پشتیبانی و نگهداری شبکه شرکت مدیریت خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه های کامپیوتری

پشتیبانی و نگهداری شبکه شرکت مدیریت خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه های کامپیوتری

شما می توانید از خدمات ما برای نصب و مدیریت پشتیبانی و نگهداری از شبکه های خدمات پشتیبانی شبکه کامپیوتری بهره ببرید. شرکت و سایت خدمات پشتیبانی شبکه کامپیوتری پیشگام رایانه آماده ارائه خدمات به شما بزرگواران است. پشتیبانی و نگهداری شبکه‌های کامپیوتری به مفهوم نگهداری، مراقبت و رفع ایرادات شبکه و در برخی موارد توسعه شبکه در بخش‌های نرم افزاری و سخت افزاری می‌باشد. تعمیر و نگهداری منظم سیستم‌های کامپیوتری از بسیاری مشکلاتی که به علت عدم رسیدگی به شبکه به وجود می‌آید می‌کاهد و خرابی‌های دایمی را از شبکه های کامپیوتری شما دور نگه می‌دارد. با توجه به اهمیت نظارت و پشتیبانی شبکه و سیستم های کامپیوتری،شاید برای شما به صرفه‌تر باشد که بخواهید تعمیر و نگهداری و پشتیبانی شبکه خود را به شرکت پشتیبانی و نگهداری شبکه واگذار کنید.

  • البته در صورتی که با ما قرارداد خدمات ساعتی داشته باشید، همچنان بهتون خدمات ریموتی هم ارائه می‌کنیم و دغدغه‌ای بابت زمان‌هایی که کارشناس در محل شرکت شما حضور نداره، نخواهید داشت.
  • در مورد میزان این ساعات می‌تونید خودتون با انتخاب پکیج مناسب تصمیم بگیرید و اگر برای این انتخاب نیاز به مشورت داشتید ما در کنارتون هستیم.
  • رایان پشتیبان خدمات باکیفیت را بر اساس تجارب این چند ساله ارائه می‌دهد و در نهایت آرامش کامل را برای تک تک افراد شرکت شما فراهم می‌کند تا با خیال راحت بر کسب و کار و تجارت خود تمرکز داشته باشید.
  • با پشتیبانی شبکه می‌توان بهترین عملکردهای امنیتی و بهره وری سازمانی را افزایش داد.
  • در قرارداد پشتیبانی شبکه آی تی پشتیبان به صراحت درباره عدم افشای اطلاعات صحبت شده است که میتواند نگرانی شما را در این رابطه برطرف سازد.
اگر شبکه کامپیوتری جسم شرکت شما باشد، یک متخصص شبکه قطعا پزشک شرکت شما خواهد بود. هر چقدر این پزشک حاذق تر باشد پیدا کردن ریشه مشکل و شروع درمان سریعتر خواهد بود. برای درک بهتر موضوعِ مدت زمان لازم برای رفع مشکلات فنی شبکه فرض کنید ارتباط یک کاربر با شبکه و سرورها قطع شده است و مشکل در زیرساخت کابل ارتباطی کاربر تشخیص داده می‌شود. رفع این مشکل در شبکه شرکتی که مستندات فنی از زیرساخت خود ندارد و نودهای شبکه شماره گذاری نشده‌اند چند برابر زمانی است که در یک شبکه از قبل به خوبی این کار انجام شده و به راحتی مسیر کابل شبکه معیوب و محل اتصال آن به سوییچ اصلی مشخص است . آن‌چه به‌طور معمول منشأ تهدیدات در سیستم‌های اطلاعاتی است ناشی از عدم وجود کنترل‌های لازم روی آن سیستم‌ها است. نمونه‌های واضح این سیستم‌ها، شبکه‌ها و خدمات عمومی روی شبکه به‌خصوص شبکه اینترنت است.

پیچیدگی و نوع تجهیزات

راه اندازی زیر ساخت شبکه از مراحل ابتدایی مانند کابل کشی و نصب ابزارهای سخت افزاری تا نصب سیستم های نرم افزاری و پشتیبانی از شبکه ، از مجموعه اقداماتی است که در زمینه Network Services صورت می گیرد. تمامی سازمان ها و کسب و کارها برای موفقیت در اهداف خود ، به دریافت Network Services نیازمند می باشند. پشتیبانی از شبکه‌ به معنای مدیریت، نگهداری، مراقبت و رفع ایرادات شبکه های کامپیوتری است. به طور کلی پشتیبان شبکه از بخش‌ های نرم افزاری و سخت افزاری مراقبت و نگهداری می کند.

بخش فنی کار شامل آماده‌ سازی هر یک از تجهیزات محاسباتی پس از راه اندازی شبکه یا نصب فایل‌های سیستم، فایل‌های پیکربندی و سیستم‌های عامل و همچنین آموزش به کاربران در کارکرد تجهیزات محاسباتی باشد. خدمات شبکه و پشتیبانی شبکه‌‌های کامپیوتری در حال حاضر یکی از بزرگترین نیازهای شرکت‌ها ، مؤسسات و سازمان‌ها در حوزه انفورماتیک می‌باشد. با رشد و نفوذ فناوری اطلاعات در تمامی حوزه‌های کسب و کار موجب شده است که نیاز مبرم و شدیدی در زمینه نگهداری و پشتیبانی کامپیوتر و شبکه، تجهیزات شبکه‌های کامپیوتری و سرویس‌های مرتبط با آن برای صاحبان کسب و کار احساس گردد.

علت مهم بودن پشتیبانی شبکه برای شرکت‌ها:

یک پیمانکار باید تلاش کند تا زمان قطعی سیستم برای راه اندازی یک سیستم جدید را به حداقل ممکن برساند. بک اپ گیری از اطلاعات، مدیریت ریسک توسط یک پیمانکار پشتیبانی حرفه ای، موجب اطمینان خاطر مشتری می شود و باید یک مفاد از قرارداد پشتیبانی شبکه به این اصل اختصاص داده شود. شرکت شما دارای سرور(هایی) است که حاوی داده ها و نرم افزارهایی مانند ایمیل یا فایل های مشتری است.

تنوع و تعداد مشتریان

اگر این ها به درستی کار نکنند، کارکنان شما نمی توانند وظایفشان را انجام دهند. شرکت‌ها همه تلاش خود را می‌کنند تا اتصال به شبکه حتی برای یک دقیقه هم اختلال نداشته باشد تا آسیبی متوجه کسب‌و‌کارشان نشود. سیستم‌های تلفن سانترال یا ویپ می‌تواند با توجه به پلن انتخابی شما تحت پوشش پشتیبانی هینزا قرار گیرد. پشتیبان شبکه به‌صورت ۷/۲۴ باید در دسترس بوده تا بتواند مسائل کلاینت‌های شبکه را حل کند. به شما امکان مشاهده صفحات نمایش کامپیوترهای متصل شده به شبکه را می‌دهد. به این صورت شما می‌توانید متوجه شوید که کارمندان یا کسانی که از کامپیوتر های شبکه استفاده می‌کنند در حال انجام چه کاری هستند همچنین می‌توان برای دادن آموزش به گروهی از کارمندان با نمایش دادن محتویات صفحه نمایش خود به آن‌ها استفاده کرد.

اما اگر با این روش مشکل حل نشود می‌توان از خدمات ریموتی استفاده کرد. ما برای استخدام یک فرد باید هزینه های زیادی همچون حقوق، بیمه، مزایا، اضافه کار و… بپردازید. که در مقایسه با استفاده از خدمات شرکت ها به شدت کمتر است و دردسرهای کمتری دارد.