پیراهن جین ژینو

پیراهن های جین برای استفاده در مکان های غیررسمی و مهمانی های خودمانی مورد استفاده میگردد. به طور کلی پیراهن های مردانه به سه دسته رسمی ، نیمه رسمی و غیر رسمی تقسیم میشوند که در ادامه هر یک را به صورت جداگانه بررسی خواهیم کرد. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. استفاده از مطالب فروشگاه اوریجینال دیلم فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

برای شستشوی لباس های جین خود درجه لباسشویی را روی ملایم تنظیم کنید. ویژگی های مذکور سبب می شود که این پوشش استایل کژوال و نیمه رسمی داشته باشید به این معنی که شما می توانید از آن هم در مهمانی های نیمه رسمی خود و هم بصورت کژوال و استفاده روزمره از آن استفاده کرده و استایل جذابی داشته باشید. کد تایید ۵ رقمی ارسال شده به شماره همراه زیر را وارد نمایید. لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید. تمامی کالاهای اين فروشگاه به صورت اورجينال و با ضمانت اصل بودن ارائه می شوند. میتوانید اطلاعات مربوط به نحوه استفاده از داده ها را طبق سیاست مدمن نسبت به حفظ حریم خصوصی بخوانید.

شلوار چینو در رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شود، اما به طور معمول رنگ خاکی آن به همراه پیراهن جین مردانه به کار می‌رود. رنگ آبی و خاکی از بهترین ترکیب رنگها برای لباس پوشیدن محسوب می‌شوند. بافت نخ و پنبه در پارچه چینو باعث شده، این شلوار بسیار خنک و سبک بوده و برای تابستان انتخاب مناسبی باشد. برای تکمیل این استایل اسپرت و شیک باید از یک کتانی سفید یا کفش کالج استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی لباس سارابارا در اواخر سال ۱۳۹۶ با بکارگیری نزدیک به نیم قرن تجربه‌ی شرکت در زمینه تولید، پخش و خرده فروشی لباس مردانه و لباس زنانه تأسیس شد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به پارس ناز می باشد. با توجه به روش انتخابی شما، مرسوله ها از طریق پست پیشتاز، پست سفارشی، تیپاکس یا پیک برای شما ارسال می شوند و مطابق زمان مشخص شده در صفحه پرداخت سفارشات به شما تحویل داده می شوند.

  • داده های شخصی شما برای پشتیبانی از تجربه شما در این وب سایت و نیز برای مدیریت دسترسی به حساب کاربری شما و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی شرح داده شده استفاده می شود.
  • در این مقاله لیستی از بهترین روش‌ها، برای ست کردن پیراهن جین مردانه را به شما گفتیم.
  • تمامی اجناس با پارچه ی مرغوب و دوخت صنعتی با کیفیت ارائه میگردد.
  • دکمه ای و سنگ شور بوده و تولید کننده این پیراهن جین MJG است.
پیشنهاد می شود برای انتخاب بهترین سایز حتما سایزهای بالا را با سایز یکی از لباسهای کودک خرید پیراهن جین مردانه خود مقایسه کنید. شانه را روی لبه میز اتو قرار دهید تا محل مورد نظر برای اتو آویزان شود و بقیه لباس از لبه میز آویزان شود، آستین و شانه را به سمت داخل و عقب بکشید. پیراهنی که مناسب شماست باید دکمه‌ها را به راحتی ببندید و بند دکمه‌ها باید صاف روی خط وسط سینه قرار بگیرند، جایی که می‌ایستد و میله دکمه‌ها مستقیم قرار نمی‌گیرد، بلکه موجدار می‌ایستد.

بنابراین در هنگام خرید پیراهن مردانه باید به نکات مهمی توجه کنید تا انتخابی خوب و عالی داشته باشید. از جمله نکات مهمی که باید نهایت دقت خود را در ارتباط با آن بکار بگیرید توجه به کیفیت دوخت لباس و پارچه بکار رفته برای آن است. پیراهن لی جیب دار در دو مدل تک جیب و دو جیب تولید می شود که مدل پیراهن جین تک جیب دارای یک جیب ساده یا دکمه ای روی سمت چپ سینه میباشد و پیراهن جین دو جیب دارای دو جیب ساده یا دکمه ای روی هر دو سمت سینه میباشد. جدیدترین پیراهن های مردانه اسپرت را از بهترین مجموعه متنوع عرضه کننده انواع پیراهن های شیک مردانه در سایز بندی ها مختلف با رنگ بندی های جذاب و قیمت های مناسب خریداری کنید. پیراهن آستین بلند چهارخانه مردانه از معدود آیتم هایی است که میتوان در چهارفصل استفاده کرد. پیراهن های چهارخانه مردانه از آیتم های پرطرفدار برای داشتن یک استایل نیمه رسمی و همچنین ساده ، به شمار میرود.

در مورد کفشی کـه میخواهید با این استایل بپا کنید، هم اسنیکر و هم نیم بوت انتخاب مناسبی خواهند بود. دکمه ای و سنگ شور بوده و تولید کننده این پیراهن جین MJG است. این پیراهن به دلیل اسپرت بودنش افزون براین که یک پیراهن جین مردانه است می تواند، بعنوان یک پیراهن جین زنانهنیز محسوب شود.قیمت پیراهن جین مردانهدر فروشگاه بابی مد بسیار مناسب می باشد. اگر به دنبال لباسی برای تمامی فصول می گردید بدون شک پیراهن جین مردانه یکی از انتخاب های شما خواهد بود.

اگر این لباس رابه خوبی ست کنید میتوانید تیپ فوق العاده لاکچری داشته باشید. شما می توانید از سراسر ایران سفارشات خود را به صورت آنلاین در بانک لباس ثبت کنید و با استفاده از کلیه کارت های عضو شتاب مبلغ سفارش را پرداخت نمایید. در صورتی که تا قبل از ساعت 11 سفارش شما ثبت شود، سفارش شما در همان روز ارسال خواهد شد و سفارشات بعد از ساعت 11 در اولین روز کاری بعد به سیستم حمل و نقل تحویل داده می شوند. بسته بندی سفارشات در بانک لباس رایگان است و فروشگاه مبلغی به عنوان بسته بندی از شما اخذ نمی کند.

اگر آستین روی استخوان مچ بزرگ باشد به این معنی است که قد آستین پیراهن شما استاندارد است، اگر بالای استخوان مچ باشد کوتاه و اگر روی دست باشد بلند است. قد آستین هایتان باید طوری باشد که وقتی مانتو می پوشید حدود دو سانت از آستین های مانتو بیرون بزند. بسیاری از مردم اتو کردن پیراهن مردانه را کاری دشوار می دانند. رایحه نزدیک به کرید اونتوس، و خب با توجه به این قیمت اصلا نباید انتظار کیفیت خیلی بالایی رو داشته باشین، و حتما باید دم دستتون باشه و در طول روز چندین بار بزنید. چند سال پیش یک نمونه از این عطر از فروشگاه زئوس گرفتم واقعا خوب بود. بازنشر مطالب فروشگاه اینترنتی مکسی برای مقاصد غیرتجاری، با ذکر منبع بلامانع است.

پیراهن جین ژینو پیراهن جین مردانه یکی از محصولات کاربردی و پر طرفدار است که با شلوار جین در تیپ روزمره به خوبی ست می‌شود. انواع پیراهن آستین کوتاه مردانه در بهار و تابستان کاربردی و محبوب هستند. برای اطلاع از شرایط خرید عمده پیراهن آستین کوتاه مردانه با ما تماس بگیرید. را با تخفیف ویژه پیدا کنید.فروشگاه اینترنتی باتخفیف با پایبندی به سه ویژگی مهم پرداخت در محل ،ضمانت بازگشت کالا و ارسال به سراسر کشور در مدت کوتاهی به یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی کشور تبدیل شده است. فروشگاه اینترنتی سال‌ست با ارائه انواع مدل‌های پیراهن سفید، جین، چهارخانه، آستین کوتاه و بلند، پیراهن ساده و طرح دار امکان خرید اینترنتی این محصولات را برای مشتریان عزیز فراهم نموده است.