لپ تاپ‌ برای کارهای گرافیکی در بازه‌های قیمتی مختلف تیر 1401 آداک | behtarin-laptop

بهره می‌برد و همچنین با یک طراحی جذاب و منحصر به فرد تولید شده است که می‌تواند کاربران بسیاری را مجذوب خود کند. است که شاید برای استفاده در برنامه‌های تدوین ایده‌آل نیست، اما کاربران می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای بیشتر حافظه رم آن را به راحتی ارتقا دهند. حضور پردازنده‌ی AMD Ryzen U با بیشینه فرکانس 4.0 گیگاهرتز است که در بنچمارک‌ها از پردازنده نسل یازدهم Core i3-1115G4 که در دیگر محصولات هم‌قیمت یافت می‌شود، بسیار بهتر عمل کرده است. علاوه بر این با توجه به میزان بودجه ، توصیه می کنم مدل های Lenovo ThinkBook 15 G2 ITL-i5 B و Msi modern 15 a11mu-C و Lenovo IdeaPad 3-ZE-NB را هم مد نظر قرار دهید. این صفحه به صورت 24 ساعته کنترل و بروز رسانی می شود.ما همواره بازار را رصد کرده و در صورت وجود محصولات برتر ، آن ها را جایگزین می کنیم. در خبرنامه ما عضو شوید تا از آخرین اخبار دنیای لپ تاپ و جشنواره های فروش ما مطلع شوید.

در مک بوک ها هم همانند لپ تاپ ها امکانات و قدرت سخت افزارها و کاربری و وزن و قیمت و باتری، مواردی هستند که مدل مک بوک مناسب شما را مشخص می‌کنند. به طور کلی عمر لپ تاپ اپل به دلیل استفاده از سخت افزارهای عالی بالا است و حدود یک دهه خواهید توانست با آن روزگار بگذرانید. مهمترین نکته از بین نکات خرید لپ تاپ دست دوم این است که صحت و سلامت تمام قطعات لپ تاپ را بررسی کنید و تنها به ظاهر تر و تمیز محصول توجه نکنید. همانند خرید لپ تاپ نو در خرید لپ تاپ دست دوم هم باید کاربری خود را مشخص کنید.

ثبت نام در شهر سخت افزار

اصولا لپ تاپ هایی با بازه ی قیمتی 10 تا 20 میلیون تومان جزو لپ تاپ های کارآمد و مقرون به صرفه به شمار می آیند. با خرید این لپ‌تاپ شما اصلی‌ترین درگاه‌های اتصال را در سیستم‌تان خواهید داشت. از آنجایی که جدیدا درگاه نسل USB Type-C بسیار رواج یافته، در این سیستم هم می‌توان 2 عدد درگاه USB Type-C را مشاهده کرد. از طرفی دیگر، 2 عدد درگاه USB 3.0هم در این لپ‌تاپ وجود دارد که به شما امکان انتقال پرسرعت داده‌هایتان را فراهم خواهد کرد. علاوه بر آن، یک درگاه HDMI هم برای اتصال لپ‌تاپ به مانیتورهای بزرگ‌تر و یا ویدئوپروژکتور وجود دارد که می‌تواند برای اساتید و یا دانشجویان انتخاب بسیار عالی باشد. دلیل این سرعت پردازش بسیار خوب هم می‌تواند قرار گرفتن این سه عنصر اصلی یعنی نوع DDR4 رم، نوع SSD هارد و CPU بسیار قوی آن باشد.

  • همچنین بعضی از فروشنده‌ها CPU را فقط بر اساس میزان حافظه کش آن اعلام می‌کنند (مثلا 6 مگ کش) که اصلا نشان دهنده بهترین لپ تاپ های میان رده قدرت پردازنده نیست.
  • لپ تاپ‌های بسیار گوناگونی در بازار هستند، اما اگر به طور دقیق مشخص کنید که قرار است چه مقدار هزینه کنید بسیاری از آن‌ها از دایره انتخاب شما بیرون می‌روند و کار شما برای انتخاب لپ تاپ ساده‌تر خواهد شد.
  • علاوه براین طراحی تاچ‌پد نیز بسیار قابل قبول بوده و اعمالی نظیر Drag‌ & Drop‌ با دقت و سرعت خوبی قابل انجام است.
  • چیپ گرافیکی در نظر گرفته شده برای این لپ تاپ Geforce RTX 3050Ti است.
لپ تاپ‌ برای کارهای گرافیکی در بازه‌های قیمتی مختلف تیر 1401 آداک | behtarin-laptop نکته ای که توی انتخاب لپ تاپ باید بهش توجه کنید اینه که مثلا شما زا استایل یا برند یکی از این لپ تاپ هایی که معرفی کردیم خوشتون اومده اما با بودجه شما سازگار نیست. شما میتونید این لپ تاپ ها رو با کانفیگ های قوی تر و ضعیف تری انتخاب کنید تا دقیقا متناسب با بودجه و نیازتون بهترین انتخاب رو داشته باشید. توی این مطلب سعی کردیم بهترین لپ تاپ های موجود توی بازار رو بهتون معرفی کنیم.

جعبه گشایی و نگاه اولیه به گوشی آیفون 14 پرو [تماشا کنید]