عوامل خرابی شارژر لپ تاپ+آموزش تعمیر و تست شارژر نمایندگی تعمیرات لپ تاپ الکتروتاپ-شارژر لپتاپ مستر جانبی

برای ادامه ی فرایند خرید شماره تلفن همراه خود را وارد کنید . کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای تیم ایران آی تی مارکت محفوظ می باشد. تمامی كالاها و خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است .

این نوع خمیر انعطاف بالایی دارد و استحکام سیم را افزایش می‌دهد. برای این کار لازم است سیم را با خمیر بپوشانید و آن را برای خشک شدن 24 ساعت در هوای آزاد قرار دهید. برای تعمیر رشته‌های جدا شده سیم شارژر باید از ابزار مخصوص مانند پیچ‌گوشتی و فازمتر استفاده کنید و سیم‌ها را با دست لمس نکنید. کابل برق لپ‌تاپ شما وسیله‌ای است که با جابه‌جایی زیاد و برخورد به اجسام دیگر به مرور زمان دچار ساییدگی می‌شود و خطرات زیادی به همراه شارژر لپ تاپ برای باتری ماشین دارد. دارای 6 ماه گارانتی mm | ولتاژ خروجی 19.5 ولت 4.7 آمپر | ولتاژ ورودی… قیمت های سایت خرید عمده جهت خرید همکاران ، فروشگاه داران و افرادیست که درخواست خرید عمده دارند لذا برای افراد متفرقه قابل رویت نیست.

عوامل خرابی شارژر لپ تاپ+آموزش تعمیر و تست شارژر نمایندگی تعمیرات لپ تاپ الکتروتاپ-شارژر لپتاپ مستر جانبی سپس دلایل از کار افتادن آن را بررسی می کنیم و در ادامه راه حل هایی را معرفی می کنیم تا بتوان بدون شارژر باتری دستگاه را شارژ کرد. ممکن است مشکلی پیش بیاید و نتوان از شارژر لپتاپ استفاده کرد. در این مطلب قصد داریم راه هایی را معرفی کنیم تا بتوانید بدون شارژر باتری دستگاه خود را شارژ نمایید. در پایان چند نکته را یادآوری خواهیم کرد تا از خراب شدن شارژر لپتاپتان جلوگیری کنید.

  • این اتصال پیوسته باعث فرسوده شدن سریعتر شارژر و قطعات داخلی آن شده و باعث می شود روزشمار خرابی آن سریتر فرارسد.
  • برای مثال در شارژر لپ تاپ زیر همانطور که مشاهده میکنید ولتاژ خروجی 19 ولت با شدت جریان خروجی 6.32 آمپر می باشد.
  • دور مدارات شارژر یک لایه‌ی عایق پلاستیکی و یک قاب فلزی قرار دارد.
  • این لپ تاپ با داشتن پردازنده I7 می تواند پردازش ها را با سرعت بالا انجام دهد.

علاوه بر آن توجه به موارد زیر از اهمیت بالایی برخوردار است. حتی اگر عجله دارید هنگام جدا کردن شارژر دقت کنید زیرا اعمال فشار و یا کشش زیاد می تواند باعث آسیب در شارژر و قسمت ورودی شارژر شود. برای ارتباط با کارشناس فروش می توانید از لینک های پایین استفاده کنید.

شارژر SURFACE (

تعمیر و تعویض شارژر های لپ تاپ از این جهت متفاوت هستند که از چندین جزء تشکیل شده اند. برخی از شارژر های لپ تاپ تمایل دارند صدای کمی متفاوت از تعمیر و تعویض شارژر های دیگر تولید کنند. بدیهی است که ترکیبی از الکتریسیته و صداهای ترقه معمولاً کاملاً محرک است.

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی A53 5G ؛ خوره مالتی مدیا در جیب شما