فروش اقساطی شاهین تحویل فوری 1403 با اقساط 60 ماهه | kamapress

فروش اقساطی شاهین تحویل فوری 1403 با اقساط 60 ماهه | kamapress

موتور خطی بنزینی با حداکثر توان 110 اسب بخار در 5000 دور در دقیقه، حداکثر گشتاور 178 نیوتن متر در 2500 دور در دقیقه و گیربکس 5 سرعته دستی از اصلی ترین مشخصات فنی https://kamapress.com/%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%a7%d9%82%d8%b3%d8%a7%d8%b7%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d9%be%d8%a7-%d8%b4%d8%a7%d9%85%d9%84-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88%d9%87%d8%a7-%d9%85%db%8c/ خودروی شاهین هستند. با خرید اقساطی سایپا از سایا خودرو به صورت فوری ماشین خود را تحویل خواهید گرفت. تقاضا برای شرکت در طرح فروش اقساطی تیبا مختص کسانی است که قصد هزینه کردن آنچنانی برای خرید خودرو ندارند، اما دلشان هم نمی‌خواهد سوار ارزان‌ترین خودرو ایرانی یعنی پراید شوند. بر اساس اطلاعیه صادر شده، 4 خودرو اطلس G، ساینا اس با استاندارد 85 گانه، کوییک GXR-L با رینگ آلومینیومی و ترمز ESC و سهند تیپ S در برنامه پیش فروش عید فطر سایپا قرار دارند. این برنامه پیش فروش برای تمام متقاضیان عادی خرید در نظر گرفته شده است. اگر قصد خرید ماشین قسطی را دارید و میخواهید در طرح خرید اقساطی سايپا شرکت کنید، باید بگوییم که این امکان توسط لیزینگ کیان خودرو فراهم شده­ است.

  • اگر میخواهید از شرایط فروش اقساطی سورن پلاس استفاده کنید، بر روی لینک کلیک کرده و مطلب را بخوانید.
  • به همین سبب، در سایا خودرو، ما برای شما بهترین بستر و شرایط را فراهم کرده‌ایم تا به راحتی به خودروی مورد علاقه‌تان دست پیدا کنید.
  • حداقل سن متقاضیان برای ثبت نام فروش فوق العاده سایپا ۱۸ سال است و شخص ملزم به ارائه گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم می باشند.
  • اگر این خرید به صورت قسطی نیز باشد که شرایط فوق­ العاده­ای را برای خریدار به ارمغان می ­آورد.

فروش محصولات سایپا توسط کمپانی غالبا به شیوه پیش‌فروش یا در قالب طرح‌های فروش فوق‌العاده است. به این معنا که باید ابتدا نام‌نویسی کنید، بعد منتظر نتایج قرعه‌کشی باشید و بعد اگر خوش شانس باشید و برنده شوید، تاریخ تحویل متعاقبا به شما اعلام خواهد شد. در طرح فروش اقساطی ایران خودرو باید مدارکی مبنی بر اطلاعات هویتی، شغلی و سکونتی توسط مشتری به آرشا خودرو ارائه شود؛ به همین منظور در دست داشتن کارت ملی، شناسنامه، اجاره نامه یا سند منزل، قبوض مصرفی، جواز کسب یا فیش حقوقی الزامی است.

فراخوان فروش فوق العاده سایپا: 15 آذر 1402

شیرهای فرانسوی از همان چند دهه‌ قبل که وارد کشورمان شدند، تا امروز همچنان محبوب هستند. می‌توان گفت که آغاز محبوبیت محصولات این کمپانی با استقبال مردم از طرح فروش اقساطی پژو 405 glx آغاز شد و در ادامه راه با مجهز شدن این خودرو به پیشرانه تی یو فایو، فروش اقساطی پژو 405 SLX نیز رکوردی تاریخی به دست آورد. ایراد دیگری که به طرح‌های پیش فروش ایران خودرو وارد است اینکه شما نمی‌دانید شرایط اقتصادی کشور به کدام سمت خواهد رفت و در هنگام تحویل خودرو، دقیقا باید چه مبلغی بابت دریافت ماشین خود بپردازید. همان‌طور که می‌دانید در طرح‌های پیش فروش، مبلغ نهایی خودرو متناسب با قیمت روز تعیین خواهد شد و این معامله از هر جهت دارای ضریب خطر بالایی به‌ویژه برای اقشار متوسط خواهد بود. 2- هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو از سایپا و ایران خودرو است؛ بنابراین مشتریان یا باید در ثبت نام سایپا شرکت کنند یا باید برای ثبت نام ایران خودرو اقدام کنند. در طرح فروش فوق العاده سایپا، کوییک GXR-L با قیمت ۳۷۹ میلیون و ۸۴۴ هزار تومان و موعد تحویل ۹۰ روز کاری عرضه خواهد شد.

دلیل اقدام به خرید اقساطی محصولات سایپا از طریق شرکت‌های فروش اقساطی خودرو

تنها تغییری که سایپا در این خودروی خود اعمال کرده­، گیربکس متفاوت است. کوییک اتومات در دو تیپ فول و فول پلاس عرضه می­شود که مدل فول بیشتر با نام کوییک پلاس شهرت دارد. مدل فول از گیربکس CVT چهار دنده بهره­مند است در حالی که کوییک پلاس دارای 6 دنده می­باشد. 6 – متقاضی طی 48 ماه گذشته نزد شرکت های سایپا و ایران خودرو و طی 24 ماه گذشته از سایر خودروسازان ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نداشته باشد.

عوامل دیگری همچون افزایش هزینه‌های تولید، افزایش قیمت مواد اولیه و قطعات خودرو، افزایش هزینه نیروی کار و هزینه‌های حمل و نقل نیز می‌توانند به این تفاوت قیمت در بازار و کارخانه دامن بزنند. به غیر از موارد ذکر شده سایا خودرو طرح‌های فروش اقساطی سمند سورن، فروش تارا اقساطی و فروش اقساطی سوزوکی ویتارا را نیز آغاز کرده است. بنابراین دلباخته هر کدام از موارد یاد شده که هستید و قصد خرید قسطی محصولات ایران خودرو را دارید، زمان را از دست ندهید. مواردی که در ادامه مطالعه می کنید، قوانین و شرایطی است که مشتریان خرید خودرو در طرح های پیش فروش سایپا، فروش اقساطی سایپا و همچنین فروش فوری سایپا باید آنها را رعایت کنند. بدیهی است در صورت انجام ثبت نام بدون رعایت شرایط زیر، مسولیت باطل شدن قرارداد یا تبعات ناشی از عدم رعایت قوانین، برعهده مشتری است. شاهین، جدیدترین و خوش نام ­ترین محصول سایپا است که توانسته عنوان زیباترین خودروی سایپا را از آن خود کند.