آموزش صرافی کوینکس Coinex آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس

آموزش صرافی کوینکس Coinex آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس

کاربرد و مزیت دیگر این فعال سازی در بالاتر رفتن امنیت برداشت رمز ارز از کیف پول صرافی است. در زمان برداشتن رمز ارز و بعد از وارد کردن کیف پول مقصد، یک کد ۶ رقمی برای شماره موبایل شما اس ام اس خواهد شد که باید این کد را در بخش مربوطه وارد کنید تا عملیات انتقال هایی شود. توجه کنید تا این قسمت را انجام نداده باشید، صرافی اجازه احراز هویت را به شما نمی دهد. طبق نظر کارشناسان جهت افزایش امنیت دارایی‌های رمزنگاری شده خود بهتر است در بازه‌های زمانی چند ماهه پسورد حساب کاربری صرافی را تغییر دهید. تغییر رمز عبور در صرافی کوینکس از طریق دو روش متفاوت امکان‌پذیر بوده و برای اجرای هر یک از این روش‌ها تنها کافی‌ست مانند آموزش زیر عمل کنید. Anti phishing code یا کد ضد فیشینگ یک ویژگی امنیتی ارائه شده توسط صرافی Coinex بوده و برای پشتیبانی از امنیت دارایی کاربران طراحی و اجرا شده است.

گام اول: وارد کردن مشخصات اولیه برای ثبت نام

دقت داشته باشید که با توجه به اینکه این روزها کاربران موبایل ها تعداد به مراتب بیشتر است، از این رو توصیه می‌کنیم که با استفاده از اپلیکیشن کوینکس بهتر از خدمات این صرافی استفاده نمایید. زیرا عملا محدودیت نیاز به استفاده از فیلتر شکن و VPN را نیز نخواهید داشت. ۶- در قدم بعدی باید کارت ملی یا پاسپورت خود را به همراه بیانیه درج شده در سایت در دست بگیرید و به صورت سلفی از خود عکس گرفته و آن را در بخش تعیین شده درج کنید. در این بخش می‌توانید یک نمونه از شرایط عکاسی را نیز مشاهده کنید تا فرایند احراز هویت در کوینکس برای شما در یک مرحله انجام شود. ۴- با کلیک بر روی گزینه NEXT می‌توانید برای تغییر پسورد خود اقدام نمایید. در پنجره جدید باز شده پسورد مورد نظر خود را وارد نمایید تا مراحل تغییر پسورد در کوینکس به اتمام برسد.

– صرافی بیت‌هامب Bithumb

این به مهارت های فنی بالاتری نیاز دارد، یعنی شما باید قادر به تجزیه و تحلیل فنی و کنترل سود و زیان باشید. مبادله یا سواپ ارزها در کیف پول ViaWallet کوینکس … زمانی که اولین بار است که وارد نرم افزار می‌شوید با صفحه زیر روبرو می‌شوید. سواپ راحت و آسان در ویاولت، با ارسال ترون از کوینکس به ویاولت میتونید به هر ارزی با کارمزد ناچیزی سواپ کنید. اگر عملیات احراز هویت را انجام بدهید می‌توانید روزانه تا یک میلیون دلار برداشت کنید. در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت آموزش ثبت نام کوینکس.

آموزش افزایش امنیت کوینکس در ثبت نام کوینکس با گوشی

در این مقاله به آموزش کامل ثبت نام در صرافی کوینکس Coinex می پردازیم و تمامی راهکارهای امنیتی این صرافی رو بهتون آموزش میدم پس با من همراه باشید. سپس در همین صفحه رمز عبور حساب کاربری خود را تنظیم کنید. در کادر “confirm password” رمز عبور انتخابی خود را مجددا تکرار کنید.

اما شما می تونید از قسمت help در سایت coinex.com به پشتیبانی پیام بدید تا شماره تون را حذف کنند و گوگل آتنتیکیتورتون را فعال کنید. فعلا که مشکلی نداره اما کلا شما باید بدونید که از صرافی ها برای خرید و فروش ارز استفاده کنید. به طور مثال ارز تترروی شبکه ترون (USDT-TRC20) را انتخاب می کنید. کد ضد فیشینگ یا آنتی فیشینگ یکی از امکانات امنیتی ارائه شده توسط بعضی اکسچنج ها همانند کوینکس و بایننس است که به کاربران خود این امکان را می‌دهند که یک لایه امنیتی اضافه به حساب کاربری خود اضافه کنند.