۷ ایده طراحی داخلی ویلای لوکس

به همین دلیل بهتر است بدانید بقیه افراد برای اجرا و طراحی ویلا چه ابتکاراتی به خرج داده اند. این پله ها برای خانه های ویلایی کوچک مناسباند و هم فضای اضافی را اشغال نمی کنند هم می توانید از محیطی که در زیر راه پله ها به وجود آمده به طریقی استفاده کنید. وٌید ویلا باعث ایجاد فضاهای روشن تر و وسیع تری میشود و همچنین بهترین فضا برای اجرای راه پله است تا ارتباط فیزیکی طبقات را میسر میکند. سبک کاری شما، گزینه های بیشتر برای ویلا مثل بخش های تفریحی و ورزشی، استخر و آلاچیق و بسیاری فضاهای خاص دیگر تابعی از میزان هزینه ایست که برای ساخت ویلایتان در نظر گرفته اید. شرکت خانه معماری عرشا با برند اختصاصی عرشا هوم، برگرفته از مهندسین مجرب عمران و معماری آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان و کلیه امور مربوط به ساخت و ساز آپارتمان و ویلا، بازسازی و نوسازی ساختمان میباشد.

ویلاهای لوکس: دارای طراحی منحصر به فرد هستند. ایده آل ها برای طراحی ویلا منحصر به فرد! برای مثال در برخی موارد به جای رنگ آبی سبز می توانید از انواع پوشش های گیاهی به شکل های Green wall یا Flower box یا اسلب های سنگی یا پرسلانی به رنگ سبزآبی استفاده کنید و همچنین به جای استفاده از رنگ قرمز و نارنجی از چوب یا آجر با ته رنگ قرمز و نارنجی روشن استفاده کنید. در آشپزخانه و حمام میتوانید از سنگ طبیعی یا کاشی هایی با تزیینات زیبا استفاده نماید. بهتر است پشت تلویزیون نور طبیعی یا مصنوعی نباشد.

یک دست مبلمان کوچک مناسب فضای آزاد و داشتن چند گل زیبا این فضا را جذاب تر خواهد کرد .زیبایی حیاط بر دکوراسیون کل خانه تأثیر به سزایی دارد، چون حیاط اولین مکانی است که در هنگام ورود با آن رو به رو خواهید شد. یکی از مهمترین فاکتورهایی که در طراحی ویلاهای شیک اهمیت بالایی دارد، توجه به الگو (Pattern) و بافت (Texture) است. دکوراسیون حیاط ویلا جزییات زیادی خواهد داشت، که بر اساس سلیقه مخاطب، جزییات معماری ویلا، سبک دکوراسیون و هنر دکوراتور در ویلاهای گوناگون مختلف خواهد بود. ضمنا طراحی حیاط ویلا مدرن و سایر سبک های معماری با هدف پیوند بیشتر محیط داخلی و طبیعت و فضای بیرون انجام می گیرد. یکی از جذاب ترین انواع ویلاهایی که می توان این روزها طراحی کرده و برای ساخت آن اقدام کرد، طراحی ویلا مدرن دوبلکس با محوطه سازی لاکچری است. برای اینکه به بینش دقیق تری از طراحی ویلا و اهمیت آن برسیم در انتدا نیاز است تا با اهمیت و دلیل محبوبیت ویلا ها آشنا شویم امروزه ویلا به عنوان اقامتگاهی خارج از هیاهوی زندگی شهری برای کسب اندکی آرامش و آسایش شناخته می شود. از احجام ساده و هندسی و همچنین خطوط تیز در آن استفاده می شود اما در عین حال زیبایی خاصی داشته و به همین دلیل از محبوبیت بالایی برخوردار است.

فرش از اجزا بسیار مهم و ضروری در دکوراسیون داخلی کلاسیک برای پذیرایی است زیرا می تواند به شکوه هر چه بیشتر خانه بیفزاید. امروزه شومینهها در طرحها و مدلهای مختلفی ساخته میشوند که هر فردی با هر سلیقهای میتواند مدل مورد نظر خود را در بین تنوع مدلهای این المان به طراحی ویلا دوبلکس کوچک راحتی پیدا کند. در دکوراسیون داخلی خانه ویلایی لوکس باید به راه پلههای گرد در کنار آشپزخانه، اتاق خوابها و پذیرایی بزرگ، استخر، سونا و جکوزی توجه بسیار کرد؛ زیرا نگاه هر انسانی را به خود جلب میکند. ما هر چه قدر هم که درباره قواعد و اصول طراحی دکوراسیون ویلا مطالعه کنیم، باز هم نمی توانیم؛ به صورت تخصصی به طراحی ویلا بپردازیم، چرا که ما فقط دانش طراحی دکوراسیون را آموخته ایم. در صورتی که حیاط بزرگی ندارید و فقط یک حیاط خلوت کوچک برای ویلا دارید از این فضا چشم پوشی نکنید.

معمولا درختان همیشه سبز و گل هایی که رنگ آنها با نمای خارجی تطابق دارد بهترین گزینه هستند. معمولا از رنگ های روشن مثل سفید، کرم، طوسی و هم از رنگهای تیرهای مثل خاکستری، مشکی و قهوه ای در آشپزخانه استفاده می شود. نورپردازی این خانه اگرچه در شب جلوهی بیشتری داره اما درب ورودی قرمزرنگ و درب چوبی پارکینگ، در نور روز هم مشخص هستن. اساس این سبک مشخص بودن مصالح ساختمانی به کار رفته در ساخت ساختمان یا ویلا است. بسته به مساحت ویلا، کیفیت بستر زمین، تعداد طبقات ویلا و مصالح مورد استفاده اول از همه اقدام به گودبرداری و ساخت فوندانسیون می شود. زمین بر مساحت ویلا، امکانات اضافه، دسترسی های ویلا و دنج بودن آن مستقیماً اثر می گذارد. می توانید از جدول زیر نسبت مساحت رنگ ها به یکدگیر را ملاحظه کنید. طراحی ویلا دوبلکس نسبت به ویلا های یک طبقه دارای ویژگی های منحصر به فردی میباشد.

راه پله را به صورت طرح دار مثل مارپیچی و طرح های دیگر می سازند و برای زیبایی آن از لوستر های آویز و بزرگ استفاده می کنند. شما در طراحی های تخصصی، هیچ گونه تناسخی نمی بینید؛ سراسر هماهنگی و زیبایی در طراحی آن ها وجود دارد. شما میتوانید با استفاده از جنسهای دیگری برای پرده پنجره ویلای خود، تنوع خوبی به وجود بیاورید. برای خرید ویلا نوساز در شمال با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید. به طور کلی به سه شکل می توان هارمونی رنگی مکمل شکسته با رنگ قرمز نوشت اما با توجه به اینکه نور فضا نور شمال است و جزء نورهای سرد به شمار می رود، از بین این سه هارمونی رنگی هارمونی که ترکیب گرم تری در فضا ایجاد می کند شامل قرمز، نارنجی ، سبزآبی (Red، Orange، Blue Green) است.

انتظاراتی که امروزه از ویلای خود داریم به همراه ایده آل هایمان برای کیفیت زندگی، باعث می شوند که بیشتر به فکر ساخت ویلا ارزان و یا طراحی ویلا به صورت صفرتا صد بر اساس سلیقه خودمان باشیم. مبل ها باید در عین اینکه دارای ظرافت هستند اصل خود را حفظ نمایند و همراه با منبت کاری هایی که بر روی دسته و تاج و پایه های آن انجام شده اند زیبای خود را نشان دهند.بیشتر مبلمان های کلاسیک از چوب ساخته شده اند که دارای یکسری از منحنی های بر روی دسته و پایه می باشند. همچنین این سبک می تواند خانه را به سمت آرامش و ظرافت سوق دهد.

در این نوع طراحی ما می توانیم از فناوری مدرن به منظور زیبا سازی ویلا استفاده کنیم. زمانیکه صحبت از دکوراسیون ویلا به سبک مدرن میشود، منظور، تعریف نمای داخلی مطابق با یک سبک خاص است. در صورتی که قصد استفاده از پارکت و لمینت را داربد از چوب با ته رنگ نارنجی و قرمز روشن استفاده کنید. برای انتخاب کفپوش در سالن پذیرایی شما پیشنهاد ما استفاده از پرسلان ها یا کفپوش پارکت و لمینت است. پارکت لمینیت با طرح چوب از انواع کفپوش های ویژه سبک کلاسیک می باشد به همراه فرش های سبک و زیبا البته نباید از فرش های مدرن در این سبک استفاده شود. طراحی ویلا با فضاسازی به سبک مدرن چگونه است؟ بنا به درخواست گسترده متقاضیان و علاقه مندان به دکوراسیون داخلی، در این قسمت از سایت ما با طراحی داخلی ویلا و همه نکات درباره آن آشنا می شوید. طراحی ویلا دوبلکس میتوان گفت برای علاقه مندان به ساختمان های ویلایی یک انتخاب همیشگی میباشد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که برای زمین های با مساحت زیاد در نواحی خوش آب و هوا، راجب ساخت باغ ویلا هم فکر بکنید. تلاش کردیم که متناسب با مساحت ویلا و تعداد میهمانان احتمالی، اندازه میز را به درستی در نظر بگیریم.

بعد از آنکه طراحی ویلا توسط یک مهندس مجرب با در نظر گرفتن سلایق شما به پایان رسید، زمان ساخت فرا می رسد. چیزی که در فرمول طراحی ویلا در بخش احداث ساختمان و بنا کردن آن می خواهیم قرار گرفتن ساختمان جایی در میان فضای سبز است. در طراحی ورودی ویلا باید به بخش هایی مثل سایه بان و پارکینگ اختصاصی، سنگ فرش یا شن های درشت برای کف سازی و مشخص کردن مسیر منتهی به درب ورودی، ایجاد فضای سبز هنرمندانه، طراحی آبنما و حوض، ستون و سرستون های شیک و جذاب همراه با چراغ سرستونی و سردری مناسب، پلکان ورودی همراه با چراغ های حرفه ای مخصوص پلکان، توجه به سردرب ویلا به منظور افزایش و ارتقای سطح کیفی ورودی ویلا و حتی رنگ و سبک ساخت درب ورودی توجه ویژه داشته باشید. چه امکانات رفاهی برای ویلا ضروری است؟

همانطور که در قسمت های پیش نیز گفته شد، اصول به طراحی دکوراسیون ویلا برنامه می دهد. بنابراین همانطور که مشاهده کردید طراحی ویلا در سبک های مختلف، بخش ها و قسمت های گوناگون آن هر یک اصول و ضوابط خاص خود را دارد و نمی توان یکسری مراحل ثابت را برای همه آنها در نظر گرفت. در طراحی دکوراسیونهای ویلا باید اصولهای مهمی را در نظر گرفت و دکوراسیون را بر طبق این نکات انجام داد. ویلا امروزه بخش مهمی از تفریحات زندگی ما را تشکیل می دهد. استفاده از متریال های مختلف، مانند چوب و سنگ می تواند نمای بهتری به پوشش کف و دیوارها بدهد. فضاهایی مانند استخر روباز، زمین بازی، آلاچیق و فضای سبز و همچنین فضایی برای پارک ایمن اتومبیل ها در متراژ ویلا تعیین کننده هستند. پیش از هر اقدام جدی، مهم ترین قسمت، تعیین دقیق اهدافمان از داشتن ویلاست. در هر دو سبک تزئینات اضافه دیده نمی شوند. حال برای مثال دو رنگ سفید و مشکی را به عنوان رنگ های آکروماتیک به فضا اضافه می کنیم. پول همیشه هست؛ چرا که خداوند بندگانش را فراموش نمی کند؛ اما برای این که آرامش و خونسردی تان را حفظ کنید، حتما قواعد طراحی دکوراسیون را فرا بگیرید و سپس اقدام به تغییر دکوراسیون ویلای تان کنید.