لیست قیمت اتوماسیون صنعتی، ۲۳ آبان ترب

از ویژگی های قابل ذکر در مورد آن می توان به کامپکت بودن، به معنی یکپارچه بودن ماژول های ورودی و خروجی و سی پی یو و منبع تغذیه که همه در یک بدنه قرار دارند، آن اشاره قیمت plc کرد. S7-200 کمترین قیمت را در بین plc های دیگر زیمنس s7 به خود اختصاص داده بود. نصب و برنامه نویسی آسان، استفاده به عنوان ماژول اضافی در کنار cpu، برنامه نویسی آن با نرم افزار step7-micro/win، ورودی و خروجی های on-board از دیگر گفتنی ها در مورد این پی ال سی می باشد. پی ال سی‌ زیمنس SIMATIC S خرید هوشمندانه‌ای برای فرآیندهای اتوماسیون نیازمند کنترلرهای فشرده با ماژول I/O یک‌پارچه و اجرای عملکردهای ارتباطی در فرایندهای اتوماسیون در محدوده عملکرد پایین تا متوسط به شمار می‌روند. پی ال سی‌های مقایس پذیر SIMATIC S دارای بخش‌های ورودی و خروجی و همچنین گزینه‌هایی برای ارتباطات با سایر دستگاه‌ها هستند. علاوه بر این، امکان شخصی‌سازی و گسترش بخش‌های این سری با استفاده از ماژول‌های متفاوت مهیا شده است.

شركت الكتنو واردات انواع قطعات صنعتي و يدكي بيش از 120 برند بدون هيچ محدوديتي انجام مي‌دهد. براي مشاوره خريد و كسب اطلاع از قيمت PLC زيمنس CPU 315-2DP S7-300 با كد فني 6ES7315-2AG10-0AB0 با كارشناسان فروش الكتنو تماس بگيريد. درصورت استفاده از Remote I/O می توان سیم کشی سنسور ها و عملگرها را به کارت های I/O نصب شده در Remote I/O متصل نمود.

ویژگی های برجسته سیستم پی ال سی زیمنس S7 300

در صورت لزوم، SIMATIC S7-410 همچنین می تواند در برنامه های کاربردی STEP 7 فرآیند گرا استفاده شود تا مبنایی برای معماری شبکه مدرن R1 PROFINET باشد. در کل قیمت plc زیمنس بیشتر از دلتا است، اما بسته به نوع پروژه و خواسته برنامه‌نویس، می‌توان مدل زیمنس یا دلتا را تهیه کرد اما در کل، پی ال سی‌های زیمنس محبوب‌تر و کار با آن‌ها بهتر و آسان‌تر می‌باشد. در مورد قیمت خرید و فروش پی ال سی زیمنس متاسفانه لیست قیمت به روزی وجود ندارد که در اختیار شما بازدید کننده عزیز قرار دهیم.

همچنین باید بیان کنیم که وجود توابع عیب یاب داخلی سیستم در پی ال سی باعث شده تا تشخیص و عیب یابی سیستم راحت تر و سریع تر باشد. افزون بر این در آن دسته از سیستم هایی که بر pc مبتنی است نیاز به قطعاتی از قبیل تایمر و کانتر و غیره بسیار کمتر از تابلوهای قدیمی است. زیمنس با پی ال سی SIMATIC S7-410 شبکه پروفینت را به صنعت فرآیند می آورد. با دو پورت اترنت، معماری انعطاف پذیر S1، S2 و حتی R1 PROFINET به راحتی قابل پیاده سازی است. علاوه بر این، رابط PROFIBUS بهترین اتصال ممکن را برای هر پایه نصب شده تضمین می کند. محدوده عملیاتی برای دمای محیط تا 70 درجه سانتیگراد افزایش یافته است.

  • ماژول‌های ورودی و خروجی دیجیتال و آنالوگ، ماژول‌های مخصوص برای افزایش ارتباطات و نیز سایر ماژول‌ها برای شخصی‌سازی حداکثری، سازگاری انعطاف‌پذیری را با وظایف اتوماسیون مربوطه فراهم می‌آورند.
  • طبیعتا در چنین پروسه هایی منطق کنترلی معمولا به صورت لاجیک(منطق AND و OR) است و از ترکیب منطقی شرط های لازم در فرایند، فرمان های لازم تولید می شود.
  • ورودی و خروجی دیجیتال plc به عنوان یکی از مهمترین مشخصات plc های زیمنس شناخته می‌ شود.
اگر با اتوماسیون صنعتی آشنایی داشته باشید ؛ ممکن است نام پی ال سی ها را شنیده باشید. اما پی ال سی چیست چیست و چرا در دنیای اتوماسیون تا اینقدر مهم می باشد ؟ پی ال سی مخفف Programmable Logic Controller می باشد. این دستگاه ها ، کامپیوتر های صنعتی هستند که برای کنترل فرایند های الکترومکانیکی مختلف جهت ایفای نقش در تولید ، کارخانه ها یا سایر محیط های صنعتی استفاده می شوند. برخی از آنها به اندازه ای کوچک هستند که در جیب شما قرار می گیرند ؛ در حالی که برخی دیگر ، به اندازه ای بزرگ هستند که به قفسه های عظیم برای نصب نیاز دارند. برخی از PLC ها را می توان با صفحات و ماژول های کاربردی (جهت تناسب با انواع مختلف کاربردهای صنعتی) تولید کرد.

هنگامی که در STEP 7-Micro/WIN برنامه نویسی می کنید، همیشه یک نوار ابزار در سمت چپ با تمام دستورالعمل های مورد نیاز دارید. دستورالعمل‌های منطق بیت ابتدایی‌ترین آنها هستند و در آن دسته، تمام نمادهای منطقی استاندارد نردبان را خواهید یافت. همه ماژول های رابط شبکه دارای کانکتورهای استاندارد برای هر پروتکل شبکه هستند. به عنوان مثال، شبکه اترنت از کانکتورهای RJ45 برای اتصال کابل های اترنت استفاده می کند. ماژول های شبکه همچنین به شما امکان می دهند با سایر PLC های زیمنس مانند LOGO زیمنس و PLC های S7-300 و 400 ارتباط برقرار کنید. اگر می‌خواهید CPU S7-200 خود را با ورودی‌ها یا خروجی‌های اضافی گسترش دهید، می‌توانید ماژول ورودی خروجی را دریافت کنید.

دانلود و دریافت نرم‌افزارها

دستگاه‌های موجود در این سری در صنایع نساجی، ماشین‌های بسته‌بندی، کارخانجات ساخت ابزارآلات،‌ سیستم‌های نصب و صنایع برق و مکانیک مورد استفاده قرار می‌گیرند. Plc کنترلر منطقی می باشد که قابلیت برنامه نویسی دارد.به طور کلی نوعی کامپیوتر صنعتی به شمار می رود که کاربرد های فراوانی همچون تجاری و صنعتی دارد. ضمن اینکه plc از نظر کاربری ، نرم افزار و سخت افزار، مانند کامپیوتر دسکتاپ اداری و خانگی نمی باشند. در واقع کنترلرها ورودی و سایر مقادیر متغیر را دریافت و زیر نظر گرفته و بررسی می نمایند و بعد با توجه به برنامه ای که به آن داده شده است برای نوع خروجی آن تصمیم می گیرد.

لیست قیمت اتوماسیون صنعتی، ۲۳ آبان ترب

یکی از پرکاربردترین برندهای پی ال سی زیمنس plc می باشد که مدل های مختلفی دارد .زیمنس محصولات خود را در دو گروه کامپکت و ماژولار تولید می کند. طراحی فشرده محصول کامپکت به گونه ای است که ماژول های ورودی/خروجی، منبع تغذیه و پردازنده کاملاً یکپارچه، به هم متصل شده و به صورت یکپارچه کار می کنند. اما برخی دیگر از PLC های زیمنس ماژولار هستند، یعنی بسته به نیاز کاربر می توان ماژول های مورد نظر را از این گروه انتخاب کرد. طبق طبقه بندی محصولات زیمنس، کنترل کننده های منطقی قابل برنامه ریزی زیرمجموعه ای از محصولات SIMATIC هستند. یک کنترل گر منطقی برنامه پذیر که به عنوان کنترل کننده قابل برنامه ریزی نیز شناخته می شود ؛ نامی است که به نوعی از رایانه ها داده می شود که معمولاً در برنامه های کنترل تجاری و صنعتی استفاده می شوند.

آموزش سروو موتور و استپر موتور (کنترل حرکت پیشرفته)