معرفی و دانلود بهترین کتاب‌های ادبیات پارسی

اما در این یادداشت مجموعه لیست‌های معرفی کتاب‌ دیگری هم آورده‌ایم که می‌توانید به کمک آن‌ها کتاب مناسب خودتان را پیدا کنید. کتاب‌های ایرانی امروزه از جایگاه مناسبی در لیست بهترین کتاب‌ها برخودار هستند. درک آنها برای بسیاری افراد با توجه به نگاه نویسنده و حضور در این جامعه ساده‌تر است. نویسندگان ایرانی توانسته‌اند در تمامی سبک‌ها قلم خود را نشان دهند و توجه مخاطبان زیادی را به خود جذب کنند. از بهترین کتاب‌های ادبی جهان می‌توان به دو نمونه زیر اشاره کرد. با وجود اینکه این کتاب تقریبا جامع و کامله، باز هم پیشنهادمون اینه که کتاب ادبیات موضوعی میکروطلایی گاج بهتره.

در بخش اول لیستی از پرفروش‌ترین کتابهای ایرانی بر اساس بررسی‌ای که وزارت ارشاد انجام داده، آورده شده است. اما شازده کوچولو کتابی است که هر چند در کشوری دور از ایران نوشته شده اما متنی کاملا غنی دارد که مربوط به یک دیار خاص نیست و همه مردم جهان می‌توانند از آن بهره ببرند. داستان، روایتگر پسر جوانی به نام گل محمد است که در میان مردم به یک قهرمان تبدیل می‌شود.

کتاب مثل خون در رگ‌های من

ادبیات هر کشوری تابعی از شرایط اجتماعی، سیاسی و فرهنگی آن کشور است. لُباب‌الاَلباب (تألیف‌شده در حدود ۶۱۸ ق.) نام نخستین کتاب زندگی‌نامه تألیف‌شده به زبان فارسی است. در این کتاب زندگی‌نامه سخنوران ایرانی آورده شده و پیشرو این سبک در ادبیات فارسی بوده است.

  • شخصیت اصلی این کتاب «بیلی پیل گریم»، سرباز آمریکایی است که در زمان جنگ جهانی دوم در شهر «درسدن» حضور دارد و در زمان بمباران، در سلاخ‌خانه‌ای در زیرزمین پناه می‌گیرد.
  • شاید یکی از ماندگارترین کتاب‌های نویسنده‌های معاصر، همین داستان سمفونی مردگان باشد.
  • نویسندگان ایرانی توانسته‌اند در تمامی سبک‌ها قلم خود را نشان دهند و توجه مخاطبان زیادی را به خود جذب کنند.
  • کتاب دستور زبان فارسی نشر دریافت هستش که توسط استاد هامون سبطی تالیف شده به لحاظ درسنامه ای واقعا کتاب خوبیه که کلیه موارد هر سه پایه تماما تدریس شده و هیچ دستور زبانی جا انداخته نشده.

در پی این آشنایی و سفر دکتر عزیز با این خانواده انگلیسی به غارهای مارابار اتفاقات مشکوکی رخ می‌دهد که بدنه اصلی داستانی کارآگاهی و پر پیچ و خم را تشکیل می‌دهد. دیوید لین، کارگردان مشهور انگلیسی در سال ۱۹۸۴ یک فیلم براساس این رمان ساخت که اتفاقا اثری بسیار موفق بود. سمفونی مردگان، یکی از شاهکارهای نویسنده توانمند، آقای عباس معروفی است. شاید یکی از ماندگارترین کتاب‌های نویسنده‌های معاصر، همین داستان سمفونی مردگان باشد. این کتاب داستانی تراژیک و غم‌انگیز دارد اما به قدری زیبا می‌باشد که قطعا در ذهن و قلب خوانندگان آن، باقی خواهد ماند.

نصف‌النهارِ خون اثر کورمک مک‌کارتی

از روی این کتاب یک فیلم سینمایی مشهور به همین نام ساخته شده که یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما تاکنون است. برباد رفته نام رمانی از مارگارت میچل است که به‌عنوان حسن ختام در این یادداشت بهترین کتاب‌های ادبیات آمریکا فراکتاب برای اندروید به سراغش می‌رویم. این رمان، ماجراهای زندگی عاشقانه دختری به نام اسکارت اوهارا در زمان جنگ‌های داخلی آمریکا را به تصویر کشیده است. این رمان که برای نویسنده‌اش جایزه پولیتزر و جایزه کتاب ملی را به ارمغان آورد، از عاشقانه‌های بی‌نظیری است که در سراسر جهان طرفدار دارد.

در اين مجموعه صد شعر از سى شاعر در پيوند باهم برگزيده شده تا وحدت كتاب حفظ شود. بهبود سلامت روان، پرورش خلاقیت و تقویت هوش عمومی، همگی نشان‌دهنده‌ی اهمیت ادبیات است. کلیه حقوق مادی و معنوی نزد وب سایت کتابفروشی فردا محفوظ میباشد. برای به کار گرفتن قابلیت این وب‌سایت، باید JavaScript در مرورگرتان ممکن‌شده باشد.

شاید بتوان گفت تنها با خواندن کتاب می‌توان در طول زمان سفر کرد. هنگامی که پا به دنیای یک کتاب می‌گذارید، با داستان آن همراه می‌شوید. گاهی کتاب‌ها ما را دنیای سیاه بیرون و گاهی با تاریکی درون آشنا می‌کنند، همراه آنها ترس، وحشت، سردرگمی و آرامش را تجربه می‌کنیم. معرفی کتاب ادبی با توجه به دیدگاه و سلیقه متفاوت افراد، برای آنها انجام می‌شود. اما اگر شما هم به خواندن کتاب علاقمند هستید ولی نمی‌دانید چه کتابی مطالعه کنید، برترین‌های جهان را از دست ندهید.

معرفی و دانلود بهترین کتاب‌های ادبیات پارسی

تمامی حقوق این وبسایت برای انتشارات کتیبه نوین محفوظ میباشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. 479 کتاب خاطرات در این دسته آرشیوی از خاطرات سیاستمداران، نویسندگان، هنرمندان و افراد تاثیرگذار که خاطرات آن‌ها در قالب کتاب منتشر شده، در اختیار شما قرار گرفته است. شاید انیمه یا فیلمی را که از روی کتاب ماجراهای هاکلبری فین، ساخته شده است، به یاد داشته باشید. حالا هم می‌توانید با خواندن کتابش، یکبار دیگر سفری جادویی به دل ماجراجویی‌های هاک و تام را تجربه کنید. سال ۱۹۸۵، درحالی‌که آمریکا جنگ ویتنام را برده و ریچارد نیکسون برای سومین بار رئیس‌جمهور شده، چند ابرقهرمان سابق تلاش می‌کنند تا راز قتل یکی از همکاران خود، را کشف کنند. پورت مسیبی و همسرش، کیت، با دوستان خود در شمال آفریقا سفر می‌کنند.

تو بخش دستور زبان هم به همین شکل عمل کرده و میشه گفت برای دانش آموزای سطح متوسط و ضعیف واقعا گزینه ی خوبیه. نکته ی مثبت و بخش اضافه ای که این کتاب نسبت به بقیه داره اینه که اگه توی درسی آرایه ی خاصی به کار رفته، قبل از شروع درس، در بخش بیاموزیم ها آوردتش و توضیحش داده. که کم حجم ترین بخش کتابو به خودش اختصاص داده، شامل آزمون های جامع میشه. این کتاب اومده تست ها رو به صورت درس به درس توی 3 قلمرو مختلف تقسیم بندی کرده و حدود 3400 تا تست داره و در انتهای کتاب هم پاسخنامه ی تشریحی تست ها اومده. برای بیشتر بهره بردن از این کتاب بهتره که به صورت مختصر اول بخش درسنامه رو مطالعه کنین و بعدش سراغ تست ها برین و در آخر به پاسخنامه برای مرور نکته ها مراجعه کنین.

کتاب گزیدۀ تاریخ ادبیات ایران از کهن‌ترین دوران تا امروز

چندلر به‌جای معمای یک قتل، از شبکه‌ی درهم پیچیده‌ای از جنایات و خلافکارها به‌عنوان هسته‌ی مرکزی داستان استفاده می‌کند. او چنان ماهرانه وقایع را چفت و بست می‌کند که تا صفحه‌ی آخر کتاب تعلیق آن حفظ می‌شود و داستان یک لحظه از تک و تا و نفس‌گیری نمی‌افتد. موریس مردی دلسوز و رازدار است که با همسرش، آیدا، در طبقه‌ی بالای مغازه بقالی‌اش زندگی می‌کند. کسب‌وکار موریس از رونق می‏‌افتد و آیدا اصرار دارد موریس مغازه را بفروشد، ولی مغازه خریدار ندارد. عنوان فرعی کتاب «جنگ صلیبی کودکان» است که به واقعه‌ای تاریخی در دوران جنگ‌های صلیبی اشاره دارد.