سقف کناف اجرا با 10% تخفیف ویژه نوروز 1402 همراه با ضمانت نصب و کیفیت اجرا-کناف آوگون

لازم به ذکر است که پروفیل گذاری سقف باید به گونه ای باشد که فضا برای اجرای لاین نور کناف داشته باشد در غیر اینصورت ریل لاین نور به سازه F کناف سقف گیر خواهد کرد. از کنافکاری که تجربه در اجرای لاین نور خطی را دارد باید در این زمبنه استفاده کنید. برای اجرای لاین نور خطی سقف کناف از طریق واتساپ ما در تماس باشید. استفاده از سقف کاذب تقریبا محدودیتی ندارد و بسته به محیط می تواند انواع آن اجرا شود.

البته ناگفته نماند که زیبایی سقف های دکوراتیو بر کسی پوشیده نیست. اگه میخواین سقف کناف دکوراتیو داشته باشین، در این مرحله باید علاوه بر کناف هایی که اون ها رو به صورت یک سطح صاف نصب کردین، یک سری کناف های دیگه رو هم به حالت طرح دکوراتیو مورد نظر نصب کنین و به سقف بُعد بدین و اون رو برجسته کنین. در مرحله ی بعدی پانل های گچی پیش ساخته یا همان قطعات کناف رو در سمت زیرین سقف، به F47 های پانل خور متصل می کنیم.

سقف کناف اجرا با 10% تخفیف ویژه نوروز 1402 همراه با ضمانت نصب و کیفیت اجرا-کناف آوگون بیشترین استفاده از کناف در سقف ها و دیوار های ساختمان است که باعث می شود علاوه بر ایجاد فضایی خاص برای پذیرایی، سرعت کار نیز بالا برود. همچنین کناف ها نسبت به شرایط آب و هوایی و اجزای مختلف ساختمان، از طراحی های خاصی برخوردار می باشند. معمولا شرکت ها بر اساس تعداد نفرات و دستمزد آنها، مدل کناف، متراژ سقف، تعداد تایل های گچی استفاده شده، نوع مصالح درزگیر، هزینه ایاب و ذهاب و غیره هزینه را بر اساس هر مترمربع از شما اخذ می کنند. کناف یکی از مصالح با کیفیت ساختمانی است که با سال ها تلاش برای ارائه کیفیت عالی به مصرف کنندگان، نامش میان سازندگان جاودان شده است. کارخانه کناف با همین نام، در سال ۱۹۳۲ شروع به فعالیت کرد و از آن زمان تا به امروز یکی از بهترین و کاربردی ترین متریال های ساختمانی است که با استفاده از آن می توان بنایی زیبا و در عین حال مستحکم خلق کرد. از همه مهم تر اینکه صفحات کناف محدودیت ندارند و می توان هر طرحی را با آن ها اجرا اجرای سقف کاذب کناف کرد.

رنگ کناف به سه مدل پلاستیکی، روغنی و اکریلیک تقسیم می‌شود که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. ویژگی جذاب سقف‌های کنافی این است که می‌توانید نورهای مخفی را در لبه‌های آن قرار بدهید. این نورها می‌توانند رنگی (بنفش، زرد یا قرمز) باشند تا در صورت نیاز، فضایی رویایی به اتاق پذیرایی شما بدهند. بجز لوستر یا چراغ‌های آویز که از وسط کناف سقف خارج می‌شود شما می‌توانید از نورهای LED یا SMD به عنوان نور مخفی باکس کناف اتاق پذیرایی استفاده کنید. اگر نگران کثیف کاری هستید باید بگویم که کناف کاری یکی از تمیزترین روش های تزیین سقف است و تمام مراحل نصب و اجرای آن با پیچ صورت می گیرد.

پس از اتمام تمامی مراحل دیگر خبری از ترک نیست و به طور کامل ترک سقف کاذب کناف رفع شده است. بخش اصلی ساختمان ها سقف آن ها می باشد که با مصالح اصلی پوشانده می شوند و این موضوع اگر به طراحی های متفاوت انجام شود بدون شک می تواند جلوه خاصی را به منزل شما بدهد. انتخاب و استفاده از کناف سقف برای هر بخش از منزل متفاوت می باشد و باید مدل های مخصوص به آن را انتخاب کنید. سالن پذیرایی از مهم ترین بخش های هر منزل می باشد و بهتر است در طراحی های معماری داخلی و تزئینات توجه ویژه ای به آن شود. طرح های کنافی که برای سقف سالن پذیرایی انتخاب می شود باید به سبک دکوراسیون سالن پذیرایی مرتبط باشد.

  • برای اجرای لاین نور خطی سقف کناف از طریق واتساپ ما در تماس باشید.
  • اگر نگران کثیف کاری هستید باید بگویم که کناف کاری یکی از تمیزترین روش های تزیین سقف است و تمام مراحل نصب و اجرای آن با پیچ صورت می گیرد.
  • یکی از مهم‌ترین دلایلی که سقف کنافی برای پذیرایی پیشنهاد می‌شود این است که می‌توایند نورپردازی پذیرایی را تحت کنترل خود داشته باشید.
  • این سازه در دو ضخامت 0.5 و 0.6 و با طول شاخه 4 متری در بازار عرضه می‌گردد.
  • درزهای ایجاد شده در محل اتصال صفحات کناف به وسیله یک نوار مخصوص درزگیر کناف و بتونه مخصوص درزگیری میشود.
ساختارسقف کاذبکنافشامل زیرسازی سبک فولادی معلق ساخته شده با مقاطع L و U و C شکل می باشد که صفحات روکش دار گچی در یک یا دو لایه ، توسط پیچ مخصوص سقف های کاذب کناف بر روی آن ها نصب می گردد. درزهای بوجود آمده میان این صفحات به وسیله نوار و بتونه مخصوصسقف کاذب ارزانکنافدرزگیری شده و بدین ترتیب سطحی یکپارچه و بدون درز و صیغلی حاصل می شود. باید قبل از هرکاری یک پلاستیک یا پارچه را در زیر قسمت ترک سقف قرار دهیم؛ زیرا ممکن است در زمان انجام کار باعث کثیف شدن محل شود. سپس باید یک کادر در قسمت ترک خوردگی ایجاد نماید، برای این کار از چاقو استفاده کنید. سپس از ورق مش استفاده کنید، این ورقه به قسمت ترک خورده به راحتی می‌چسبد.

سازه گالوانیزه سقف، مانند نبشی و پروفیل F و پروفیل U مهمترین عامل تاثیرگذار در قیمت هستند. قیمت تمام شده صفحه کناف ( فقط خود صفحه کناف و نه اجرای آن ) مستقیماً با یکی از این چهار نوع استاندارد در ارتباط است. تعیین نوع صفحه کناف با توجه به نوع کاربری آن کاری اصولی و علمی است که نیاز به دانش مهندسی دارد.

آیا استفاده از این نوع سقف کاذب معایب نیز دارد یا خیر؟

برای طراحی و اجرای سقف کناف نیاز به هیچگونه نگرانی نیست زیرا امروزه طراحان برتر و معماران خلاق بهترین ایده و ترفند ها را پیاده سازی می کنند تا شاهد بهترین ها باشید. استفاده از صفحات کناف با ضخامت 10 میلی متری نیز برای اجرای طرح هایی با انحنای زیاد صورت می گیرد و استفاده از آن برای اجرای کناف و سقف کناف جایز نیست. عموما این سقف ها از جنس آلومینیومی هستند که قطعات داخلی آن ها گچ می باشد. فاصله ی استاندارد بین F47 ها چه پانل خور و چه باربر 60 سانتی متر هست. گاهی بعضی کناف کارها برای کم شدن هزینه ها این فاصله رو زیاد تر در نظر می گیرن که این کار باعث کم شدن عمر سقف کاذب و ترک برداشتن سریع تر اون میشه.

آنالیز و محاسبه مصالح

یکی دیگر از تفاوت های سقف کاذب و رابیتس ها با کناف، در نحوه نصب و هزینه آن ها می باشد. معمولا استفاده از سقف کاذب کناف، علاوه بر افزایش زیبایی کار، بسیار مقرون به صرفه تر از نصب سقف های کاذب نیز می باشد. هشدارهایی مثل زلزله خیز بودن تهران، تراکم واحدهای مسکونی، تردد بالای افراد در اماکن تجاری و رزشی و درمانی و مسایلی از این قبیل اهمیت سپردن کار به بهترین، متبحرترین و با سابقه ترین کناف کار امری عقلانی را بیش از پیش افزایش می دهد. شرکت کیان دکور به عنوان طراح و مجری طرح های مختلف سقف مجازی و دیوارپوش طی سال های فعالیت خود همواره این اطمینان را به مشتریان خود داده که پروژه ها را با به کارگیری بهترین استادکاران و طراحان و نیز با کیفیت ترین متریال اجرا کرده است.

اغلب هیچ منبع نور طبیعی ندارد، بنابراین هنگام انتخاب یک سیستم نور مصنوعی نیاز به رویکرد دقیق تری دارد. حمام در بیشتر موارد دارای رطوبت بالایی است که خرید مصالح ساختمانی (از جمله سقف) با ویژگی های مقاوم در برابر رطوبت را الزامی می کند. برای حمام هایی که فاقد نور طبیعی هستند، سقف های شیشه ای راه خوبی برای روشن کردن فضا هستند. با اضافه کردن طرح‌ها و یا الگوی انتخابی خود، سقف‌های شیشه‌ای زیباتر به نظر می‌رسند. اتاق خواب جایی است که باید بتواند آرامش را به شما القا نماید.