شارژ کارتریج فوری ارزان ترین قیمت 88930119-021

شارژ کارتریج فوری ارزان ترین قیمت 88930119-021

قسمتی از کارتریج سامسونگ که جلوی شما قرار گرفته‌است نیز دو پیچ وجود شارژ کارتریج پاساژ یاران دارد. پس از متصل‌کردن دو قسمت کارتریج، نوبت آن است که میخ‌ها را سرجای خود قرار دهید؛ برای انجام این‌کار، نیازی به ابزار ندارید. در قسمت جوهر اضافی کارتریج، یک فنر وجود دارد که شما باید آن را خارج کنید و سپس روکش پلاستیکی موجود در این قسمت را بردارید.

گفتنی است تکنسین های ما در مرکز تعمیرات کپی کنون، این تبحر و مهارت را دارند و می توانند عملیات شارژ کارتریج را بدون کوچک ترین مشکل انجام دهند. معمولا تعداد پرینت با میزان مشخصی از ابعاد و اندازه و تونر از مشخصاتی است که روی دفترچه پرینتر یا جعبه آن نوشته شده است. با هر بار استفاده از پرینتر، با توجه به کیفیت چاپی که از روی نرم افزار انتخاب می‌کنید، مقداری از کارتریج مصرف می‌شود. به مرور و با گذشت زمان و استفاده از کارتریج پرینتر، کیفیت صفحات پرینت شده کمتر می‌شود و نوشته‌های برگه‌های خروجی کمرنگ می‌شود.

  • تجربه‌ای که فقط افراد متخصص و تعمیرکار آشنا به شارژ کارتریج hp قادر به انجام کامل و بدون نقص آن‌ها هستند.
  • کارتریج‌ها محفظه‌ای برای نگه داری از جوهر و تونر مورد نیاز برای چاپ اسناد هستند.
  • شارژ کارتریج به دفعات زیاد، روی کیفیت چاپ پرینتر شما تاثیر گذاشته و کیفیت را کاهش می‌دهد.

هنگامی که شارژ کارتریج در محل انجام امکان تمیز کردن کارتریج و تخلیه کردن تونر های زائد توسط دستگاه مکنده نیست . معمولا افرادی که شارژ کارتریج در محل انجام می دهند ، کارتریج شما را با حداکثر با چند ضربه به میز یا سطل تمیز میکنند که در این حالت تونر های زائد کاملا از کارتریج شما تخیله نمیشوند . هنگامی که تونر های زائد داخل کارتریج باقی بمانند در مرحله اول باعث کاهش عمر کارتریج شما می شوند و اگر این تونر های زائد وارد دستگاه پرینتر شما شوند امکان دارد که آن را خراب کند . در فالنیک قیمت شارژ کارتریج در کرج با شارژ کارتریج اصفهان، شارژ کارتریج شیراز، شارژ کارتریج در تبریز، شارژ کارتریج لیزری در مشهد و …

شارژ کارتریج های اصلی بهتر از شارژ کارتریج نوع تقلبی آن می باشد. همانطور که احتمالا تجربه اش را دارد پرینترها دارای انواع و اقسام مختلفی هستند و برندهای مطرح و غیر مطرح بسیاری اقدام به تولید آنها می کنند. پس از ثبت درخواست یا هماهنگی تلفنی با کارشناسان ما، شارژ کارتریج بین ۱۵ الی ۳۰ دقیقه طول می‌کشد. تاکنون بیش از هزاران کارتریج را با موفقیت و با کیفیت بالا شارژ نموده است. تونر استفاده شده مرغوب ترین تونر شارژ موجود در بازار می باشد . هر نوع مشکلی که شما بعد از تعمیرات داشتید ، با تماس با بخش پشتیبانی شرکت میتوانید توضیحات را بدهید و دوباره برای شما به صورت کاملا رایگان تکنسین اعزام میشود .

یکی دیگر از مواردی که نشان می‌دهد، تونر کارتریج رو به اتمام است و زمان شارژ کارتریج پرینتر اچ پی رسیده است، شنیده شدن سر و صدای زیاد از کارتریج پرینتر است. البته گاهی‌اوقات بروز این مشکل به دلیل خراب شدن مگنت پرینتر است. مگنت پرینتر که به آن مگنت رولر یا غلطک دولوپر نیز گفته می‌شود تنها در پرینترهای لیزری وجود دارد که با چرخش خود تونر را به بیرون و به سمت درام هدایت می‌کند. مگنت نیز مانند درام و فیوزر پرینتر یک قطعه مصرفی است که دیر یا زود نیاز به تعویض خواهد داشت. بنابراین اگر با شارژ کارتریج مشکل سر و صدای زیاد کارتریج پرینتر برطرف نشد، مطمئناً با تعویض مگنت پرینتر این مشکل برطرف خواهد شد.

البته بهتر است قبل از این آموزش یادآوری کنیم که اگر مهارت کافی برای انجام این کار را ندارید، حتما از متخصص در این زمینه کمک بگیرید. در صورت مصرف اداری و درخواست تعدادی شارژ کارتریج، پیک رایگان خواهد بود. اکنون وقت آن رسیده است که دو بخش اصلی کارتریج لیزری خود، یعنی بخش جوهر اضافی و بخش تونر، را از هم جدا کنید. در این مرحله، مطابق تصویر زیر، قسمت تونر کارتریج را با دست نگه دارید و دو بخش کارتریج را از هم جدا کنید.

اگر در هر پرینتر از کارتریج متناسب با آن استفاده نکنید، در عملکرد دستگاه و کیفیت خروجی دچار مشکل خواهید شد. به طور متوسط باید کارتریج پرینتر های لیزری را بعد از 6 ماه استفاده تعویض و یا شارژ کرد. تا زمانی که کارتریج شما در وضعیت خوبی قرار داشته باشد ، امداد چاپگر آن را برای شما دوباره شارژ می کند. امداد چاپگر کار تعمیر و شارژ کارتریج طیف گسترده ای از پرینترهایی مانند HP ، Canon ، samsung و sharp را با کیفیت عالی انجام می دهد.

بخش جوهر اضافی را بررسی کنید و فنری که باید برای باز شدن بخش جوهر اضافی برداشته شود را بدقت بررسی کنید. بر اساس هزاران پروژه انجام شده در بازار سنجاق، تخمین هزینه خدمات را به شما نشان می دهیم. حالا هد کارتریج را با استفاده از یک پارچه تمیز و مقداری آب گرم تمیز کنید. برای دریافت نتیجه بهتر نام و مدل کالا را دقیق و کامل وارد نمایید سپس روی ذره‌بین کلیک کنید.