فروشگاه اینترنتی ایران ادیسون مرجع فروش کالای برق ساختمانی و صنعتی لوله خرطومی فلکسی 16 روکشدار با بهترین قیمت خرید

فلکسیبل با عایق پلی استر به دلیل مقاوم زیاد مقابل رطوبت در استان‌های شمالی و جنوبی ایران بسیار پر مصرف است. همچنین بهره‌برداری از این لوله فلکسی در هوای رفت سیستم تهویه، سرمایش و گرمایش هوا به‌دلیل عدم‌انتقال رطوبت به دیوار و سقف از اهمیت بالایی برخوردار است. محدوده دمایی مدنظر برای لوله فلکسیبل با عایق پلی استر بین منفی 30 الی مثبت 80 درجه سانتی‌گراد بوده و با توجه به بدون بو و غیر سمی بودن جایگزین عایق پشم شیشه است.

گلند و بست لوله فلکسی

که می‌توان از این محصولات برای تاسیسات الکتریکی، سیستم‌های روشنایی فیبر نوری، و ابزار دقیق، پروژه فرا ساحل و. این لوله فلکسی ها معمولا از روکش پلاستیکی PVC برخوردارند و رایج ترین کاربرد آنها در نصب دوربین های مدار بسته می باشد. از مزیت های این لوله فلکسی ها می توان به قیمت مناسب آنها و همچنین محافظت در برابر رطوبت و آب اشاره نمود.

لوله خرطومی گالوانیزه با روکش (فلکسی بل) سایز 16

در قدیم از کانال های گالوانیزه برای کانال کشی تهویه هوا استفاده میکردند که علاوه بر هزینه زیاد مشکل هدر رفت انرژی از قسمت درزها وجود داشت و علاوه بر این ها زمان زیادی صرف اجرای آن میشد. در محیط هایی مانند پتروشیمی ها و یا کارخانه های تولیدی صنعتی کاربرد بسیار زیادی دارد. این لوله ها که لایه ای از مواد عایق را درون خود دارند سبک هستند و کمک بسیار بالایی در صرفه جویی انرژی دارند. اگر کانال های قدیمی نیاز به عایق داشتند نصب عایق بسیار وقت گیر و طولانی بود.

عایقی که بر روی قسمت بیرونی این لوله ها قرار دارد در برابر انواع فشار و حرارت مقاومت ایجاد می لوله فلکسی کند. یخچال‌سازی، جارو برقی، سیم کشی، وسایل نقلیه، ماژول‌های خورشیدی و… نیز استفاده نمود. این برزنت‌ها از مواد ضد اشعه آفتاب تشکیل شده‌اند که این امر سبب استفاده از لوله‌های خرطومی برزنتی در فضاهای باز می‌شود.

  • همچنین از این لوله‌ فلکسیبل‌ در شرایط با حرارت بسیار بالا استفاده می‌شود زیرا در صورت بروز آتش سوزی هم، آسیبی به سیم‌ها و کابل‌ها نمی‌رسد.
  • برخی از تجهیزات مصرفی در ساخت‌وساز از حساسیت و لطافت خاصی برخوردار بوده و جهت حفاظت از آن‌ها باید از پوششی محافظ بهره برد.
  • این مدل از لوله خرطومی برق از جنس گرانول پی وی سی یا پلی‌ آمید می‌باشند که در برابر آتش و حرارت مقاوم هستند و احتمال آتش گرفتن آن ها بسیار کم می‌باشد.
  • این نوع از لوله‌های فلکسی طبق استاندارد جهانی EN و با مواد اولیه گالوانیزه و شیلد آلومینیومی ساخته شده است.
فروشگاه اینترنتی ایران ادیسون مرجع فروش کالای برق ساختمانی و صنعتی لوله خرطومی فلکسی 16 روکشدار با بهترین قیمت خرید یکی از انواع لوله ها که در سامانه های انتقال هوا بسیار پر کاربرد است لوله فلکسیبل هوا می باشد. جنس این نوع لوله فویلی آلومینیومی از دو لایه فویل آلومینیوم لمینتی موجود در درون و بیرون سطح این لوله فلکسیبل هوا تشکیل شده است که توسط یک فنر فولادی شکل گرفته است. در واقع جنس و متریال این لوله فلکسی از فلز گالوانیزه است، که روکش استفاده شده برای آن نوع شیلددار است.

تولید کننده لوله فلکسی در لاله زار تهران