ایرواشر چیست استعلام و لیست قیمت ایرواشر صنعتی آسا تهویه-بتا تهویه

ایرواشر چیست استعلام و لیست قیمت ایرواشر صنعتی آسا تهویه-بتا تهویه

اجرای اصولی سیستم کانال ‌های توزیع هوای ایرواشر نیز به دقت و توجه خاصی نیاز دارد. توجه به قابلیت و کارایی دستگاه نیز از دیگر مواردی است که قبل از خرید باید مورد توجه قرار گیرند. انتخاب هواساز ایرواشر بر اساس جهت خروج جریان هوا نیز از دیگر موارد مهمی است که قبل از خرید باید مورد توجه قرار گیرد. لازم به ذکر است این نوع سیستم ها با توجه به جهت جریان خروجی هوا دارای سه نوع پایین زن، روبرو زن و بالا زن هستند.

دستگاه ایرواشر

کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت تهویه رویا نوین ایرانیان می باشد. قطره گیرها در ایرواشر از پره های آلومینیومی یا استیل ساخته می‌شوند و به صورت پره های زاویه دار هستند که به موازات یکدیگر در طول مسیر جریان هوا قرار می‌گیرند و از عبور قطرات آب جلوگیری می‌کنند. هوای خروجی از پلاگ فن در باکس فن تجمع کرده و بدلیل فشار بالا درون محفظه از آن خارج میشود. و بالاخره از این دستگاه به ویژه در مواردی که حرارت محسوس زیاد و هوای تازه حداقل باشد استفاده مطلوبی می توان کرد. هواساز هایژنیک جهت ایجاد فضای تمیز مانند فضاهای درمانی، داروسازی و مرکز تحقیقاتی و غیره به کار می‌رود که قیمت بالایی هم دارد.

هواساز یک منطقه ای که پر کاربردترین نوع هواساز است دارای حداقل امکانات فیلتر، کویل و فن است . و قابلیت نصب انواع امکانات پاکسازی و کنترل هوا و کنترل ظرفیت حرارتی و برودتی را دارد. در علم تاسیسات به دستگاهی گفته می شود که عملیات فیلتراسیون و گرم و سرد کردن و کنترل رطوبت هوا را انجام دهد.

مقدار ظرفیت دستگاه ایرواشر تاثیر بسزایی بر قیمت ایرواشر آپارتمانی و صنعتی دارد. هرچه ظرفیت دستگاه بالاتر باشد به تجهیزات بزرگ تر و بیشتر نیاز دارد که این امر باعث افزایش قیمت دستگاه می شود. تبادل حرارتی هوا با ذرات آب و غبارگیری آن باعث خنک شدن هوای خروجی از ایرواشر در تابستان می‌گردد. اگر می‌خواهید از سیستم ایرواشر صنعتی یا آپارتمانی برای خنک کردن و گرمایش هوای محیط منزل، دفتر کار، کارگاه و… استفاده نمائید و دقیقا نمی‌دانید بهتر است از چه نوع ایرواشر، با چه ظرفیت، برند، قیمت و مشخصاتی استفاده کنید، در…

قابلیت های دستگاه ایرواشر سقفی

سپس مواردی مانند میزان مصرف انرژی، ویژگی ها، برند و مزایای ایرواشر مربوطه ، باید مورد آدرس سایت بررسی قرار گیرد. با تشکر از اعتماد شما، فروشگاه اینترنتی بامین تهویه تصاویر، اطلاعات فنی ، مشخصات و قیمت انواع هواساز و ایرواشر را جهت مقایسه و خریدی مطمئن در اختیار مشتریان محترم قرار داده است. همچنین برای اطلاع از لیست قیمت هواساز آپارتمانی ، لیست قیمت هواساز خانگی و …. خرید این محصول با دارا بودن عملکرد سرمایشی و گرمایشی به نوعی باعث صرفه جویی از نظر اقتصادی می شود، زیرا شما را از خرید وسایل گرمایشی و سرمایشی دیگر بی نیاز می سازد.

  • هر چه مقدار هوادهی (ظرفیت) دستگاه بیشتر باشد به تجهیزات بزرگتری نیاز بوده و قیمت آن بالاتر می رود.
  • شما می توانید در صورت نیاز بر روی این ایرواشر، فیلتر هوا نصب کنید تا هوای خروجی تمیز باشد.
  • جهت اطلاع از قیمت ایرواشر و خرید ایرواشر و راهنمایی بیشتر با شماره تلفن ها ی ۰۲۱۷۷۶۷۷۳۵۲ – ۰۹۱۲۳۷۶۴۲۳۹ بگیرید.
  • هزینه زیاد این وسایل باعث می شد که نتوان به صورت فراگیر از آن ها استفاده کرد.
  • اگر بخواهیم به شکلی بسیار ساده این دو را با هم مقایسه کنیم ، دقیقا مثل این است که کولر گازی را با دستگاه کولر آبی مقایسه کنیم.
به طور معمول فیلتر های پر کاربرد در ایرواشر ها و هواساز ها ، فیلتر های کیسه ای، فیلترهای آلومینیومی و فیلتر های هپا می باشند. ایرواشر در فصل زمستان تمام ورودی ها را می بندد و فقط یک ورودی را باز نگه می دارد و از این طریق هوای گرم تولید می کند. ایرواشر با استفاده از لوله های مارپیچ و کویل به لوله کشی وصل می شود. هوای رد شده از روی کویل ها و لوله ها گرم می شود و از طریق فن به بیرون منتقل می گردد. اتصال آب گرم، آب سرد به کویل گرمایی، اتصال لوله بخار، اتصال لوله‏ تخلیه آب تقطیر شده روی سطح کویل سرمایی و اتصال برق دستگاه ازجمله اتصالاتی هستند که باید با دقت و ظرافت خاصی اجرا شوند.

برخی از سازندگان از مجموعه موتور فن های غیر استاندارد و با مارک غیر معتبر استفاده می کنند که در مدت زمان کوتاهی معیوب می شوند. در ایرواشرهای ساخت شرکت ما از موتورهای الکتریکی و فن های شرکت های معتبر جهانی از جمله زیمنس و یا شرکت های معتبر ایرانی مانند موتوژن و دمنده (بنا به نیاز یا سفارش مشتری) استفاده می شود. موتور الکتریکی با توجه به نیاز یا درخواست مشتری می تواند از نوع چند سرعته و یا مجهز به تکنولوژی اینورتر (دور متغیر پیوسته) باشد که استفاده از تکنولوژی اینورتر بر قیمت ایرواشر تاثیر مستقیم دارد. در موتورهای مجهز به تکنولوژی اینورتر همواره فن با دور بهینه و متناسب با نیاز مصرف کننده کار کرده و منجر به کاهش مصرف انرژی و افزایش سطح آسایش می شود.

در انتخاب ایرواشر علاوه بر حجم هوادهی دستگاه (m3/hr – CFM) باید به موارد زیر توجه نمود:

دستگاه ایرواشر خانگی زیر سقفی مدل Smart تولید شرکت ایمن تهویه الوند می باشد. مدل ایرواشر سقفی smart لزوماً خارج از ساختمان و معمولًا زیر سقف بالکن نصب می شود و امکان استفاده از هریک از مدل هاي سرمایشی، در آن وجود دارد. مهمترین مواردی که در هنگام خرید ایرواشر می بایست به آنها توجه شود ، نوع کاربری و قیمت محصول می باشد. زیرا که ایرواشرها برای استفاده در محیط های خشک مناسب تر می باشند و باید به آب و هو و میزان رطوبت محیط نصب ایرواشر توجه شود.