مشکل غیر فعال شدن کیبورد یا صفحه کلید ایده آل تک

در صفحه کلیدهای نرم‌افزاری با حرکت دادن موشواره و کلیک کردن بر روی حروف، حرف مورد نظر چاپ می‌شود. اکثر کامپیوترها دارای صفحه کلید مجازی هستند که در صورت آسیب دیدن کیبورد یا در دسترس نبودن از آن می‌توانید استفاده کنید. کیبوردهای پروجکشن نوعی از کیبوردهای مجازی هستند که با USB به کامپیوتر یا لپ تاپ وصل شده و از طریق دستگاه کوچکی مانند پروژکتور صفحه کلید را روی میزتان نمایش می‌دهد. شما می‌توانید به سادگی روی صفحه کلید پروجکشن مانند صفحه کلید معمولی تایپ کنید.

با فشردن کلید های میانبر Ctrl + Windows + O در ویندوز، کیبورد مجازی ویندوز ۱۰ فعال می شود. کیبورد های مجازی اندروید تنوع بیشتری دارند و شما میتوانید از میان گزینه های مختلف بهترین ها را انتخاب کنید. در این قسمت معرفی بهترین کیبورد مجازی اندروید را برای شما عزیزان قرار داده ایم. شما میتوانید از این لیست بهترین گزینه را انتخاب کنید و با استفاده از آن راحت تر تایپ خود را در گوشی انجام دهید.

استفاده و جا به جایی این کیبوردها راحت تر از سایر مدل‌ها است؛ اما برای استفاده از آن‌ها نیاز به سطح صاف و سخت دارید. کیبوردهای وایرلسی یا بی‌سیم برای کار کردن نیازی به متصل بودن از طریق سیم به کیس کامپیوتر ندارند. با استفاده از این صفحه کلیدها می‌توانید از فواصل معمولا تا ۱۰ متری، با کامپیوتر خود کار کنید. کار کردن با این کیبوردها بسیار راحت‌تر است و معمولا برای کامپیوترهای رومیزی در منازل مناسب هستند. وقتی می‌خواهید در منزل یا محل کار خود یک کامپیوتر رومیزی نصب کنید، شاید کیبورد و موس آخرین چیزهایی هستند که به آن‌ها فکر می‌کنید.

کیبورد مخصوص بازی گرین مدل GK703-RGB

اگر رایانه جدیدی دارید و برای اتصال صفحه‌کلید به کمک نیاز دارید، یا صفحه‌کلید کار نمی‌کند، مراحل زیر را دنبال کنید. این پورت بدلیل اینکه در تمامی محصولات کامپیوتری پشتیبانی می شود و پر کاربردترین پورت در این زمینه می باشد، گزینه بسیار مناسبی برای اتصال کیبورد و ماوس به کامپیوتر و یا حتی لپ تاپ می باشد. کیبوردهای لپ تاپی ، از کلیدهای با ارتفاع بسیار کم بهره مند گردیده است. کیبورد گیمینگ و یا صفحه کلید مخصوص بازی، یکی از پر طرفدارترین کیبوردهای موجود در بازار می باشد. کیبورد شستی (Thumb-sized keyboard) درتلفن همراه‌های ساده وجود دارد. این نوع صفحه کلید تنها دارای تعداد کمی کلیدهای اصلی است و فضای استفاده کمی دارد اما با این وجود امروزه کاربردهای فراوانی را داراست.

همراه ما باشید!

برای خرید کیبورد مکانیکال و گیمینگ مناسب احتمالا نیاز به راهنمایی در انتخاب خواهید داشت. همانطور که پیش تر اشاره کردیم قیمت کیبورد کامپیوتر با توجه به انواع مختلف و نوع کاربری آن متفاوت می باشد. برای اطلاع از قیمت کیبورد ساده و قیمت کیبورد کامپیتر ساده به وبسایت تکنولایف مراجعه کرده و از بین مدل‌های موجود، محصولی که با نیازهایتان تطابق دارد را پیدا کنید. این کیبورد میتواند هوشمندانه کلمات و عباررات مد نظر شما را حدس بزند. شما میتوانید با سر دادن نوک انگشتان خود تایپپ کنید و این یکی دیگر از قابلیت های مهم کیبورد مجازی اندروید میباشد. در این مواقع باید خودتان این کیبورد مجازی گوگل را دانلود و نصب نمایید.

  • برای رفع این مشکل، یک ماوس خارجی را به سیستم وصل کنید؛ سپس وارد کنترل پنل شده مراحل زیر را دنبال نمایید.
  • همانطور که می‌دانید برای اجرای بی‌نقصیک بازی کامپیوتری، داشتن یک سیستم قدرتمند نیازی ضروری است.
  • اکنون که با کیبورد گیمینگ آشنا شدیم این سوال پیش می‌آید که برای خرید چه نوع کیبوردی مناسب‌تر است؟ در ادامه به صورت کامل به پاسخ این سوال می‌پردازیم.
  • یک صفحه کلید غیراستاندارد به سرعت شما را خسته می‌کند و سرعت کار شما را کند می‌نماید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار