مشخصات، قیمت و خرید شامپو فرش من 1000میلی‌لیتر بهترین قیمت | asilbekharid

اگر فرش یا مبل شما دارای لکه است ابتدا با لکه بر مطابق با دستورالعمل سازنده آن را رفع کنید سپس پس از خشک شدن فرش را با شامپو فرش غلیظ راپیدو تمیز کنید. بهترین شامپو فرش خارجی محافظ الیاف با PH مناسب برای الیاف طبیعی و سنتز برای جلوگیری از پوسیدگی الیاف است. حذف لکه و تمیز کردن داخل الیاف با استفاده از فناوری انجماد لکه و تمیز کردن کامل بدون نیاز به شستشو با فوم که ساختار مولکولی الیاف را تجزیه می‌کند تا انواع لکه‌ها و بوی بد‌را از بین ببرد. فرش دستباف از قیمت بالاتری نسبت به فرش ماشینی برخوردار بوده که برای شستن آنها  باید نهایت دقت را به کار برد تا رنگ و کیفیت این فرش صدمه ای نبیند و با کمک شامپو فرش نانو می توان این فرش را به خوبی تمیز نمود بدون اینکه به الیاف و یا رنگ آن آسیبی وارد شود. این کف باید به تمامی قسمت های یک فرش نفوذ کند تا آن را به درستی تمیز نماید اگر شما از آب برای تمیز کردن فرش استفاده کنید نه تنها موجب آسیب به فرش خواهید شد بلکه این کار می تواند فرآیند ضدعفونی کردن و تمیز کردن فرش را دچار مشکل کند.

شامپو فرش اتک مدل Blue_ATA_K حجم ۱ لیتر

همچنین، به دلیل داشتن ترکیبات ضد باکتری، شامپو فرش می‌تواند به جلوگیری از ایجاد عفونت‌های میکروبی در فرش‌ها کمک کند. این شامپوها شامل مواد شیمیایی هستند که به تمیز کردن و از بین بردن آلودگی‌های موجود در فرش‌ها کمک می‌کنند. همچنین این محصول گزینه مناسب برای از بین بردن چربی‌هایی است که خواسته یا ناخواسته روی فرش‌ها ریخته و باعث لطمه به الیاف آن‌ها شده‌اید. این محصول توسط سازمان غذا و دارو نیز به عنوان محصولی استاندارد شناخته شده است و دارای سیب سلامت نیز هست و برای همین با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده کنید. شامپو فرش استونیش یک ضد عفونی کننده و خوشبو کننده با فرمولی است که مولکول‌ها را برای از بین بردن کپک و قارچ تجزیه می‌کند.

#8 بهترین شامپو فرش: راپیدو

© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به شرکت توسعه تجارت الکترونیک کوروش است. مقداری از شامپو را بر روی یک تکه ابر خیس بزنید و بر روی فرش خود بکشید تا معجزه تاژ را مشاهده کنید. نام من، ایمیل، و وب سایت را در این مرورگر برای دفعه بعد که نظر میدهم ذخیره کنم.

این محصول با ترکیبی از مواد طبیعی و نانو به راحتی لکه ها و آلودگی های موجود در فرش شما را حذف می کند و در عین حال از قوام و رنگ فرش شما مراقبت می کند. بهترین شامپو فرش باید قابلیت تمیزکاری عالی، حفظ کیفیت و زیبایی فرش، ایمنی و سلامتی برای محیط و افراد استفاده کننده را داشته باشد. برای این منظور، علاوه بر توجه به مواد استفاده شده در تهیه شامپو، نحوه استفاده و رعایت دستورالعمل های تولید کننده نیز اهمیت دارد. با توجه به این معیارها، بهترین شامپو فرش، باید تمامی این ویژگی ها را داشته باشد و بتواند نیازهای مختلف مشتریان را برطرف کند. شامپو فرش غلیظ راپیدو برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن انواع فرش، مبلمان و موکت استفاده می‌شود و در عین حال بر بافت و رنگ آنها تأثیری نمی‌گذارد.

مشخصات، قیمت و خرید شامپو فرش من 1000میلی‌لیتر بهترین قیمت | asilbekharid

با استفاده از شامپو فرش می‌توان در طی بازده زمانی کوتاهی فرش‌ها را تمیز و asilbekharid براق کرد. یادمه یه وقت پسرم که کوچیک بود یه لیوان شیر موز ریخت رو فرش اون قسمت رو با شامپو فرشی که داشتم شستم خوب پاک نشد وچون فرشم رنگ روشن بود اون قسمت تیره شد که بالاخره با مایع ظرف شویی پاک شد. گاهی پیش می آید که یک قسمت از فرش کثیف شده باشد؛ در ابن مواقع بهتر است به جای شستن کل فرش، برای تمیز کردن آن قسمت از شامپو فرش استفاده شود.

  • شامپو فرش وایتکس می‌تواند در تمیز کردن انواع فرش‌ها از جمله فرش‌های صوفی، پشمی و نخی کاربرد داشته باشد.
  • فرمولاسیون خاص این مواد شوینده باعث می‌شود تا لک و کثیفی از روی فرش‌های شما برداشته شود و تمیزی دوباره به آن‌ها بازگردد.
  • در ضمن این شامپو فرش که توسط برند رافونه تولید می‌شود با الیاف فرش‌ها سازگاری دارد و باعث ایجاد آسیب در آن‌ها نمی‌شود.
  • اگر بعد از شستن مبل پارچه‌ای با شامپو فرش از نتیجه کار راضی نبودید و یا به هر دلیلی ترجیح می‌دهید این کار را به افرادی حرفه‌ای بسپارید، می‌توانید از خدمات شستشوی مبلمان ما در استادکار برای شستن مبل‌های منزل کمک بگیرید.