قیمت دی وی دی رایتر خرید بلوری رایتر روز 08 مرداد آی تی بازار

عملکرد جفتشون شبیه به هم هست ، جفتشون دی وی دی می خونن و رایت می کنن . رایتر اکسترنال گرون تره چون دست شما رو باز میذاره و برخی تکنولوژی های خاص مثل تکنولوژی Link2TV شرکت لایتون فقط در دی وی دی رایتر های اکسترنال دیده میشه . ممکن است یک کامپیوتر یا لپ تاپ قدیمی داشته باشید که هیچ استفاده ای از آن نمیکنید. با انجام چند ترفند میتوانید از قطعات دستگاه قدیمی خود به بهترین نحو استفاده نمایید، یکی از این قطعات دی وی دی رایتر 📀 است. در این مطلب از انزل وب به آموزش تصویری تبدیل CD و DVD رایتر اینترنال به اکسترنال میپردازیم. دی وی دی رایتر ها ، قادرند اطلاعات تمام فرمت های سی دی و دی وی دی را بازخوانی نموده و اطلاعات جدید را روی این حافظه های نوری بنویسند ؛ بنابراین محدودیتی در استفاده از سی دی یا دی وی دی نخواهید داشت .

دی وی دی رایتر اکسترنال asus مدل SDRW-08D2S-U Lite ا dvd-rw odd external potable asus optical drive SDRW-08D2S-U Lite

قیمت دی وی دی رایتر خرید بلوری رایتر روز 08 مرداد آی تی بازار

این رقم در خواندن اطلاعات از سی دی برابر با 150 کیلوبایت در ثانیه ، برای دی وی دی 1385 کیلوبایت در ثانیه و برای دیسک بلوری برابر با 4500 کیلوبایت بر ثانیه است . بنابراین اگر سرعت خواندن دی وی دی ، برای یک دی وی دی رایتر ، 8X باشد ، باید حاصلضرب رقم ثابت X را با عدد مجاورش محاسبه کرده تا سرعت عملیات مورد بحث محاسبه گردد . البته باید این نکته را نیز در نظر داشت که سرعت خواندن اطلاعات همیشه یا بیشتر یا برابر با سرعت نوشتن اطلاعات است . این تفاوت سرعت به دلیل روال انتقال اطلاعات از سیستم کامپیوتری به دستگاه جانبی و طولانی تر بودن فرایند ثبت اطلاعات است .

سی دی cd کمیاب دنیا تاجیک

دی وی دی رایتر اینترنال ایسوس مدل DRW-24D5MT با طراحی شیک و اتصال آسان دارای ابعاد 41 × 146 × 170 میلی‌متر می‌باشد. شرکت ASUS که از بهترین تولیدکنندگان قطعات سخت‌افزاری رایانه در دنیا است، این درایو نوری را با قابلیت پشتیبانی از دیسک‌های 12 و 8 سانتیمتری عرضه کرده. درایو DVD اینترنال DRW-24D5MT انواع دیسک‌های CD و DVD را پشتیبانی می‌کند و توانایی خواندن و نوشتن اطلاعات از روی دی وی دی ها را دارد.

مزیت رایتر اکسترنال اینه که چون با سیم USB به پورت USB وصل میشه . از نظر تکنیکال هم ، رایتر اکسترنال با یک سیم دو سر USB به کامپیوتر وصل میشه اما رایتر اینترنال یه ورودی ساتا داره و یه ورودی برق . سی دی ها ، اولین نسل حافظه های نوری بودند که برای کامپیوترهای شخصی ارائه شدند .

  • متاسفانه مشتری فقط میره مغازه یا بازار میگه یه دی وی دی رایتر خوب بده و واقعا نمی دونه دی وی دی رایتر چه مشخصاتی باید داشته باشه تا بهش بگن ” دی وی دی رایتر خوب ” .
  • دی وی دی رایتر چیست؟
    در دهه‌های اخیر، به دلیل رایج شدن استفاده از دی وی دی، دی وی دی رایتر خواهان بسیار زیادی پیدا کرده است.
  • والا هنوز خود من عملکردشو ندیدم و نمی دونم چجوری این اتفاق می افته اما قطعا چیز خوبیه 😀 .
  • والا جواب این سوال بستگی به بودجه تون داره ، هنوز فیلم های ۳ بعدی و بلوری تو ایران که هیچ در خیلی از نقاط دنیا هم جا نیفتاده و شاید تا ۲ سال آینده خرید بلوری درایو و یا بلوری رایتر خیلی ضروری و منطقی نباشه .
  • شایان ذکر است که تمامی تکنسین های فنی این مجموعه از زبده ترین و ماهرترین مهندسین کشور بوده و تعمیر کامپیوتر شما را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت انجام می دهند.

در زمان خرید به این موضوع توجه داشته باشید که dvd درایو اکسترنال هم برندهای مختلف دارد. از جمله برندهای معتبر دی وی دی رایتر اکسترنال می‌توانیم به درایو نوری اکسترنال لنوو و درایو نوری اکسترنال ایسوس اشاره کنیم. درایو نوری از نور لیزر برای خواندن داده‌ها یارایت (نوشتن) داده‌ها بر روی دیسک نوری استفاده می‌کند. با اینوسیله می‌توانید با استفاده از دیسک‌های از قبل ضبط شده، موسیقی پخش کنید یا فیلم تماشا کنید.

دی وی دی رایتر سرور اچ پی hp DVD RW Slim SATA 481043-B21