کنید و در دنیایی از محتوایی که قرار است در صفحات اینترنت نمایش دهید، گم میشوید. تصاویری که شما برای سایتتان انتخاب میکنید از سوی موتورهای گوگل به دقت بررسی میشوند و از اهمیت بالایی برخوردار هستند. پاسخ مثبت است. خزندگان موتورهای جستجو میتواند کلمات را بخوانند و درک کنند، اما آنها نمیتوانند تصاویر را مشاهده کنند. از علائم نگارشی به خوبی استفاده کنید؛ باور کنید به کار گرفتن آنها آنقدرها هم سخت نیست. در نتیجه اگر قالب سایت شما برای موبایل بهینه نیست یا امکان بهینه سازی ندارد، بهتر است آن را عوض کنید.

شما دقیقا باید بدانید چه چیزی برای سایت شما مفید است! عملا ما در مثال های بالا نام هایی انتخاب کردیم که هر دو بار معنایی دارند اما اگر مقاله شما در مورد معرفی تبلت باشد مطمئنا نام وبسایت بدون اشاره به نام محصول برای شما هیچ کارآیی نخواهد داشت بلکه نام دوم که به نام محصول اشاره دارد مفید خواهد بود. طبق مطالعه HubSpot در بیش از 13،500 وب سایت ، شرکت هایی که 16 پست وبلاگ یا بیشتر در ماه منتشر می کردند ، تقریباً 3.5 برابر بیشتر از شرکت هایی که هر ماه چهار بار یا کمتر منتشر می کردند ، بازدید داشتند.

بعنوان مثال کسی که عبارتی مانند “رستوران سنتی” را جستجو میکند از نظر گوگل به دنبال نزدیکترین و بهترین رستوران با این ویژگی در نتایج جستجو است و در عمل یک جستجوی محلی انجام داده است. کبوتر پرندهای است که می تواند جزئیات را بدون در نظر گرفتن جهت گیری فضایی به دقت بررسی کند؛ این همان قابلیتی است که موجب میشود موتور جستجوی گوگل نیز از میان هزاران سایتِ ایندکس شده سایتهای مرتبط و مطلوب را پیدا کند و همان نتایجی را به شما نشان دهد که انتظار دارید. بعدها که دقت میکنید میبینید به جای اسم معنادار شما اسمی عجیب انتخاب کرده اید که رایج ترین آنها شامل اعداد و سایز تصویر میباشد. اگر کاربر وردپرس هستید، چند افزونه بارگذاری تنبل وجود دارد که ارزش بررسی آنها را دارد. هرچه حجم تصویر ها و تعداد آن ها کمتر باشد، میزان زمان بارگذاری سایت سریعتر خواهد بود. طبق آماری که توسط سایت MOZ اعلام شده، میزان جستجوهای لوکال و محلی روز به روز در حال افزایش است. چرا لوکال سئو از اهمیت زیادی برخوردار است؟ همانطور که قبلاً اشاره کردیم، بیشترین تأثیر الگوریتم کبوتر گوگل در سئوی محلی یا لوکال سئو بوده است. همانطور که در بالا بیان کردیم، بهینه بود تصویر ها یکی از عوامل مهم در سئو و رتبه بندی سایت نیز می باشد که باید به آن دقت بسیاری کرد.

2. اطلاعات بروز در اختیار کاربرانتان قرار دهید و هرچند وقت یکبار مقالات وبسایت را بروزرسانی کنید، بخشهای جدید اضافه کنید و توضیحات دقیقتری از مطلب ارايه دهید. این سایت برای افرادی که آشنایی لازم و کافی را با فتوشاپ یا وقت کافی برای بهینه کردن هر تصویری را ندارند، کاملا مناسب است. پس یکی دیگر از مواردی که باید رعایت کنیم، این است که از فرمت مناسب تصاویر استفاده کنیم تا به سئو تکنیکال سایت لطمهای وارد نشود. پس در ادامه همراه ما باشید تا بهترین راهکارهای عملی برای بهبود سئوی محلی سایت را به شما معرفی کنیم. به عنوان بهترین روش برای سئو، همیشه حداقل یک تصویر یا گرافیک را در صفحه درج کنید. راه دیگر برای ایجاد تصاویر سازگار با سئو، درج کلمات کلیدی در عنوان تصویر است. به روز بودن و اگاهی از ترند های اخیر و ایجاد محتوایی که کلمات کلیدی ترافیک بالا را هدف قرار میدهد میتواند راه خوبی برای پیش گرفتن از بزرگترین سایتها باشد.

طرز کار آن این گونه است که شما در محیط توسعه خود برخی فایلهای js. این گزارش در صورت وجود مشکلات مربوط به استفاده در موبایل در یکی از صفحات سایتتان، به شما اطلاع میدهد. GTmetrix: این ابزار صفحه اصلی وب سایت شما را مورد بررسی قرار میدهد. این افراد در حالی که قصد درآمدزایی یا رسیدن به اهداف دیگری را دارند اما با اسپم کردن وب سایت، آن را نابود می کنند. در صورتی که با ادعایی در رابطه با افزایش رتبه در گوگل در مدت زمان کوتاه روبرو شدید ، به احتمال قوی از روشهای غیر اصولی قصد بهبود رتبه در گوگل را دارند. توجه به تگ alt به بهبود سئو on page نیز به صورت کلی کمک میکند.

به طور سنتی، مسئولیت میزبانی و هاستینگ سایتها را سرورهایی که در مکانهای مختلف دنیا بودند بر عهده داشتند. با به روز رسانی مطالب قدیمی، می توانید به مخاطبان گسترده تری دسترسی پیدا نمایید و پست هایی که نسبت به بقیه محبوب تر هستند، می تواند رتبه بهتری در جستجو به دست آورد. شاید شما در وبلاگتان مقاله ای قدیمی داشته باشید که زمانی محبوب بوده، اما اکنون دیگر در وبلاگتان به فراموشی سپرده شده است. به همین دلیل، مالک وب سایت کاملاً از آنچه در حال وقوع است بی اطلاع بوده، مگر اینکه اخطاری دریافت کند یا آدرس مهاجم به سایت های بلاک لیست اضافه شده باشد. URL ها بایستی به گونه ای انتخاب شوند که کوتاه بوده، خواندن آنها آسان و در یک نگاه از طرف کاربران قابل فهم باشد. سئو تصاویر اطلاعات بیشتری در مورد گرافیک صفحه برای موتورهای جستجو فراهم میکند، که به آنها در درک مطالب کمک میکند و میتواند منجر به افزایش رتبه بندی جستجو و مشاهده شود. این دسته بندی و پیمایش، نمونه ای ایده آل برای گوگل است.

علاوه بر این تصاویر برای خوانندگان مفید خواهد بود چرا که فهم مطالب را بالا میبرند. پس کدام برچسب های داده EXIF مفید هستند؟ پس از مشخص کردن چند گزینه، تصویر شما بلافاصله تبدیل می شود. اسکیما (Schema) مجموعهای تشکیل شده از اطلاعات کوچک (microdata) است که با اضافه کردن آنها به سایت خود، یک توضیح اضافهتر و جامعتر به سایت خود اضافه میکنید، گوگل هم در نتایج جستجو این توضیحات اضافه را به کاربران نمایش میدهد. تغییر اندازه فایلهای تصویری (نه فقط در نمایش اندازه تصویر) با توجه به اندازه صفحه نمایش در نظر گرفته میشوند، بنابراین قبل از بارگذاری آنها در سایت خود، فایلهای بزرگ را فشرده سازی کنید. ایندکس در واقع یک لیست بینهایت بزرگ از تمام صفحاتی است که میتوانند به عنوان نتایج جستجوی کاربران نمایش داده شوند.

تولید محتوا برای رپورتاژها و تعیین سایتهای مناسب برای ساخت بک لینک نیز از بخشهای اصلی خدمات سئو خارجی است. لینک سازی به دو بخش اصلی داخلی و خارجی تقسیم میشود. در مورد سئو خارجی روش های دیگری وجود دارد که هر متخصص سئو بر اساس استراتژی که برای سئو سایت چیده است ترکیبی از این روش ها را پیاده سازی میکند. با این کار کبوتر گوگل به راحتی میتواند سایت شما را ردیابی کند. این الگوریتم یک فرصت ایدهآل برای کسب و کارهای محلی است و میتواند نقش بزرگی در موفقیت شما داشته باشد. نه تنها چیزی با ارزش ارائه نمی کنید و به نتایج حذف شده گوگل وارد می شوید، بلکه منابع گوگل را هدر می دهید و این ممکن است در نهایت بر کل وب سایت شما تأثیر بگذارد.

بر روی یک فایل تصویری یا پوشه ای حاوی تعدادی فایل تصویری کلیک راست کنید. توضیح متا خوب به نتیجه شما کمک می کند، که می تواند نرخ کلیک شما را CTR شما را تقویت کند. کاربر، با این ذهنیت که میتواند جواب تمام سوال هایش را در وب سایت شما پیدا کند، وارد آن خواهد شد. این کار میتواند بازده عظیمی را ایجاد کند، حتی فراتر از آنچه که شما میتوانید از طریق بک لینک به دست آورید. این امر به خاطر آن است که وقتی بحث سئوی محلی مطرح میشود، بسیاری از عواملی که قبلا در سئو موثر بودند، تاثیر خود را از دست داده و عوامل دیگری جایگزین آن میشوند. در مورد معماری سایت حتما در نظر داشته باشید که وبسایت شما بر یک ساختار مسطح پیاده سازی و استوار شده است. یکی از مواردی که باید در چک لیست سئو حتما انجام شود، سئوی تصویر است. بهترین راه برای یافتن اسپم در سئو، ابزارهایی مانند Google Search Console، بررسی transparency report گوگل یا به عنوان راهی ساده تر، جستجوی سایت در گوگل است.

بهترین روش برای کاهش این خطرات، اطمینان از بروز بودن نسخههای CMS، افزونهها و قالب ها است. مطمئن شوید که سایت شما برای بدست آوردن بهترین نتیجه جستجو برای انواع سئو بهینه سازی شده است. یکی از کاربرد های تگ کنونیکال در سئو، رفع مشکل کنیبالیزیشن یا هم نوع خواری است. شما اگر از وب سایت های وردپرسی نیز استفاده کنید نمی توانید با کمک افزونه مشکلات فنی را رفع کنید و شاید افزونه ها تا ۲۰درصد در این موارد کمک کنند که برای تکمیل تمام موارد نیاز به گروه و متخصصی دارید تا با بررسی دقیق مشکلات فنی سایت را رفع و بهینه سازی کند. آیا وب سایت های جدید نیاز به سئو دارند؟ سئو تصویر به بهینه سازی گرافیکی در وب سایت اشاره دارد تا صفحه برای خزندههای موتورهای جستجو جذابتر شود. این تفاوت رتبه دهی ناشی از هوش مصنوعی مورد استفاده در موتورهای جستجو است. اگر در مورد حذف دستی ویروس ها دانش کافی ندارید، بهترین راهکار این است که از یک سرویس حذف بدافزار کمک بگیرید. اگر قصد ندارید که تصاویر خود را بهینه سازی کنید، بدانید که با عدم بهینه سازی تصاویر خود چه چیزی را از دست خواهید داد و یاد بگیرید که چگونه تصاویر سئو شده خود را برای صفحات و پستهای خودتان ایجاد نمایید.

طول فیلم حداقل دو دقیقه باشد. این حداقل قیمت با توجه به رقبا، حوزه فعالیت و اهداف کسبوکار تعیین میشود و برای این است که سایت در دور رقابت باقی بماند. به طور کلی تمامی موتورهای جستجو در رقابت هستند تا بتوانند بهترین نتایج را به کاربران نشان بدهند. در نهایت میتواند رقابت را حذف کند. همچنین در بخش دانلود (کتاب های سئو) و در بخش اینفوگرافیک هم این آموزش ها قرار دارند. واقعیت این است که سنجش با ارزش بودن بسیار دشوار است. منظور ما از مورد آخر، چیزی مانند تصویر زیر است. ما در دوره آموزش سئو رایگان مثناسئو به تمامی این سئوالات پاسخ میدهیم. بدیهی است، توصیه نمیکنم که بیش از حد سیاسی یا بحثبرانگیز شوید- مگر این که موضوعات سیاسی با برند شما همخوانی داشته باشد – در صورت نداشتن همخوانی بهتر است از ترندهای مربوط به حیطه خود استفاده کنید. علاوه بر این، شما میتوانید یک سایه نویس (اگر نمیدانید سایه نویس کیست در مورد آن تحقیق کنید) برای نوشتن محتوایی در سطح تخصصی استخدام کنید که برند شما را ترفیع دهد.

در این مقاله تلاش شده است تا 6 استراتژی مهم سئو برای بهینه سازی سایت ها و بهبود رنک و رتبه آنها ارائه شود تا بتوان در این دنیای مجازی به مکان خوبی دست یافت. اجازه دهید این راهنمای مفصل را با تعریف سئو شروع کنیم. سپس با توجه به اینکه کدام یک وارد صفحه شده باشند، محتوایی برای نمایش ارسال می شود. به عنوان مثال، آخرین پست وبلاگ شما میتواند سناریویی برای پست ویدیویی بعدی انساگرام شما شود، که شما در میان رسانههای اجتماعی به اشتراک میگذارید و به مخاطبان ایمیل خود ارسال میکنید. روند کار دیتا انتری در ایران تایپیست به این صورت است که شما کلیه اطلاعات مدنظر یا همان اطلاعات آماری خود را برای همکاران ما ارسال میکنید و برحسب حجم کار و مدت زمانی که برای وارد کردن اطلاعات وجود دارد، هزینه محاسبه خواهد شد. البته بیشتر این ابزارها برای زبان انگلیسی مناسب هستند.

چنین اتکایی به گوگل ایده خوبی نیست. مفهوم تعریف اواتار مشتری ایده آل (ICA) چیز جدیدی نیست ، اما این موضوع اغلب هنگام تولید محتوا نادیده گرفته میشود. پس چرا هنوز قادر به تشخیص محتوای ارزشمند نیست؟ پس از تکمیل محتوای بدنه این صفحات میتوانید به سایر محصولات و بخشهای سایت نیز محتوا اضافه کنید. اگر فایل بزرگی در ابتدای HTML قرار داشته باشد، مرورگر ابتدا به بارگذاری آن پرداخته و سایر اطلاعات پس از این کار و با تاخیر فراوان نمایش داده می شوند. طی چند سال اخیر، آنقدر جایگاه موبایل و گوشی هوشمند در زندگی روزمره پررنگ شده است که گوگل تصمیم گرفت ابتدا نسخه موبایل یک سایت را بررسی کند و سپس نسخه دسکتاپ را ببیند! به این صورت که ابتدا یک مقاله پربار در مورد آن مورد از گوشی و یا رفع مشکل در وب سایت خود منتشر کنید و سپس در همان تاپیک به کاربران اطلاع دهید که راهنمای کامل رفع مشکل در وب سایت ما وجود دارد و شما میتوانید از طریق آدرس زیر به وب سایت ما دسترسی داشته باشید. به این شکل وب سایت شما در ده ها تاپیک ثبت میشود و کاربرانی که واقعاً به آن نیاز دارند، حتماً وب سایت شما را مطالعه میکنند.

این همان چیزی است که تعیین میکند وقتی شما عبارت ها و کلمات مختلف را در موتورهای جستجویی مثل گوگل سرچ میکنید، کدام سایت در نتیجه اول باشد، کدام یکی روی دومین رتبه دیده شده و اصلا کدام وب سایت در صفحه 10 قرار بگیرد! چنانچه کاربر، عبارتی را در گوگل سرچ نمایید، سایت گوگل به جستجو صفحات سایتها پرداخته و معیارهایی دارد، بهترین صفحه سایت را در نتایج نشان خواهد داد. سئو سایت خبری بسیار برای این دسته سایتها مهم می باشد زیرا سایتهای خبری روز به روز در حال بیشتر شدن می باشند. در واقع معرفی الگوریتم کبوتر، در جذب کاربر و افزایش ترافیک دایرکتوریها بینظیر بوده زیرا کاربران بسیاری را با تفکیک موقعیت، راهی این سایتها کرده است. به یک تیم توسعه دهنده و یا برنامه نویسان برای بر طرف کردن بسیاری از مشکلات که در وب سایتها وجود دارد، نیاز پیدا می کنید. اگر با نقاط قوت این افزونه نسبت به یوست سئو آشنا شوید 100% به منبع آموزشی نیاز خواهید داشت تا از کلیه امکانات ویژه رنک مث بهره مند گردید.

بعد برروی تصویر فرآیند های بهینه سازی به صورت خودکار انجام می شود و در نهایت خروجی آن که یک فایل کم حجم است نیز به شما تحویل داده می شود که به راحتی می توانید آن را دانلود کرده و در وب سایت خود استفاده کنید. حتی در حالتی که از هیچکدام از این ابزارها استعمال نمیکنید، هنوز هم شایسته ترین نحوه، تعریفوتمجید پهنا و طول میباشد. همینطور باور از اینکه خصوصیتهای پهنا و طول را برای هر عنصر تصویر و کلیپ حیث می کنید، کلیدی میباشد. در تصویر زیر پیشنهاد گوگل برای کلمه کلیدی «خواص توت فرنگی» را مشاهده میکنید. از طرفی اگر تعداد زیادی کلمه کلیدی در توضیحات متا استفاده کنید، احتمال نمایش آن در گوگل بسیار کم خواهد شد. از این گذشته ، هر جستجوی گوگل با جستجوی کلمات کلیدی آغاز می شود. اما سوال این است که چه نوع محتوای وبی بیشترین کاربران را به خود جلب می کند؟ برای موتورهای جستجو، هر URL منحصر به فرد، یک صفحه جداگانه است. از آنجایی که موتور جستجوی گوگل یکی از قدرتمندترین و بزرگترین موتورهای جستجوی اینترنتی است، بنابراین مبنای بهینه سازی محتوا، بر اساس قوانین این موتور جستجو انجام میشود؛ قوانینی که خیلی منطقی و دقیق هستند و حتی به شکل و نگارش محتوا هم کمک بسیار زیادی میکنند که در نتیجه کیفیت محتوا را بالا میبرند و موتور جستجوی گوگل هم همین را میخواهد.

این تگ به صورت مستقیم بر روی نرخ کلیک صفحه مورد نظر شما در گوگل تاثیر گذار است. ابزارهایی وجود دارند که به شما امکان می دهند نقشه سایت را تنها در چند کلیک و چند ثانیه بسازید. در ریدایرکت 301، علاوه بر انتقال اعتبار یک صفحه به صفحه مقصد، ما دیگر به URL قدیمی یا ریدایرکت شده دسترسی نخواهیم داشت. علاوه بر این ، از آنجایی که جستجوی بصری اهمیت فزاینده ای دارد، می تواند به راحتی ترافیک خوبی را برای شما فراهم کند. علاوه بر این، داشتن محتوای تکراری زیاد در وب سایت شما میتواند بر بودجه خزیدن (crawl budget) شما تأثیر منفی بگذارد. کلمه ی کلیدی مورد نظر خود را در گوگل جستجو کنید و نتایح حاصل را بررسی کنید. توجه داشته باشید ، کلمات کلیدی مورد استفاده برای بهینه سازی جستجو در Google با کلمات جستجوی مکرر در YouTube می بایست در یک راستا باشند که پاسخگویی خوبی را در سئو مشاهده کنید.

اما طبیعتا (و احتمالا) در کلاس و دورههای آموزشی تکتک موارد خیلی کاملتر و دقیقتر بررسی میشن ولی چارچوب کلی همین مباحث هست و خودتون هم میتونید با جستجو و مطالعه بیشتر به سطح بالایی در اون برسید. اگر سطح مشارکتشان بالا رود، احتمالاً بخواهید ببینید که چه عواملی موجب آن شده و بخواهید بیشتر رویشان کار کنید. لذا بهینه سازی سایت از دید موتور های جستجوگر و بهبود سئو موجب می شوند تا سایت ها دیده شوند. 11. کم بودن سرعت سایت: پایین بودن سرعت سایت موجب می شود کاربران خسته شوند و خیلی زود از سایت شما خارج شده و ربات های موتور های جستجو به این موضوع حساس شوند و در نهایت رتبه سایت شما پایین بیاید. برای همین نمیتوان توقع این را از او داشت که برایتان برنامهای را بنویسد؛ اما داشتن آشنایی اولیه برای او خیلی مهم است. وردپرس دارای پلاگین های زیادی است که هر کدام هدف خاصی برای کار خود دارند. وبلاگ هایی که دارای ویدئو هستند حدود 300 درصد پیوندهای ورودی بیشتری را جلب می کنند.با این توضیح برای اینکه در سئو و بهینه سازی سایت موفق باشید باید از تصاویر بهره ببرید. مقالات حاوی تصاویر 94 درصد بیشتر از موارد بدون تصویر بازدید کسب می کنند.

این کار هم از طریق نسخه وب نقشه گوگل و هم از طریق اپ موبایل قابل انجام است و برای ثبت یک نقطه جدید شما تنها به یک اکانت gmail نیاز خواهید داشت. رمزگذاری غیر کاهش دهنده، در صورتی قابل دسترس است که minSdkVersion شما روی 18 یا بالاتر تنظیم شده باشد. با بروز رسانی مکرر پست ها هر زمان یک موتور جستجو از یک وب سایت بازدید کند ، فرصت دستیابی به رتبه بالاتر بیشتر است. ممکن است رتبه سایت شما با یک عبارت کلیدی در جایگاه پنجم باشد ولی با اعمال الگوریتمهای محلی گوگل، این جایگاه بالاتر یا پایین تر بیاید. اگرچه برچسب گذاری محتوای تصویری جهت بهینه سازی سایت برای جستجو بسیار مهم است ، اما نباید استفاده از کلمات کلیدی مناسب را در برچسب گذاری فراموش کنید. حتما زمانی که می خواهید تصویر خود را در هاست آپلود کنید آن را با نام مناسب ذخیره کنید. برای جلوگیری از نقض حق کپی رایت حتما از تصاویری که خریداری کردهاید و یا مجوز استفاده از آنها را دارید استفاده کنید. اما از این بخش مطلب به بعد، فعالیت هایی معرفی میشوند که برای سئو سایت وردپرسی باید دائما آنها را اجرا و تکرار کنید. با این حال، اطلاع از اینکه به اسپم سئو آلوده شده اید یا خیر، بسیار مهم است.

اگر محتوای تصویری دارید ، منطقی است که سئو تصویر را کمی بالاتر در لیست کارهای خود قرار دهید. اهمیت سئو تصاویر به این خاطر است که اگر شما در قسمت Google Image در لینک های بالاتر و به طور ساده تر جزو تصاویر اول قرا بگیرید، امکان جذب ترافیک بیشتری دارید. در واقع گوگل با مشاهده اهمیت بالای Local SEO در نزد کاربران، مجبور است تغییراتی را در روند رتبهدهی خود بدهد. ببینید که کاربر در جستجوی این کلمه کلیدی به دنبال چه چیزی است و بر اساس ان به تولید محتوا بپردازید . درکل سئو فرایندی است که صفحات وبسایت را نسبت که کلمات کلیدی که برای مقالات انتخاب میکنید در گوگل به لینکهای اول سوق میدهد و باعث میشود از گوگل ورودی بگیرید و در آخر درآمد کسب کنید. تا مدتی پیش و در نسخه های قبلی افزونه یواست سئو وردپرس به عبارات کلیدی بیشتر از ۴ کلمه گیر میداد و می گفت که باید عبارت کلیدی تان حداکثر ۴ کلمه باشد تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید اما در نسخه های جدید طول عبارت کلیدی به ۶ کلمه افزایش پیدا کرده یعنی حداکثر طول عبارت کلیدی تان باید ۶ کلمه باشد ولی همان طور که در بالا گفتم اگر عبارت کلیدی بیش از ۶ کلمه ای را دارید که تعداد جستجوی خوبی دارد حتما از آن استفاده کنید.

جستجو بر روی موبایل طی سالهای اخیر همواره روندی افزایشی داشته و از سال ۲۰۱۵ به بعد، سرچ موبایل از سرچ دسکتاپ بیشتر شده است. در گذشته شما از طریق گوگل سرچ کنسول میتوانستید دامنه ارجح خود را انتخاب کنید. تمامی پست های خود را در وب سایت های اصلی شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام، یوتیوب و پینترست به اشتراک بگذارید. سپس هر یک از این پست ها می تواند چندین بار از طریق مکان های مختلف در رسانه های اجتماعی گوناگون به اشتراک گذاشته شوند. مهم نیست که Google ، Bing و سایر موتورهای جستجو هر چند وقت یک بار الگوریتم های خود را به روز می کنند ، محتوای با کیفیتی که به طور طبیعی بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند، می تواند برنده بازی باشد.

سئو را یک سرمایه گذاری درازمدت بدانید، نه فعالیتی زودبازده. عده زیادی از مردم تمایل به ورود به بازار سرمایه گذاری و بورس را دارند که برای این کار نیاز است تا وارد سایت سجام شوند. اگر شما یک وبلاگ نگار هستید یا برای یک مجله آنلاین یا روزنامه محتوا تامین میکنید، احتمال دارد از خودتان بپرسید که آیا مقاله شما به تصویر نیاز دارد یا نه؟ چه کسی حدس می زند مجله ای که در سال 1888 تاسیس شده قوی ترین ناشر در فضای رسانه های اجتماعی باشد؟ ربات های گوگل نمی توانند مثل یک انسان در وب سایت رفتار کنند و صفحات را به روش ما اسکرول و یا پیمایش کنند. زیاد بودن تصویر ها تاثیر منفی می تواند بر حجم کلی سایت و در نتیجه رتبه آن در گوگل داشته باشد. اگر نمیتوانید تصاویر منحصر بفردی ایجاد نمایید، گرافیکهایی استفاده نمایید که به نظر نمیرسند در دهها سایت دیگر بازتولید شدهاند. اما توجه داشته باشید که هنگام استفاده از CDN، تصاویر شما در وب سایت شما نمی نشینند و این به سئو سایت شما آسیب می رساند زیرا اگر افراد تصاویر شما را در سایت خود جاسازی کنند، آنها به مکان CDN لینک خواهند داد نه به دامنه شما!