معرفی صرافی Kucoin؛ آموزش ثبت نام و کار با صرافی کوکوین فینوتیپس

از طریق این نمودار‌ها می‌توانید هر کدام از ۲۰۰ رمز ارز موجود را مورد تحلیل و بررسی قرار دهید و با آگاهی کامل آن را بخرید و یا به فروش برسانید. همچنین در بخش‌های مختلف می‌توانید نرخ سود و ضرر معاملات جاری و گذشته خود را نیز مشاهده کنید. در نتیجه شما یک پنل کاربری پیشرفته‌ای را در حساب صرافی کوکوین خود در اختیار دارید و می‌توانید با بررسی‌های دقیق به سود بیشتری دست پیدا کنید. برای ثبت‌ نام در این صرافی و ایجاد حساب کاربری کافی است وارد اینسایت شده و روی قسمت Sing up کلیک کنید. باز کردن یک حساب کاربری در این صرافی بسیار ساده است و این فرآیند فقط چند دقیقه طول می کشد.

صرافی ارز دیجیتال

در صفحه اصلی سایت کوکوین، از سربرگ Derivatives، وارد بخش Futures Pro شوید. در صفحه اصلی سایت کوکوین، از سربرگ Trade، وارد بخش Spot Trading شوید. چون ما می خواهیم به حساب صرافی ترون واریز کنیم، روی گزینه Deposit کلیک می‌کنیم. اگر بخواهیم دارایی خود را از حساب صرافی، برداشت کنیم روی گزینه Withdraw می‌زنیم. ایمیل خود را وارد کنید و سپس روی گزینه Send Code کلیک کنید.

ثبت سفارش در صرافی کوکوین

و تنها هدفشان خرید به قصد سرمایه گذاری چند ساله و بلند مدت می باشد. پس می توان گفت صرافی کوکوین سرمایه دیجیتال محسوب می شود. برای قرض دادن کریپتو با استفاده از این پلتفرم، ابتدا باید دارایی‌هایی را که می‌خواهید قرض دهید به حساب اصلی خود منتقل کنید. در حالی که KuCoin در ابتدا یک صرافی فقط رمزنگاری بود، این پلتفرم اکنون به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از چندین روش پرداخت ارز دیجیتال را خریداری کنند. با این حال، جفت های معاملاتی کریپتو به فیات هنوز در دسترس نیستند.

معرفی صرافی Kucoin؛ آموزش ثبت نام و کار با صرافی کوکوین فینوتیپس

بعد از وارد کردن ایمیل در کادر اول، روی گزینه Send code بزنید تا کد تأیید برای شما ارسال شود. آکادمی بیزآموز کلیه بخش های صرافی کوکوین را بصورت رایگان در این صفحه آموزش می دهد. صرافی Kucoin اعلام کرده به کلیه ایرانیان عزیز بدون هر گونه مشکلی خدمات ارائه می دهد. اما برای احتیاط بهتر است برای عضویت در این صرافی از آی پی ثابت استفاده کنید. اگر سفارشی برای مدت طولانی باز مانده باشد، ممکن است قیمتی که وارد کرده اید با قیمت فعلی بازار مطابقت نداشته باشد. اگر کسی ارز انتخابی شما را با قیمتی که شما انتخاب کرده‌اید نمیخرد و یا نمی‌فروشد، سفارش شما در لیست سفارش‌های باز شما باقی می‌ماند.

آموزش ارز دیجیتال دوج کوین

توصیه می شود کاربران مبتدی از معامله با اهرم های بالا پرهیز کنند زیرا ریسک بالایی دارد. کاربران حرفه ای لازم است با دقت میزان اهرم و شرایط معامله را انتخاب کنند که دچار ضرر نگردند. مراحل ثبت‌نام، ورود و بازیابی رمز ورود خود را در این مقاله پیدا خواهید کرد. در کادر مربوط به Price، Support Price رمزارز مدنظر را وارد کنید. سپس در کادر Amount نیز میزان رمزارز مدنظر را وارد کنید. در اولین باکس مربوط به قیمت “Price”، Support Price رمزارز مدنظر را وارد کنید. اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ثبت نام در کوینکس با گوشی لطفا از صفحه ما بخواهید.