هارد دوربین مداربسته دوربین مداربسته تهران، بازار دیوار-امن باش

بدیهی است هرچه که تعداد و کیفیت دوربین ها بیشتر باشد به پهنای باند بیشتری نیاز پیدا می‌کنید که به معنای نیاز برای هارد دیسک سریع است. اگر کاربر به یک هارد دیسک برای ذخیره‌سازی پشتیبان یا صرفاً برای ذخیره فایل‌های خود نیاز دارد، می‌تواند از WD Green HDD استفاده کند. هاردهایی که توسط شرکت های تولید کننده هارد دیسک تولید و به بازار جهانی عرضه می شوند، با عنوان هارد اصلی معرفی خواهند شد. این هاردها در کشورهای مقصد توسط نمایندگی های معتبر گارانتی می شوند. این هارد DVR در ظرفیت های 1 ترابایت – 2 ترابایت – 4 ترابایت – 8 ترابایت – 10 ترابایت و مخصوص سیستم های مداربسته و نظارت تصویری طراحی شده است.

از اونجایی که بسیاری از محصولات Raster در واقع تغییر نام یافته تجهیزات Dahua است احتمالا مشکلی با این هارد وسترن ندارد! (من بر روی داهوا این هارد را چک کرده ام) البته ممکن است با برخی از رنگ های خاص آن مانند مشکی یا قرمز مشکل داشته باشد. بهتر است هارد وسترن سبز را امتحان کنید احتمالا مشکلی نخواهید داشت.

مشکل شناسایی هارد توسط دستگاه به دلیل سست بودن کابل تغذیه هارد، برق کافی به سیستم DVR / NVR نمی رسد ؛ یا اینکه اتصال کابل ساتا به درستی برقرار نیست و ارسال و دریافت اطلاعات از هارد به دستگاه انجام نمی گیرد. در این صورت اتصالات کابل برق هارد دیسک و ساتا را چک می کنیم و در صورت امکان آنها را با کابل نو تعویض می نماییم. این مزیت ها نسبت به بقیه انواع هارد موجب شده است که این هارد را به بهترین انتخاب برای استفاده در سیستم های نظارت تصویری تبدیل می نماید. برای مدیریت تصاویر و اصوات در سیستم های نظارتی باید از دستگاه مدیریت تصویر استفاده نمود این دستگاه اطلاعات را داخل هارد DVR ذخیره میکند. پس از اطمینان از اتصال درست کابل های دیتا و پاور هارد، هارد دیسک را بر روی جای پیچ های موجود در کف بدنه DVR یا ان وی ار قرار دهید.

  • اطلاعات در بخش های مختلف هارددیسک ذخیره می شود، پیدا کردن اطلاعات و ارتباط بین آنها زمان خاصی دارد.
  • در این مقاله به بررسی انواع هارد DVR و معرفی و آشنایی با هارد مخصوص DVR با برند وسترن دیجیتال و سری بنفش Western Digital Purple Surveillance و تفاوت آن با هارد های دیگر که در DVR سیستم های دوربین مداربسته استفاده می شود میپردازیم.
  • امروزه بسیاری از سازمان‌ها به صورت شبانه‌روزی با کارمندانی در شیفت های چرخشی www.amnbash.ir کار می‌کنند.
  • این بدان معناست که هارد اکسترنال در دی وی آر یا NVR ها معمولا فاقد کارایی هستند.

هارد دوربین مداربسته دوربین مداربسته تهران، بازار دیوار-امن باش

این منبع تغذیه دوربین مداربسته دارای تکنولوژی نظارت برای استفاده در سیستم های دوربین مداربسته در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می باشد. برای داشتن اطلاعات بیشتر در خصوص هارد و جلوگیری از سوختن آن مطالعه مقاله آموزشی نحوه جلوگیری از سوختن هارد دستگاه DVR دوربین مداربسته پیشنهاد میشود. هارد وسترن دیجیتال بنفش با ظرفیت های مختلف از 1 ترابایت تا 4 ترابایت.

دوربین آندوسکوپی

از سوی دیگر،RAID سیستمی است که به شما امکان می‌دهد داده‌ها را روی چندین هارد دیسک ذخیره کنید. همه هارد دیسک های پیکربندی شده به عنوان یک سیستم ذخیره سازی واحد تحت سیستم RAID عمل می‌کنند. این دسته از هارددیسک ها مناسب برای کامپیوترهای معمولی و خانگی هستند. با توجه به کرکرد 24 ساعته سیستم های مداربسته استفاده از این هارددیسک ها برای این سیستم ها توصیه نمی شود زیرا پاسخگوی حجم بالای تبادل اطلاعات در دوربین مداربسته نیستند.

این امر آن را به یک انتخاب مناسب و معقول برای استفاده در دستگاه های دوربین مداربسته تبدیل می کند. برای استفاده در تجهیزات دوربین مداربسته و ضبط کننده های ویدئویی، از جمله دستگاه های DVR و NVR، هارد دیسک باید برای ضبط 24 ساعت روشن باشد. با توجه به کاربری های مختلف کمپانی های سازنده هارد دیسک برای هر کاربری، نوع خاصی از هارد دیسک را طراحی و تولید می کنند.

این مدل از هاردها از یک دیسک مغناطیسی که با سرعت بالا در حال چرخش است و یک هد که به روی این دیسک حرکت کرده و عملیات نوشتن یا خواندن داده را انجام می دهد تشکیل شده است. برای تست هارد دوربین مداربسته و این که بدانیم هارد در چه وضعیتی است، ابتدا لازم است مقداری در مورد خرابی های هارد دوربین مداربسته و علت های به وجود آمدن این آسیب ها اطلاعاتی داشته باشیم؛ پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مقاله با هایک ویژن لند همراه باشید. هاردهای سبز به نسبت دیگر محصولات دارای سرعت پایین تر بوده ومعمولا برای ذخیره اطلاعات و بایگانی استفاده می‌شوند.

درباره هارد های Seagate میتوانید در اینترنت مقاله های متنوعی را مطالعه کنید. ما در این مقاله قصد داریم به شما انواع مختلف هارد های Western را توضیح دهیم. هارد های وسترن دیجیتال، با توجه به نوع کاربری در بسته بندی هایی با رنگ های متفاوت تولید میشوند. S300 برای نظارت 24 ساعته در سیستم های نظارت تصویری طراحی شده است. این هارد دیسک دارای بسیاری از ویژگی های مفید است که به محافظت از داده های شما کمک می کند و عملکرد مناسبی را در سیستم امنیتی شما ارائه می دهد.

در این مقاله قصد داریم تا به شما هارد مناسب دوربین مداربسته را معرفی کنیم. از آنجایی که دوربین های مداربسته همواره در حال ثبت تصویر هستند، نیاز به یک یا چند هارد با ظرفیت بالا دارند. هارد کمک میکند تا تصاویر ضبط شده توسط دوربین مداربسته ذخیره شود تا در صورت لزوم، به آن ها دسترسی داشته باشیم. در حال حاضر داتیس بزرگترین تولیدکننده‌ی سامانه‌های نظارت تصویری در ایران است.

هارد دوربین مداربسته (فروش+معرفی)

پس از اطمینان از درست وصل شدن کابلها، هارد را بر روی جای پیچ های موجود کف بدنه DVR قرار دهید. برای بستن پیچ ها باید دستگاه را بلند کرده و پیچ ها را از زیر دستگاه ببندید. DVRها معمولا تعداد مشخصی از هارد با ظرفیت محدود را پشتیبانی می کنند. توجه داشته باشید که هاردی که برای دستگاه انتخاب کرده اید حتما به وسیله دستگاه قابل پشتیبانی باشد. جهت بررسی شرایط هارد در سیستم رکوردر هایک ویژن خود که می تواند NVR و یا DVR باشد در این آموزش دسترسی از طریق صفحه وب به کنسول دستگاه که اغلب اپراتورهای حرفه ای از آن استفاده می کنند، آموزش داده خواهد شد.