معرفی صرافی کوینکس ترید پرسود بدون تحریم ترید بدون ترس امداد شبکه

معرفی صرافی کوینکس ترید پرسود بدون تحریم ترید بدون ترس امداد شبکه

برای برداشت ارز دیجیتال، پس از ورود به حساب کاربری در صفحه اصلی سایت صرافی گزینه Assets و سپس withdraw را انتخاب کنید. برای انجام مراحل احراز هویت، وارد حساب کاربری خود شوید و در صفحه اصلی سایت صرافی، گزینه Account و بعد تنظیمات حساب کاربری Account Setting را انتخاب کنید. کاربران می توانند با کمک این پلتفرم اقدام به خرید، فروش و یا معامله رمز ارزها کنند. صرافی کوینکس برای این کار رابط کاربری جذاب و آسانی را در نظر گرفته است که در گوشی های موبایل (اندروید و iOS) و همچنین دسکتاپ کامپیوتر قابل دسترس است. پس از ورود به صفحه ثبت‌نام این صرافی، صفحه‌‌ای مانند صفحه فوق برایتان نمایش داده می‌شود.

در مرحله بعد توکن های CET با توجه به حجم معاملات بین تریدرها توزیع می شود. شما نمی‌توانید با ارز فیات از CoinEx پول نقد کنید، اما می‌توانید پول را به صرافی یا کیف پول دیگری ارسال کنید. محدودیت برداشت براساس سطح تأیید (اساسی یا پیشرفته) متفاوت است.

این در حالی است که کمیسیون برداشت و فروش در صرافی کوینکس، در بسیاری از رمز ارزها نظیر بیت کوین کش، صفر می‌باشد. پس از ایجاد یک حساب کاربری در کوینکس، اکنون باید احراز هویت دو مرحله ای را برای امنیت بیشتر فعال کنید. احراز هویت دو مرحله‌ای، مخفف «2FA»، راهی برای ورود به حساب کاربری است که در آن سیستم بررسی می‌کند که آیا شخصی که قصد ورود به سیستم را دارد کاربر است (و نه، برای مثال، هکر). شما نمی توانید با ارز فیات از کوینکس پول نقد کنید اما می توانید وجه را به صرافی یا کیف پول دیگری ارسال کنید.

معرفی کوینکس ، صرافی کوینکس چیست؟

در این مرحله باید گام آخر، یعنی احراز هویت دو مرحله‌ای خود را با وارد کردن کد دریافتی از طریق پیام کوتاه یا سرویس «Google Authenticator» کامل کنید و با موفقیت، وارد حساب خود شوید. در پایان باید بگیم که برای استفاده از هر صرافی باید در حجم معاملات و رتبه ی اون دقت کرد. صرافی هایی بودن که با مبالغ بالا بسته شدن و کاربرانش هنوز هم به دارایی خودشون دسترسی ندارن.

  • البته همان طور که در بخش‌های قبلی بیان شد، این صرافی در ایران فیلتر است.
  • لوریج همان اهرم یا وامی است که برای جفت ارزهای مارجین در دسترس است و جلوی هر ارز از X3 الی Kucoin X10 درج می‌شود.
  • همچنین، از عوامل امنیتی مانند استراتژی چند امضایی و HTTPS برای ارایه حفاظت تمام‌ بعدی برای سرمایه‌گذاری مشتریان و حفاظت از داده‌ها استفاده می‌کند.
  • پلتفرم آن به ۱۵ زبان از جمله چینی، انگلیسی، ژاپنی، کره ای، روسی و غیره در دسترس است.

قبل از هرگونه اقدام به سرمایه گذاری در کریپتوکارنسی و خرید و فروش ارزهای دیجیتال حتما با متخصصان این حوزه مشورت کنید. اگر درباره صرافی ها و نرخ کارمزد آن یا طریقه ثبت نام در آن سوالی داشتید می توانید از مشاوره رایگان ایرانیکارت در این زمینه کمک بگیرید. در قسمت نظرات منتظر شنیدن سوالات شما و پاسخگویی به آن هستیم. امکان مسدودی حساب در صرافی کوینکس برای ایرانیان بسیار پایین خواهد بود اما صرافی بایننس به دلایل مختلف ممکن است به مسدودی حساب کاربرانی که به نقص قوانین آن پرداخته اند، بپردازد. صرافی کوینکس امکان خرید و فروش رمز ارزها با سرعت بسیار بالا را برای کاربران ایرانی فراهم کرده است. در حال حاضر صرافی های داخلی در این باره با چالش های بسیار زیادی روبرو هستند.

صرافی کوینکس CoinEx | ورود به سایت اصلی آموزش و ثبت نام