نحوه اجرای سقف منحنی با کناف را در این نوشته بخوانید و فیلم این کار را هم تماشا کنید

نحوه اجرای سقف منحنی با کناف را در این نوشته بخوانید و فیلم این کار را هم تماشا کنید

این ساختار شامل زیرسازی فولادی سبک (متصل به سقف اصلی) بوده که صفحات روکش دار گچی در یک یا چندلایه، به وسیله پیچ مخصوص بروی آنها نصب می شوند. توجه کنید به دلیل آن که نحوه اجرا و نصب کناف کاری تخصصی است باید برای ساخت آن از متخصصان این حوزه کمک بگیرید تا در حین انجام پروژه های کناف دچار مشکل نشوید. شماعزیزان می توانید جهت اطلاع از طرح و نمونه اجرای کناف و همچنین قیمت کناف با کارشناسان و مشاورین شرکت مدرن سازان رادیس تماس گرفته و یا با مراجعه به آدرس اینترنتی radiscompany.com پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت نمایید.

  • در این گام باید تمامی درزها را بتونه کنید و سطحی صاف را ایجاد نمایید.
  • اجرای جداکننده هایی مطابق با معیارهای فنی مورد نظر طراحان و تحت کنترل درآوردن کمیت هایی نظیر عبور حرارت ̜ صوت و حریق.
  • از انواع ابزارآلات کناف کاری اره دسته پلاستیکی بوده که کارایی بهتر و راحت تری نسبت به اره های بزرگ دارد از آن برای برش پنل استفاده می شود .
  • در هر دو صورت U36 هایی که به اندازه ی مورد نیاز بریده شده اند به این اتصال های HD90 متصل می شوند.
  • هم اکنون خدمت نت در شهرهای تهران و اطراف تهران فعال است و به زودی فعالیت خود را در سراسر ایران گسترش خواهد داد.

انواع ابزار ها شامل ابزارهای حمل و برش می باشد که در مراحل مختلف کناف کاری استفاده می شود. همانطور که در بالا برای شما بازگو کردیم این محصولات دارای مزایا بسیاری می باشند که موجب گردیده تا بتوان به راحتی آنها را در بسیاری از محیط ها مورد استفاده قرار داد. محصولات کناف به دلیل آماده بودن پنل های آن علاوه بر نوسازی واحد ها برای دکور کردن انواع واحد های تازه ساخته شده نیز مورد استفاده قرار می گیرند. ديوارهاي پوششي بدون سازه کناف، ساختارهای سريع و كارآمدی جهت بازسازي ديوارهاي بنايي قديمي، پوشش ديوارهاي بنايي جديد (نازک کاري) و بهسازي حرارتي و صوتي ساختمان ها مي باشند.

11 بتونه در دومرحله آستر ورویه با رعایت فاصله زمانی (حدود 7 ساعت) و رعایت عرض مناسب (حدود 40 سانتی متر ) اجرا سقف کناف میگردد. بد نیست که رنگ کناف ها با نورپردازی های سقف تناسب داشته باشه تا اون هارو زیباتر کنه. با این کار احتمال ترک خوردگی کناف در محل درز های اتصال رو به حداقل ممکن می رسونن. نصب این کناف های اضافه علاوه بر این که به قطعات F47 و L25 بیشتری نیاز داره، هزینه های بیشتری رو هم به همراه داره. البته ناگفته نماند که زیبایی سقف های دکوراتیو بر کسی پوشیده نیست. سازه های بلندِ F47، در دو سمتِ لبه های خود، روی نبشی های L25 دیوار های محل، مهار میشن.

برای انجام بتونه کاری ابتدا باید پودر بتونه را در آب با مقدار مناسب ترکیب کنند و بعد از اینکه آب مخلوط شد مواد بتونه را برای درز گیری استفاده می کنند. این محصولات شامل انواع مختلفی می باشند که بخشی از آن شامل دیوار جدا کننده، دیوار پوششی، سقف کاذب مشبک، آلومینیومی و سقف کاذب یکپارچه است. از دیگر انواع آن میتوان به سقف کاذب رابیتس، آکوستیک، گریلیوم، ترکیبی، چوبی ، تایل و سقف کاذب پی وی سی اشاره کرد. هر کدام از انواع سقف کاذب میتواند به عنوان دیوارپوش هم استفاده شوند و سقف و دیوار کناف در کنار هم تبدیل به طراحی یکپارچه و منظم شوند که به نمای هر چه بیشتر ساختمان کمک شایان توجهی می کند.

به دکو آرت ایران خوش آمدید

در قرارداد کناف نوع پانل گچی و یا پانل سیمانی و مارک آن ، بتونه کاري يا عدم آن ، نحوه محاسبه کار انجام شده ، نحوه پرداخت ، محل دقيق هالوژن ها ، انجام يا عدم انجام ماستيک ، حمل و نقل مصالح تا پاي کار يا عدم آن قيد شود. دیوارهای کناف دارای انعطاف بسار زیاد معماری می باشند،به همین جهت می توان طرحهای گوناگون معماری را با استفاده از این ساختارها اجرا نمود. در ساختمانها پس از گذر زمان ، ممکن است لوله های تاسیساتی عبور کرده از سقف کاذب به تدریج فرسوده و در مواردی به نشت مایعات بیانجامد. همچنین مشاهده میشود ، پس از گذر ۱۰ الی ۱۵ سال از عمر یک واحد مسکونی تمایل به تغییرات دکوراسیون ( بازسازی ساختمان ) احساس میشود. از دیگر مزیت های سقف کاذب (کناف) میتوان با انعطاف معماری بالا و ساخت سقفهای معلق تزئینی (دکوراتیو) و طرح های زیبای هندسی و نور پردازی جلوه ای از هنر و زیبایی را در سقف کاذب خلق و ایجاد نمود.

در زمان کناف کاری از نوار درزگیر استفاده می شود به همین دلیل از ترک هایی که به مرور زمان بر روی دیوار ایجاد می شود دیگر خبری نیست. پیچ های اتصال که به سه صورت اتصال پنل به سازه که از پیچ های نوک تیز و سرمته دار استفاد میشود و اتصال سازه به سازه که با توجه به ضخامت لایه فلزی پیچ مورد نظر مشخص می شود و همچنین اتصال سازه به کناف که از پیچ های نوک تیز استفاده می شود. با استفاده از این محصولات می توان به راحتی باکس های نوری چشم نوازی را برای واحد های مسکونی ایجاد کنید. همچنین به دلیل آماده بودن آنها معمولا قیمت تمام شده نیز بسیار پایین تر از متریال های سنتی می باشد. از این رو می توان آنها را در فضاهایی مانند سالن های اداری استفاده کنید. در صورت نیاز آنها را به رنگ دلخواه خود تزیین کنید و به کار گیرید.

استفاده به عنوان دیوار کاذب پوششی

در زمانی که نیاز به دسترسی به تاسیسات و لوله های کار شده در ساختمان دارید. پس از گذشت 6 ساعت دوباره یک لایه بتونه و پرداخت آن را انجام داده سپس نوبت به ماستیک کشی می رسد. حالا باید تمام سطح سقف را به طور کاملا یکدست و صاف ماستیک کشی کرد. پیچ های برند مکس ، پیچ کناف ایران ، پیچ فلکس از پیچ های با کیفیت هستند که در بازار عرضه می شوند. در مواقعی که پانل های تهیه شده ابعاد 1.20 در 2.40 بود، باید فواصل آکس به آکس ها را 48 سانتی متر اجرا کنند تا جوابگوی پانل ها باشد.

نحوه نصب و اجرای سقف کناف

پانل MR یا پانل مقاوم در برابر رطوبت جهت سقف های کاذبی است که در معرض رطوبت قرار دارند مانند سقف کاذب مناطق شرجی. پانل FR پانل های ضد حریق کناف هستند و در ساختمانهای با درجه اهمیت بالا و یا در ساختمانهایی که احتمال وقوع آتش سوزی وجود دارد در سقف های کاذب استفاده می گردد. پانل FM پانل های مقاوم در برابر رطوبت و آتش هردو میباشند و در مناطق در معرض رطوبت که مقاومت در برابر آتش نیز مد نظر میباشد کاربرد دارند. به عنوانعایق حرارتیاز اتلاف انرژی و گرمای محیط داخلی منزل جلوگیری می‌کند. با جذب صدا به عنوان عایق صوتی عمل کرده و مانع از پخش صدای زیاد در ساختمان می‌شود.