چگونه یک طراح گرافیک و فتوشاپ کار حرفه ای شویم؟ پارماتیک

چگونه یک طراح گرافیک و فتوشاپ کار حرفه ای شویم؟ پارماتیک فتوشاپ ابزاری بسیار مهم در صنعت برندینگ محسوب می‌شود و از آن در زمینه طراحی هویت بصری برند، کارت ویزیت و… استفاده می‌شود. همچنین به کمک این نرم افزار جذاب می‌توان پس زمینه تصویر، نور و کنتراست تصاویر ثبت شده را تغییر داد و بسیاری از فیلترها و تکنیک های عکاسی را بر روی تصاویر پیاده سازی کرد. قبلا راه دیگری برای انجام این کارها وجود نداشت و طراحان برای چنین ویرایشهایی دست به دامن گرافیستها می‌شدند! در آن زمان برای طراحانی مثل من که قصد طراحی وب داشتند، ترنزیشن آسان بود اینطور که یک طرح در فتوشاپ می‌ساختیم، مشتری آن را تایید می‌کرد و از تصاویر و کد خروجی می‌گرفتیم.

شما با تصاویر می توانید احساسات و افکار خود را به افرادی از دیگر زبان ها انتقال دهید. با گذر زمان، زبان تصویر به یک علم و هنر به نام گرافیک تبدیل شد. امروزه شرکت ها و افراد مختلفی به این هنر پرداخته اند و و این هنر به خصوص در دنیای دیجیتال بسیار پرکابرد است. علم گرافیک در سایت های دیجیتالی رسوخ کرده و شامل موارد گوناگونی از قبیل عکس، فیلم، فونت، حاشیه و … می باشد. ظاهر جذاب یک وب سایت نه تنها باعث زیبایی بلکه باعث جذب بیشتر مشتری و موفقیت بیشتر در کار می شود.

کاربرد فتوشاپ در معماری

متخصصان خود کمپانی ادوبی ازجمله Julieanne Kost و Terry White مثال‌هایی از افراد حرفه‌ای هستند. نوار باریکی که در سمت چپ برنامه فتوشاپ وجود دارد، مجموعه‌ای از ابزارها را نشان می‌دهد که شاید به ظاهر ساده و کم باشند. اما اگر بر روی فلشی که زیر هر کدام از آن‌ها وجود دارد، کلیک کنید، زیرمجموعه‌های هر ابزار را خواهید دید که به شما قدرت عمل و آزادی عمل بیشتری خواهد داد. حدود 65 ابزار برای کارهای انتخاب، کراپ کردن، تکه تکه کردن، رنگ‌آمیزی، کشیدن، تایپ و .. برای این مرحله از شروع یادگیری فتوشاپ و تبدیل شدن به فتوشاپ‌کار حرفه‌ای، می‌توانید آموزش‌های رایگان داخل اینترنت را دنبال کنید. هر روز با یک ابزار کار کنید و در مدیریت آن به شرکت گرافیک حرفه ای تسلط کامل برسید.

نسبت‌ها را رعایت کنید و‌ برای کشیدن عناصر مختلف در طرح، وسوسه نشوید. هرگز بدون رعایت نسبت‌ها، دکمه‌ها یا وکتورها را نکشید؛ به‌خصوص اگر این شکل‌ها دارای گوشه‌های گرد باشند. پارماتیک حاصل تفکری نوین و متفاوت در عرصه ارائه خدمات برندینگ و دیجیتال مارکتینگ می باشد.

به ایلوستریتور باز می گردیم و یک لوگوی مدور برای قرار دادن در پوستر طراحی می کنیم. این روشی رایج برای طراحی لوگو است.

در ادامه میخواهم یکسری از تصاویر که با فتوشاپ دستکاری شده است و ترکیب نهایی باعث خنده شما می شود را قرار بدهم تا ببینید طراحان قدرت خلق چه تصاویری را با استفاده از فتوشاپ دارند . هر عکس به نوعی تغییر کرده که شاید دیدن آن در ابتدا باعث تعجب شما شود یا شاید مثل بنده در همان ابتدا لبخند بر روی لبان شما نقش ببندد . با یکی دیگر از مطالب سایت با عنوان نمونه عکس های Funny Photo manipulations در خدمت شما هستم .

یک دوره آموزش فتوشاپ به شما در جمع‌بندی و اتمام این مدت بسیار کمک خواهد کرد. در کنار این، می‌توانید از دیگر منابع رایگان و کم‌هزینه آموزش فتوشاپ نیز استفاده کنید. انواع تصویر سازی و تکنیک های تصویر سازی در دوره آموزش طراحی تصویر سازی سلام گرافیک آموزش داده می شود. در این آموزش روند طراحی یک پوستر یادگاری به سبکی قدیمی را به شما آموزش دادیم. در طول اجرای طرح از تکنیکها و ابزار قدرتمند پرکاربرد فتوشاپ مانند layer styles ، layer masks ، Free Transform ، filters و adjustment layer استفاده کردیم.

  • برای تغییر موقعیت متن، می توانید حرف V را فشار و شی را حرکت دهید .
  • به ازای هر روزی که دیرتر یادگیری را آغاز کنید، ماه‌ها از قافله متخصصان این زمینه عقب خواهید ماند و ما نمی‌خواهیم این اتفاق بیفتند.
  • ما در پی وی لرن با بهره گیری از نیروهای متخصص این آموزش ها را برای شما آماده سازی کرده ایم.
  • نمونه ها شامل آموزش فتوشاپ ، طراحی قالب و بنر و موارد دیگر می باشد .
  • نقاط لنگر همان طور که ترسیم می کنید به طور خودکار به مسیر اضافه می شوند.

البته، لوگوها فقط برای وب سایت ها نیستند، بلکه برای محصولات زندگی واقعی، برای موارد خاص و سایر مواردی که در آن لوگو مورد نیاز است می باشد. تولید محتوا متنی، صوتی و تصویری، تبلیغ در شبکه های اجتماعی، و دوره های دیجیتال مارکتینگ از خدمات رایا مارکتینگ می باشد.عقیده داریم دیجیتال مارکتینگ و ‌ICT آینده ما را رقم میزنند. ما فقط و فقط یک لوگوی بی نهایت ساده و عادی را طراحی کردیم و این ذره‌ای از قدرت بی کران فتوشاپ است قطعا با یادگیری فتوشاپ می توانید لوگو های بی نظیری بسازید. من هر موقع میخواهم آموزش یک کارت ویزیت در سایت برای بازدید کنندگان قرار بدهم ، به بخش تصاویر گوگل رفته و نمونه های زیادی را مورد بررسی قرار میدهم.