طراحی سایت صرافی متمرکز

علاوه بر این راه اندازی صرافی ارز دیجیتال برای صرافان سنتی که در گذشته نتها به دنبال خرید و فروش سکه یا ارز های خارجی مثل دلار و یورو بودند می توانید گزینه خوبی باشد، چرا که یک راه جدید و ارز جدید به بازر های معاملاتی اضافه شده است. در صرافی ارز دیجیتال ( اکسچنج ) افراد می توانند ارزهای دیجیتال خود را معامله ، تبدیل و یا به پول رایج آن کشور تبدیل نمایند ، اکثر صرافی های رمز ارز می توانند در قالب یک وب سایت و یا یک اپلیکیشن موبایلی باشند . ما با سالها تحقیق و توسعه در زمینه فناوری بلاک چین و همچنین درک نیازهای بازار، یک موتور معاملاتی ارزهای دیجیتال پیشرفته طراحی و توسعه دادهایم که میتواند مطابق با نیازهای مشتری سفارشی شود و به ما این امکان را میدهد خدمات مورد نظر مشتری را به بهترین نحو ارائه دهیم .

زبان برنامه نویسی یکی از اصلی ترین قسمت های طراحی سایت ارز دیجیتال یا طراحی هر سایت دیگری است.زیرا خیلی از مسائل مهم سایت مانند امنیت ارتباط مستقیم با زیان برنامه نویسی سایت دارد.برنامه نویسی صرافی ارز دیجیتال معمولا با فریمورک قدرتمند لاراول انجام می شود.اما خیلی از کاربران به دنبال طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال ارزان با وردپرس هستند.اما باید بدانید که طراحی سایت ارز دیجیتال با وردپرس با توجه به محدودیت های این زبان برنامه نویسی مشکلات زیادی را برای شما به وجود می آورد. با ایجاد و طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال می توانید برای هر تراکنش کارمزد تعیین کنید و خیلی راحت به درآمد های دلاری بالایی برسید.ما در مجوعه طراحی وب پلتفرمی را برای شما عزیزان طراحی کردیم که خیلی راحت و بدون نیاز به دانش برنامه نویسی بتوانید یک سایت صرافی ارز دیجیتال را مدریت کنید.

ماژول تجمع نقدینگی برای اضافه کردن ارائه کننده های بیرونی و الگوریتم های ساخت بازار داخلی طراحی شده اند. سرعت لود شدن و بارگذاری اطلاعات در سایت صرافی ارز دیجیتال برای کاربران بسیار پراهمیت می باشد. سئو یا Search Engine Optimization به معنی بهینه سازی موتور های جست و جو است.سئو به فعالیت هایی گفته می شود که برای بهبود رتبه سایت در صفحه نتایج موتورهای جستجو انجام می شود.سئو یکی از مهم ترین بخش های دیجیتال مارکتینگ است که برای مدیران سایت های مختلف از اهمیت زیادی برخوردار است.بعد از طراحی سایت صرافی آنلاین مهم ترین موضوع برای صاحبان سایت دیده شدن و رسیدن به رتبه های بالا در گوگل است. یکی از ویژگی هایی که باعث برند شدن یک شرکت یا مجموعه می شود موضوع پشتیبانی خوب و ارتباط با مشتریان است.اگر بخواهیم به صورت کلی به وظایف پشتیبانی سایت اشاره کنیم می توانیم به رفع مشکلات فنی سایت،بروزرسانی ها،انجام تغییرات مربوط به اصلاح سایت،بهینه سازی و تنظیم امنیت سایت و همچنین از همه مهم تر پاسخ سریع به تیکت های ارسال شده از طرف مشتریان اشاره کرد. به طور کلی تولید محتوا و سئو باعث می شود تا سایت رتبه بهتری پیدا کند و این امر باعث افزایش بازدید و فروش در سایت ها می شود.اما نکته ای که باید بدانید این است که قبل سئو موضوع تکنیکال و بهینه سازی کد های سایت است که به درستی انجام شده باشد تا سایت جایگاه خوبی در گوگل داشته باشد.بهینه سازی کد ها همچنین باعث افزایش سرعت لود سایت می شود که این موضوع برای کاربران هم اهمیت زیادی دارد.

در واقع، صرافی های ارز دیجیتال به عنوان واسطه بین خریدار و فروشنده عمل می کند و درآمد خود را از طریق کارمزد تراکنش ها به دست می آورد. برای مثال برای افرادی که می خواهند آزمون ielts بدهند یا در خارج از کشور زندگی می کنند برای تبادلات ارزی با دیگر کشور ها نیاز دارند تا از امکانات وب سایت های صرافی نیز استفاده نمایند. یا یک سایت صرافی ارز دیجیتال خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ وب سایت های زیادی طراحی شده است که قیمت روزانه ارزهای مهم را ارائه می کند و صرافی های بزرگ اقدام به طراحی سایت هایی کرده اند که بازرگانان و افرادی که نیاز به اطلاع از قیمت روز دلار دارند، مجبور نباشند تلفنی یا حضوری قیمت را استعلام کنند و از روی لپ تاپ یا تلفن همراه خود به راحتی آخرین قیمت ارز را مشاهده کنند.

صرافی های ارز دیجیتال معمولا به دو صورت ارائه خدمات می دهند ، در حالت اول شما رمز ارز مورد نظر خود را از خود صرافی خریداری می کنید و می توانید پول رایج کشور را به دارایی مورد نظر تبدیل کنید و بلعکس ، در حالت دوم شما با صرافی معامله نمیکنید و از تالارهای معاملاتی که صرافی در اختیار کاربران قرار میدهد استفاده کرده و دارایی رمز ارز خود را به قیمت دلخواه به سایر کاربران می فروشید و صرافی به در قبال ارائه خدمات به کاربران از آنها کارمزد دریافت خواهد کرد . برای نصب افزونه اکسپلور اسکریپت صرافی ارز دیجیتال ابتدا باید یک هاست از نوع دایرکت ادمین یا سی پنل تهیه کنید.توجه داشته باشید که این هاست حتما باید ip خارج از ایران داشته باشد.همچنین وجود وب سرور لایت اسپید نیز جز موارد ضروری محسوب می شود.برای آشنایی با نحوه کار اکسپلور اسکریپت صرافی ارز دیجیتال نیز هم ویدیو آموزشی و هم مقاله جامع آماده کرده ایم که لینک این مقاله را در ذیل برای شما عزیزان قرار خواهیم داد. استفاده از روشهای طراحی موقتی و زودگذر همچون طراحی سه بعدی و یا متحرک شاید در یک بازه زمانی کوتاه، جذاب باشد اما پس از مدت کوتاهی تکراری شده و دیگر جذابیت اولیه خود را ندارند.

شرکت دانش بنیان فناوران گیتی افروز یکی از برترین توسعه دهندگان در زمینه طراحی صرافی غیرمتمرکز است. پنل ادمین مخصوص مدیر سایت بوده و این پنل به سرور اصلی فول نود ها متصل می شود.همچنین ادمین از طریق این پنل می تواند کاربران خود را مدیریت کند.اما پنل کاربری پنلی است که کاربران توسط آن می توانند اقدام به خرید وفروش ارز نمایند.راحتی و رابط کاربری ساده در پنل ادمین برای مدیر سایت و در پنل کاربری برای مشتریان می تواند از امتیازات مثب یک سایت صرافی ارز دیجیتال باشد.معمولا زبان برنامه نویسی پنل ادمین برای بخش فرانت بوت استرپ و برای بخش بکند فریم ورک لاراول است و زبان برنامه نویسی پنل کاربری ویو جی اس است. به عنوان مثال شما در صرافیهای ایرانی، میتوانید با استفاده از حساب ریالی خود، ارز دیجیتال خرید و فروش کنید.با توجه به اینکه امکان دسترسی به کارتهای بینالمللی بانکی برای ما وجود ندارد، این روش تنها راه ورود به بازار ارزهای دیجیتال است.

خیلی از افراد به دنبال طراحی سایت صرافی مشابه صرافی بایننس و طراحی سایت مشابه نوبیتکس هستند.ساختار طراحی سایت بازار معاملاتی بایننس به این صورت است که ارزهای دیجیتال بین خریدار و فروشنده به صورت مستقیم و بدون واسطه در بستر p2p انجام می شود.در بایننس درخواست های خرید و فروش به صورت اتوماتیک ثبت می شود و کارمزد های این معملات،درآمد این صرافی محسوب می شود. در صرافی های همتا به همتا نگهداری دارایی های کاربران به عهده سیستم می باشد و می توان بر اساس حجم معاملات هر کاربر کارمزد مختص به آن کاربر را تخصیص داد . امروزه تجهیزات مختلفی جهت پیاده سازی نورپردازی استاندارد و در عین حال زیبا موجود می باشد که با کمک آنها می توان به هر چه زیباتر شدن فضای صرافی کمک کرد. در صرافی های غیر متمرکز با کمک بلاک چین ، قراردادهای هوشمند و سایر پروتکل های غیر متمرکز ، دارایی کاربران از مستقیما از طریق کیف پول های آنها معامله خواهد شد . بهعنوان یکی از برجستهترین شرکتهای توسعه پلتفرم مبادلات رمزنگاری در ایران، مطمئن باشید که بهترین خدمات را در بازار ارائه میکنیم و به شما کمک میکنیم تا پلتفرم مبادلهای را که مدنظر دارید ایجاد کنید. طراحی اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال و طراحی اپلیکیشن کیف پول با توجه به رونق بازار های ارز دیجیتال مورد توجه بسیاری از کاربران و شرکت های فعال در زمینه صرافی قرار گرفته است.شرکت های مختلف برای توسعه کسب و کار صرافی خود در کنار سایت اقدام طراحی و ساخت اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال میکنند.

تیم فرانتاند و بکاند ودیانا شروع به کدنویسی کرده و سایت را طراحی میکنند. با توجه به این که امروزه اکثر کاربران برای سرچ کردن از گوشی همراه استفاده می کنند،رسپانسیو بودن نسخه موبایلی یکی از مهم ترین مسائل است که در طراحی سایت باید به آن توجه کرد.این موضوع در سئو سایت هم تاثیر خوبی دارد چرا که گوگل رسپانسیو بودن سایت را به معنی احترام و ارزش قائل شدن برای کاربران می داند. شاید تا به حال کلمه رسپانسیو بودن سایت به گوش شما خورده باشد اما اهمیت آن را ندانید.یکی از مسائلی که برای گوگل از اهمیت بالایی برخوردار است و در نتایج و رتبه بندی سایت ها نیز تاثیر زیادی دارد موضوع رسپانسیو بودن سایت ها است.رسپانسیو یا طراحی واکنشگرا به این معنی است که ظاهر سایت برای تمام دستگاه هایی که کاربر استفاده می کند مانند موبایل،تبلت و لبتاپ و… در گزارشات پنل ادمین علاوه بر گزارش های مانند وب مانی و پرفکت مانی و گزارشات تبدیل خورده موجودی می توانید گزارش هایی مثل گزارش سود ها،گزارش انتقال اعتبار،گزارشات تبدیل ارز به ارز و گزارشات کارت به کارت را هم مشاهده کرد.

آیا به دنبال یک پلتفرم مبادله ارز دیجیتال هستید؟ پیامد این موضوع احساس نیاز شدید به وجود پلتفرم هایی است که امکان خرید ارزهای رمزپایه با ریال در کشور را فراهم کرده است. تیم برنامه نویسی طراحی وب برای رفع این مشکل اقدام به ساخت و طراحی ربات شلوغ کننده صرافی کرده است.سرور مورد نیاز برای این ربات لینوکس است.برای نصب کردن این ربات باید از لینوکس اوبونتو استفاده کنید.این ربات الزاما نیازی به سی پنل و دایرکت ادمین ندارد ولی استفاده از سی پنل کارایی بهتری برای ربات دارد.ما در ویدیویی آموزشی و همچنین مقاله ای به صورت جامع آشنایی و نحوه کار با ربات شلوغ کننده صرافی را توضیح داده ایم که لینک این مقاله را در ذیل برای شما عزیزان قرار خواهیم داد. یکی از دغدغه های اصلی مدیران سایت صرافی شلوغ بودن سایت صرافی در هنگام بازدید کاربران است.طبیعی است که بعد از تحویل سایت به مدیر درخواست خرید و فروش از طرف کاربری ثبت نشده است و اصطلاحا بازار خالی است.قطعا خالی بودن بازار برای کاربر خوشایند نیست و شاید این موضوع باعث خارج شدن افراد از سایت شود. این روزها بازار ارزهای دیجیتال خیلی داغ و همه افراد به دنبال خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستند.اما افراد باهوش به دنبال ایجاد و طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال هستند چرا که با این کار بستر خرید و فروش ارزهای دیجیتال را فراهم می کنند و بدون هیچ زحمتی از هر تراکنش کارمزد می گیرند.حجم تراکنش های ارزهای دیجیتال روزانه بیش از 80 بیلیون دلار است که ایران هم سهم زیادی در این بازار دارد.

کیف پول کوینومی یکی از بهترین کیف پول ها برای ذخیره سوشی سواپ است که در سال 2014 به بازار عرضه شد. به این شکل هماهنگی میان فضای اداری و این بخش نیز حفظ شد. به طوری که مراجعین به هیچ عنوان به بخش اداری و سایر بخش های صرافی دسترسی پیدا نمی کنند. از آن جایی که دولتها، محدودیتهایی را برای افراد شرکت کننده در معاملات صرافی ارز دیجیتال در نظر دارند، بهتر است راهکاری را برای عضویت کاربران در نظر بگیرید تا تنها یکبار به ایجاد حساب کاربری طراحی داخلی صرافی مدرن بپردازند. یکی از مهمترین نکاتی که در طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال وجود دارد طراحی کاربری آن است.