میز تلویزیون FH249 میز ال سی دی برای نصب بر روی دیوار چوبیکانو-سیب چوب

برخی از میز های تلویزیون به دیوار نصب شده و با فاصله از زمین قرار می گیرند. این میز جز مدل های جدید و بروز می باشند که طرفداران خاص خود را نیز در این زمان کم پیدا کرده اند. این میز جمع و جور هم ارتفاع قابل تنظیم دارد و هم یک لولا که آن را در جهات مختلف می چرخاند. این میز با چندین طبقه و دو کمد کاملا برای تلویزیون های ۵۰ اینچ مناسب است.

اگر سبک دکوراسیون منزل‌تان مدرن است، خرید ست کنسول، بوفه و میز تلویزیون با طرح‌های ساده و بدون جزئیات را به شما پیشنهاد می‌کنیم. برای خانه‌هایی که به سبک کلاسیک طراحی شده‌اند، خرید ست کنسول، بوفه و میز تلویزیون چوبی و منبت کاری شده بهترین گزینه است. ابعاد بسیار گوناگونی برای انواع میز تلویزیون چوبی در زد دیزاین در نظر گرفته شده، که با توجه به ابعاد تلویزیون شما، و دیزاین خانه می تواند متفاوت باشد. طرح های ساده یا دیگر طرح ها به همراه کشو، یا چند طبقه، میز تلویزیون دیواری، میز تلویزیون کلاسیک، و غیره در این مجموعه ساخته می شود. ضمن این که امکان ساخت انواع میز تلویزیون چوبی ، با طرح ها و اندازه های متفاوت نیز وجود دارد. چرا که زد دیزاین خود تولیدکننده اصلی است که محصولات را در طرحی خاص، و با هماهنگی با مشتریان نیز می سازد.

مـیز تلویزیون آیلکس مدل LONIZ 3Dplus – WALNUT – 180

میز تلویزیون کلاسیک از جنس چوب ساخته شده و دارای منبت کاری و طراحی خاص است که آن را مناسب این سبک از دکوراسیون می میز تلویزیون مدرن کند. میز تلویزیون های کلاسیک معمولا در رنگ های سفید و کرم با رگه های طلایی طراحی می شوند. 1.میز تلویزیون آدونی از مدل های بسیار زیبا است که برای دکوراسیون های مدن و کلاسیک قابل استفاده می شود. این میز تلویزیون به دلیل ویژگی هایش برای تغییر دکوراسیون منزل بسیار مناسب است. ویژگی های ظاهری این میز در کنار فضاهای جانبی طراحی شده برای آن، میز تلویزیون آدونی را به یک میز لوکس و کاربردی تبدیل ک..

  • در میز تلویزیون طوسی و قهوه ای قسمتی هایی از میز که ممکن است رویه آن، درب کشو ها و یا بخش های دیگر باشد، از رنگ چوب استفاده می شود که این رنگ در کنار طوسی های روشن و تیره بسیار چشمگیر خواهد بود.
  • وجود رگه و گره در بافت چوب همیشه حس گرمی و آرامش را به بیننده القا می کند که در میزهای لونیز والنات به سبب نوع رنگ آمیزی خاص آن ، زیبایی بافت چوب با وضوح بیشتری به چشم می خورد.
  • نمای جذاب این میز هم با وجود شومینه داخل آن کاملا در ذهن باقی می ماند.

حداکثر طول ۱۴۰ سانتی‌متر طول ۱۴۰ سانتی‌متر عرض ۴۲ سانتی‌متر ارتفاع ۴۱ سانتی‌متر. میز تلویزیون مدل J-140 EMBOSS که در دسته میز تلویزیون مدرن کرال استند دسته‌بندی می‌شود، دارای ابعاد طولی ۱۴۰ سانتیمتر، عرض ۴۰ سانتیمتر و ارتفاع ۴۵ سانتیمتر است. از لحاظ کیفیت عالی‌ترین جنس برای ساخت این میز تلویزیون استفاده شده است و جنس آن ام‌دی‌اف فوق‌برجسته است و می‌توانید با دست کشیدن روی سطح میز، برجستگی‌های ام‌دی‌اف را زیر دستتان به خوبی احساس کنید.

درخواست سفارشی محصول خود را در این فرم وارد کنید؛ برای تکمیل روند سفارش کارشناسان زد دیزاین با شما تماس خواند گرفت. امروزه خرید بسیاری از وسایل به صورت اینترنتی انجام می شود و دیگر نیازی به مراجعه به فروشگاه ها و ساعت ها گشتن برای دیدن مدل های متنوع نیست. در این مدل که طرفداران خاص خود را دارد از طرح های روستیک استفاده شده است.

در ساخت میز لوتوس از تلفیق شیشه های الترا کلیر و ام دی اف بهره برده ایم که مقاومت و زیبایی دارد. طراحی میزهای آیلکس مدل TEZA با بدنه و کشوهای کاملا مستطیل شکل و بدون دستگیره به همراه پایه های مکعبی و زاویه دار ، علاوه بر ایجاد دید بصری مناسب ، بیان کننده تمامی ویژگی های خاص سبک مینیمالیستی نیز می باشد. درب کشوها به صورت مواج طراحی شده اند تا با تلفیق خطوط صاف و منحنی علاوه بر حفظ ساختار کلی سبک مینیمال ، جذابیت بصری نیز داشته باشند و جلوه ی بیشتری به فضا ببخشند.

مـیز تلـویزیون دیزوم مدل Roustic-3

میز تلویزیون FH249 میز ال سی دی برای نصب بر روی دیوار چوبیکانو-سیب چوب

همچنین یک میز ساده و مینیمال فوق العاده مناسب برای پنهان کردن همه دستگاه های صوتی و تصویری محسوب می شود. میزی به سبک زیبا و جذاب مینیمال که در آن طراحی دوتایی پانل، نمای ناخوشایند سیم ها را پنهان می کند. سه کشو در قسمت پایین برای قرار دادن فیلم ها، سی دی بازی ها یا هر وسیله دیگر وجود دارد. اگر اهل سبک میانه قرن بیستم هستید، این میز تلویزیون چوبی مناسب شما است. این یک نمونه عالی برای افراد مبتدی است؛ زیرا که علیرغم ساده بودن گزینه ای مناسب برای اتاق نشیمن یا اتاق خواب محسوب می شود.

شلف تلویزیون دیواری جدید