فروشگاه آسانسور بازرگانی رایا آسانسور

به طور کلی نحوه ی کار این وسیله ساده است و همانند قرقره عمل میکند. آسانسور از کابینی که به یک سیستم بالابر متصل شده و کابلی که به یک جعبه وصل است، تشکیل شده است. اگرچه اتواع مدرن آنها پیچیدگی بیشتری داشته و سیستم مکانیکی پیشرفته ای دارند.

این پیشرفت به حدی است که امروزه شاهد انواع آسانسور هستیم که قادر هستند تا سرعت هزار متر بر دقیقه حرکت نمایند. شرکت های آسانسور، اغلب در زمینه ی تهیه ی قطعات آسانسور تا انجام نصب مشتری های خود را حمایت می کنند. این شرکت های جز سندیکای آسانسور، ضمن داشتن مجوز های مربوطه، در انجام مراحل اداری و دریافت استاندارد های لازم نیز شما را همراهی خواهند کرد. موتور در آسانسورها و همچنین تمامی وسایل و تجهیزات برقی نقش کلیدی و تعیین کننده بر کیفیت و حتی ایمنی ایفا می کند.

دیواره های چاهک آسانسور کارگاهی باید فاقد هرگونه ترک و حفره بوده و همچنین باید کاملا تراز و یکنواخت باشد. جهت حرکت کابین در ارتفاع سکشن ها تا ارتفاع مورد نظر نصب شده و استوپر مکانیکی حد بالا بر روی سکشن بسته می شود. وجود فیدبک برای یک سیستم کنترل بسیار حایز اهمیت است و باعث نرمی حرکت فوق‌العاده در آسانسور می‌شود. نوعی آسانسور است که با زنجیر یا طناب فولادی آویزان شده و نیروی رانش به طریقی به غیر از اصطکاک به آن وارد می‌شود. امکان نصب و استفاده از بالابرها در فضاهایی همانند بین پله ها، جلوی بالکن و … وجود دارد، ولی این امکان برای آسانسورها وجود ندارد.

انواع آسانسور کدامند؟

کابین‌های MDF در کنار جلوه مناسبی که دارند، از استحکام قابل‌توجهی نیز برخوردار هستند. البته نگهداری صحیح و تعمیر به موقع آسانسورها به ساکنین ساختمان ها نیز مربوط می شود. باطری اضطراریداشتن باطری اضطراری برای مواقعی که با قطعی برق مواجه هستیم، یا به هنگام تعمیر کردن قطعاتی که نیاز به قطع برق هست، یک مزیت محسوب می شود که در بالا بردن سطح ایمنی آسانسور نیز تأثیرگذار است. درب های تلسکوپیدرب های تلسکوپی نوعی از درب های اتوماتیکی به حساب می آیند و قابل استفاده برای مکان ها با فضای کم هستند زیرا مکانیسم آن ها به گونه ای طراحی شده که نیازی به لغزش درب تا انتهای دیوار نیست.

  • بی شک خریداران دوست دارند تا بالابرهایی را تهیه و خریداری کنند که از سرعت بسیار مطلوبی برخوردار باشند و بتوانند در کم ترین زمان ممکن جا به جایی مورد نیاز مسافران را شکل دهند.
  • طبقات منفی در یک ساختمان به طبقاتی که در زیر طبقه همکف قرار دارند اطلاق می‌شود.
  • این نوع آسانسور از رایج ترین نوع آسانسورها بوده که از مهم ترین مزایای آن می توان به قابلیت استفاده برای ارتفاعات بالا و هم چنین مصرف انرژی کم اشاره کرد.
  • آسانسور وسیله ای الکترومکانیکی است که برای جا به جایی افراد و بار بین طبقات مختلف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد و انواع آن؛ آسانسور کششی، آسانسور هیدرولیک، آسانسور مغناطیسی، آسانسور پنوماتیک، آسانسور پیچی و آسانسور روملس می باشد.

در این نوع موتورها برای بالا یا پایین رفتن، نیروی الکتروموتور به وسیله ی یک قرقره ی کششی و چرخ دنده ( یا همان گیربکس) به کابین انتقال می یابد. درواقع واسط بین موتور و کابین، گیربکس است.سرعت کار موتورهای گیربکسی در میان انواع موتورهای دیگر بالاست. آسانسورهای اولیه در زمان رضاشاه و در ساختمانهای میدان سپه و باشگاه افسران ایجاد شد.با رونق صنعت آپارتمان سازی در ایران در اواسط دهه‌ی 30، صنعت آسانسور جای خود را در ایران محکم کرد. در اواسط دهه چهل نیز اولین کارگاه تولید درب و کابین آسانسور در ایران تاسیس شد. نوع بعدی آسانسور، آسانسور پنوماتیک یا می توان مدرن نام برد که مطمئنا همه ی شما این نوع آسانسور را دیده اید مخصوصا در خانه های دوبلکس و خانه های دو الی سه طبقه .

این شرکت شامل واحد های مدیریت، هماهنگی، کنترل و برنامه ریزی بوده و به تلاش خود را در جهت ارتقای کیفیت در این سه دهه ادامه می دهند. همچنین این کارخانه ی صنعتی، شامل خط تولید بزرگی برای تولید قطعات آسانسور شامل؛ موتور گیربکس دار، گاورنر، لوازم جانبی آسانسور، درب های اتوماتیک، درب های نیمه اتوماتیک و لولایی و … می باشد. انواع آسانسور که امروزه در دسترس هستند و روزانه از آنها استفاده می کنید، مانند هر وسیله ی دیگری از یک سری قطعات تشکیل شده اند. قطعاتی که یک آسانسور را تشکیل می دهند را در ادامه این سایت را مرور کنید مشاهده خواهید کرد. قیمت آسانسور کارگاهی به چندین فاکتور اساسی ارتباط دارد که می تواند در قیمت نهایی آسانسور کارگاهی تاثیر مستقیم داشته باشد.

روغندان ریل آسانسور |روغن مخصوص ریل آسانسور |

فروشگاه آسانسور بازرگانی رایا آسانسور